چرتکه کنسرت تتلو:
در کنسرت تتلو ۳۵۵۰ نفر شرکت کردند
بلیط از ۵۰۰-۳۰۰ دلار بوده، یعنی فقط ۴۰
میلیارد تومان صرفا خرج بلیط کنسرت شده
سفر تفریحی یک هفتهای به ترکیه
هم حدود ۳۰میلیون تومان خرج دارد
یعنی جدا از ابتذال فرهنگی، برای این
کنسرت حدود ۱۵۰میلیارد تومان پول پرید!
👤 آنتی صهیون: چند وقت دیگه #محرم میاد و همین جماعت مبتذل یا فقرا می افتند و نگران خرجی #هیئت ها و هزینه #اربعین زائران امام حسین علیه السلام می شوند!!
با ۱۵۰ میلیارد تومان چند فقیر را میشد از فقر نجات داد!؟
📝مدار 1:20
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ یه عده از هموطنامون هستن که کلی پول بلیط دادن رفتن کنسرت تتلو که فحش بخورن و فحش بشنون، اسمش هم گذاشتن دلخوشی!
نکته جالبش اونجاست که تتلو هر بار که فحش میده تماشاگرا تشویقش میکنن....!
فقط چند ثانیه از کنسرت تتلو رو ببینید:
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیرعلی نبویان: برای بهتر شدن حالم وقتی خوب نیستم نماز میخونم؛ من رو یاد این میاندازه که چیزی که فکر می کنم بده اونقدرها هم بد نیست، بگذر ازش
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فیلمهایی به ظاهر هنری ولی با اهداف سیاسی
برخی از فیلمای ساخته شده زمان روحانی و پخش شده در دوره رئیسی
1️⃣ خاتون - پررنگ کردن نقش روسیه و بیرنگ کردن نقش انگلیس در اشغال ایران
2️⃣ عنکبوت - بحث قتلهای زنجیرهای در مشهد
3️⃣ گشت ارشاد۳ - بحث کنسرت در مشهد، نشان دادن مذهبیها بعنوان آدمهای بیمغز و افراطی
4️⃣ دینامیت - ایضا
🔺ساده لوحانست فکر کنیم لیبرالها بیکار نشستن
✍️ سیامک
#توییت_گشت
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سینمای ایران قهرمان داره ؟؟
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این همه کلاس گذاشت برای رفتن از ایران حالا داره پسماند و ضایعات تبلیع میکنه 😐😂
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امین حیایی۴سال پیش درد مردم رو میگفت، الانم بگه مردم میگن دمت گرم
نه مثل سلبریتی های بنفشی که زمان روحانی روزه سکوت گرفته بودن و الان روزشون رو باز کردند!
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادبیات نامناسب و بی احترامی به همسر در سریال نوبت لیلی
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
توییت عجیب هومن حاج عبداللهی و پاسخ عجیبترش به یک کاربر فضای مجازی
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
خلاصه ماه رمضون امسال 😁❤️
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
🔺کسی میلیون ها تومن پول قبض برقش میشه و همیشه از یارانه انرژی و... بیشترین نفع رو برده طبیعیه که الان صداش بلند بشه وگرنه به چه زبونی بگن قیمت نون قرار نیست گرون بشه...
▪️داداش رهزن اونی بود که بیشتر از سهمش مصرف میکرد و حالا باید پولش رو بده!
