کلمه ی دوستت دارم مثل قضیه ی مثلثه؛
میدونی اون وجود داره ولی تا اثباتش نکنی نمیتونی قبولش کنی.امیدوارم بفهمید چی میگم.
مطمئنا اگر نباید خودمو خانومی و ناز جلوه میدادم میرفتم و چتری بالای ابرو میزدم،ابروهامو بلوند میکردم و وسط پیشونیم میکرودرمال میزدم🎀