City of stαrs
"الان فقط میدانم دانشمندان اشتباه میکردند؛
زمین مسطح است.
میدانم، چون درست از لبهاش پرت شدم و هفده سال است تلاش کردم خودم را نگه دارم. هفده سال است تلاش کردم خودم را دوباره بالا بکشم. اما وقتی هیچکس مایل نیست دست کمک به سویت دراز کند، غلبه بر جاذبه تقریبا غیرممکن است"
بهم اجازه بده غمگین و بیحوصله باشم، این بیشترین کاریه که میتونی برام انجام بدی.
City of stαrs
-
+ حق با تو بود
تو به هیچ سمتی تعلق نداری
ولی من همیشه
متعلق به سمت توعم .