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸چرا اخبار مشهد را مشهدی نمیگویند؟
ماشاالله شاهمرادیزاده #در_گفتگو_با_اخبارمشهد :
🔹انتظار داشتم فصلهای ۲، ۳ و ۴ سریال نوروز رنگی هم ساخته شود، اگر ضعفی دارد آن را برطرف کنند نه اینکه کلهپا شود
🔹احساس نشود کسی که مشهدی صحبت میکند سطح پایین است، اتفاقا او خیلی سطحش بالاست که اصالت خود را حفظ کرده است
🔹مردن تنها این نیست که بچههای ما به ظاهر نفس نکشند، مردن این است که نفس اشتباهی میکشند، مسیر اشتباه میروند و خوراک اشتباهی به آنها داده میشود
🔹مسئولین به این نمیرسند شاید هم رسیدند اما نمیخواهند که انجام شود و الا اینکه کاری ندارد، تمام اخبارمشهد را مشهدی بگویند، مگر در کردستان اخبار کردی پخش نمیشود؟ چرا خجالت میکشید؟
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
مدیران جدید ۶ شبکه سیما منصوب شدند
«برمهانی» معاون سیما مدیران ۶ شبکه را منصوب کرد:
🔹 «میثم مرادی بینا باج» مدیر شبکه یک
🔹 «حامد بامروت نژاد» مدیر شبکه دو
🔹«حسین شاه مرادی» مدیر شبکه چهار
🔹«علی عبدالعالی» مدیر شبکه آموزش
🔹 «محمد حسین کشکولی» مدیر شبکه قرآن و معارف
🔹 «محمد صادق باطنی» مدیر شبکه امید
@TasnimNews
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
تَسکین 🇵🇸❤️🩹
مدیران جدید ۶ شبکه سیما منصوب شدند «برمهانی» معاون سیما مدیران ۶ شبکه را منصوب کرد: 🔹 «میثم مرادی ب
«محمد صادق باطنی» متولد ۱۳۶۷ نیز معلم، مدرس دانشگاه، مستندساز، برنامه ساز و شاعراست. وی دکترای ارتباطات و تحصیل کرده دانشگاههای شریف و صداوسیماست. مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی صداوسیما، مدیر آموزش بسیج صداوسیما، موسس و مدیر باشگاه هنر و رسانه نوجوان صداوسیما، دبیر و همموسس المپیاد سواد رسانهای، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر، عضو هیات مدیره روزنامه تهران تایمز، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره مدرسه، موسس و مدیر اسبق مدرسه هنر و رسانه آینه، معاون اسبق آموزش و پژوهش مرکز سفیرفیلم، مدیر روابط عمومیپنجمین جشنواره فیلم عمار، طراحی، اجرا و تهیه کنندگی برنامههای تلویزیونی کهکشان، هشتادیا، رسانش، زاکربرگر، یه حبه نقد، سوژه و روایت عشق، تهیه کنندگی و کارگردانی مستندهای دوپینگیها، جای خالی، دیوانگی و… بخشی از کارنامه باطنی به شمار میآید.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
تَسکین 🇵🇸❤️🩹
مدیران جدید ۶ شبکه سیما منصوب شدند «برمهانی» معاون سیما مدیران ۶ شبکه را منصوب کرد: 🔹 «میثم مرادی ب
به گزارش راهنوشت، محسن برمهانی معاون سیما، در احکامی جداگانه، «میثم مرادی بینا باج» به سمت مدیر شبکه یک، «حامد بامروت نژاد» به سمت مدیر شبکه دو، «حسین شاه مرادی» به سمت مدیر شبکه چهار، «علی عبدالعالی» به سمت مدیر شبکه آموزش، «محمد حسین کشکولی» به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و «محمد صادق باطنی» را به سمت مدیر شبکه امید، منصوب کرد.
«میثم مرادی بینا باج» متولد ۱۳۶۱ دانشجوی دکترای فرهنگ و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز است. وی پیش از این معاون راهبردی استانهای حوزه هنری انقلاب اسلامی، رییس حوزه هنری خراسان رضوی و شمالی، قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، موسس دبیرخانه هنر حماسی و عضو شورای سیاستگذاری دبیرخانه، تهیهکننده مجله تصویری «ایوان هنر» در سیمای خراسان شمالی به مدت تقریبی ۱۲۰۰ دقیقه، طراح و مدیر برگزاری شش دوره جشنواره سراسری کاریکاتور و… بوده است.
«حامد بامروت نژاد، متولد سال ۱۳۶۵ و تحصیلکرده در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شهید باهنر کرمان و کارشناسی ارشد در رشته فلسفه غرب از دانشگاه علامه طباطبایی است. کارشناس مرکز رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیری جشنواره مردمی فیلم عمار، مدیریت مدرسه سینمایی ماه، تهیه کنندگی سینمای مستند و داستانی، تهیه و تولید مجموعه تلویزیونی، تهیه کنندگی فیلمهای سینمایی و عضویت در هیات انتخاب بخش مستند چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت و عضویت در هیات داوری جشنواره فیلمنامه صاحب قلم مرکز سیمافیلم، بخشی از کارنامه بامروتنژاد است.
«حسین شاه مرادی» متولد ۱۳۶۷ و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بینالملل از دانشگاه علامه طباطبایی است. مدیریت انتشارات امیرکبیر، مدیریت مرکز رسانهای شیرازه (مرکز تخصصی تبلیغ و ترویج کتاب)، تهیهکنندگی برنامۀ «شب روایت» از شبکۀ چهار سیما (سه فصل)، تهیهکنندگی برنامۀ تخصصی فلسطین (بهنام «جان جهان» از شبکۀ چهار سیما)، تهیهکنندگی برنامههای «یک کتاب»، «مثبت صفر»، «کتابنوش»، «مجلۀ تصویری شیرازه»، سردبیری ماهنامۀ «شیرازهکتاب»، مدیریت دفتر روابط عمومی و امور بینالملل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دبیر پویش ملی کتابخوانی کتاب و زندگی و… در کارنامه حرفهای شاه مرادی ثبت شده است.
