بهم اجازه بده غمگین و بیحوصله باشم، این بیشترین کاریه که میتونی برام انجام بدی.
City of stαrs
-
+ حق با تو بود
تو به هیچ سمتی تعلق نداری
ولی من همیشه
متعلق به سمت توعم .
بابا نگاهم میکنه. با حسرت، با غم. دهنشو باز میکنه که یچیزی بگه، پشیمون میشه. تو چشماش افسوس و میبینم و تلخ لبخند میزنم.
"ببخشید، خیلی دلم میخواست، ولی نیستم. اون چیزی که تو دلت میخواد باشم، نیستم"
City of stαrs
It's dark enough
The moonlight doesn’t show
And all my love
Could never bring you home .