ژانوس ؛
https://eitaa.com/103263052/5611 اینقدر جیغ میکشم، که گلوم پاره بشه.
خیلی چنلتو دوست دارم خیلی خیلی خیلی لطفا حتی اگه هیچی پیامی نمیدی دیلیتش نکن باشه؟=(
کانالاتون (مخصوصا اونایی که از سوپرنچرالن) برام یادآور معدود خوشیای روزای جنگ و فرایند زنده موندنه
+ دوستایی که این مدت پیدا کردم
هدایت شده از آربی و خاندان بلک +دیگر نوادگان
من توی خیابون به همهی خانومیا لبخند میزنم. بعضیاشون یه طوری نگام میکنن انگار ارث شونو بالا کشیدم. بابا بخدا دارم بهت لبخند میزنم