«علی عبدالعالی» متولد ۱۳۵۳ نیز دارای دکترای مهندسی برق – مخابرات از دانشگاه علم و صنعت ایران است. او پیش از این، معاون ترویج علم و فناوری بنیاد علم ایران بود. کتاب هوشمند علوم پایههای اول تا نهم (۹ جلد)، کتاب هوشمند ریاضی پایههای اول تا نهم (۹ جلد)، کتاب هوشمند فیزیک، شیمی و زیست شناسی پایههای دهم و یازدهم (۶ جلد)، کتاب مدارهای الکتریکی، کتاب الکترومغناطیس مهندسی (دو جلد)، پراکندگی امواج بیوالکترومغناطیس، محیطهای پیچیده و… در ردیف تالیفات عبدالعالی است.
کارشناس مجری برنامه تلویزیونی چیستا _ شبکه ۲، کارشناس مجری برنامه تلویزیونی یادگیری با طعم لذت _ شبکه ۲، کارشناس مجری برنامه تلویزیونی دانشنما _ شبکه ۲ و شبکه نسیم، کارشناس مجری برنامه اینترنتی برپا _ پخش شده از پلت فرم آپارات، تهیه کننده و کارشناس مجری برنامه اینترنتی رئالیتی شو علمیشو _ پخش شده از پلت فرم فیلیمو، تهیه کننده برنامه تلویزیونی رئالیتی شو مگه میشه ۱ و ۲ – شبکه امید و شبکه مستند، حضور در برنامههای پرمخاطب صداوسیما همچون خندوانه، خط قرمز، تب تاب، عصر، جهان آرا، چاپ اول، ثریا، رخ به رخ، هاشور، غیرمحرمانه، ۳۶۰ درجه و … به عنوان صاحبنظر و تئوریسین آموزشی و… از جمله فعالیتهای عبدالعالی در حوزه برنامه سازی و کار رسانهای وی محسوب میشود.
«محمد حسین کشکولی» متولد ۱۳۶۴ هم اینک در مرحله ارائه رساله در مقطع دکترا و در رشته فرهنگ و ارتباطات است. او که دستی در نویسندگی دارد تاکنون، کتابهای «دین، کرونا، رسانه»، «روایت چهل سالگی»، «روایت گمنامان» (به همراه جمعی از نویسندگان) و… را نگاشته است. کشکولی همچنین در دانشگاه ادیان و مذاهب، دروس مدیریت استراتژیک رسانه، مدیریت تبلیغات و مدیریت خبر و… را در مقطع کارشناسی ارشد، تدریس میکند. او پیشتر، مدیر دفتر پژوهشهای کاربردی اداره کل پژوهشهای اسلامی صدا وسیما، مدیر خانه دین و رسانه اداره کل پژوهشهای اسلامی صدا وسیما و… بوده است. نویسندگی و کارگردانی مستند «تنفیذ» ویژه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، مستند «حاشیه هیات»، مستند «دوباره زندگی» ویژه خدمت رسانی در زلزله کرمانشاه و… بوده که جملگی این آثار از شبکههای مختلف سیما پخش شده است.
هدایت شده از آرما مدیا
⭕️ادعای شبنم فرشادجو درباره ۵ مرد سینمای ایران
🔸شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش تصاویر ۵ مرد سینمای ایران را منتشر کرده و به جنبش «من هم» تگ کرده است.
🔸او با انتشار عکس این افراد نوشت: « هرکسی این اشخاص رو دنبال میکنه در اینستاگرام لطفا من رو آنفـالو کنه.»
✅ @media_arma
⭕️وقتی عدهای بازی در نقش شهدا و همسر شهدا را هزینهزا میکنند
🔹 همسر شهید هستهای داریوش رضایینژاد: گویا بازی در نقش شهدای هستهای و داستان زندگیشان برای بازیگران هزینهبردار است
"🔹شهره پیرانی" درباره چگونگی انتخاب "مریلا زارعی" برای ایفای نقشش در فیلم سینمایی «هناس» نوشت:
بعد از نهایی شدن فیلمنامه پیشنهادات به بازیگران برای بازی در نقش داریوش و من ارائه میشود. با یکی از بازیگران برای نقش من قرارداد هم میبندند. اما یکباره قرارداد را فسخ نکرده رها میکند. از قرار، بازی در نقش شهدای هستهای و داستان زندگیشان هزینهبردار است!
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
یادداشتی از سر اجبار، برای «مجبوریم»!
بخش اول
توجه: در این یادداشت حتماً داستان فیلم لو میرود!
فیلم «مجبوریم» آخرین ساختۀ «رضا دُرمیشیان» دربارۀ دختر ۱۶سالۀ کارتنخوابی است که پسری (مجتبی) او را به دیگران اجاره میدهد تا برایشان بچه به دنیا بیاورد. اما ناگهان میفهمند لولههای رحم دختر بسته شده و دیگر نمیتواند بچهدار شود.
