برای خودم خیلی ناراحت کنندس که ادمایی که دوسشون دارم ورژن پر انرژیمو از دست میدن و تا اخر ارتباطمون مجبورن با شخصیت خاکستریم زندگی کنن.
هدایت شده از 𝖨𝗅𝗈𝗆𝗂𝗅𝗈
" ترانه " - توی گذشته یه دوستی داشتی که همیشه به این اسم صدات میکرد و توی دنیای موازی این اسم رو بهت دادن چون واقعا بهت هم میاد.
https://eitaa.com/Timarox