نکته: من منتقد فیلم نیستم. یک مخاطب و سینماروی همیشگیام که حس و دریافت شخصیام را بر مبنای باورها و سلیقۀ خودم مینویسم، نه نقد فنی و سینمایی.
«مجبوریم» را دوست نداشتم. اصلاً و ابداً. دریغ از یک لحظه حس مثبت و یک اتفاق خوشایند که در سرتاسر فیلم برای دستکم یکی از شخصیتها رخ دهد. سراسر نکبت و بدبختی انسان حقیر ایرانی که از سر «اجبار»ی که کارگردان میکوشد در هر لحظه از فیلم نمایش دهد، تن به هزار جور خفت میدهد.
از دختری که در خیابانها قد کشیده و به جای تیزی و حواسجمعی، صرفاً ابله و منگ است (اگر نگوییم عقبمانده است!)، تا پزشک ظاهراً نیکوکاری که بین دوراهی ماندن و مهاجرت، به ماندن متمایلتر است (البته اگر کارگردان، او را مجبور به رفتن نکند!) و نهایتاً وکیل آرمانگرایِ نچسبی که برای حقوقبشر میجنگد و سرانجام مثل یک آدم دستوپاچلفتی که چیزی از بزهکارجماعت و رفتارهای مجرمانه نمیداند، کشته میشود.
درمیشیان به چندین مسألهٔ اجتماعی و اخلاقی گریزی زده و عجولانه از تمام آنها گریخته است؛ بدون اینکه پرسشی عمیق یا پاسخی درخور مطرح کرده باشد.
اما بعد...
مثل بسیاری از فیلمهایی که پیشتر نیز برای دریافت جایزه از جشنوارههای خارجی ساخته شدهاند، کارگردان در نفرتانگیزترین لحظۀ فیلم، از پخش صدای اذان غافل نشده است؛ زمانی که دختر ریزنقش با پای خود به اتاق مردی درشتهیکل با ظاهری مذهبی میرود تا برای او و زنش، باردار شود، صدای اذان به وضوح شنیده میشود.
کارگردان برای آنکه بدبختی ایرانیجماعت را در چشم مخاطب، خصوصاً مخاطب خارجی، فرو کند، در سکانسهایی که از کوچه پسکوچههای پایینشهر گرفته، تعداد زیادی معتادِ کارتنخواب را در فواصل معین، مرتب و منظم چیده است تا بر اعتیاد و بدبختی ایرانیجماعت بیشتر تأکیده کرده باشد.
بیمارستان امام خمینی تهران (که چندین بار تابلوی آن نشان داده میشود) در فیلم درمیشیان، به بیمارستانهای جنگزده پهلو میزند؛ ویرانهای تاریک و کثیف که احتمالاً شما هم نمونهاش را در بیست سی سال اخیر ندیدهاید. کارگردان حتی دلش نیامده در حد یک دست رنگ ساده به دیوارها، راهروی این بیمارستان را تمیز نشان دهد؛ چه رسد به اینکه تصویری واقعی از این بیمارستان ارائه کند!
کمیسیون سهنفره به دستور دادگاه تشکیل میشود؛ کجا؟! در جایی که شاید بتوان آن را یک ساختمان متروکه و نیمهکاره نامید که بیشتر به درد قرارهای مجرمانه میخورد تا جلسهای حقوقی و زیر نظر دستگاه قضا! بهراستی کارگردان چگونه به این لوکیشنها رسیده است؟
وکیل برای پارهای از توضیحات و به صرف صحبتی دوستانه (با چه کسی یا چه نهادی؟ نمیدانیم!) به جایی فراخوانده میشود. اما محل جلسه باز هم جایی عجیب و غریب است؛ دالانی تنگ و تاریک که به یک اتاق بازجویی میرسد و دو مرد (که کارگردان تلاش کرده آنها را امنیتی جا بزند) خانم وکیل را سینجیم و البته تهدید میکنند؛ و از قول مدعیالعموم جرمهایی را به او نسبت میدهند که اصلاً جرم نیستند: ادعای حقوق شهروندی آزاد، عدالت اجتماعی و حقوق زنان، طرح افزایش سن ازدواج و... که البته درمیشیان ترجیح میدهد مخاطب خارجی فکر کند اینها در ایران جرم هستند!
خانم وکیل که نگران موکل کمسنوسال خودش است، برای دیدن او با مجتبی قرار میگذارد و در انتهای فیلم، در روز روشن، وسط بلوار کشاورز تهران با یک ضربهٔ چاقو به قتل میرسد و با وجود آن همه تردد، هیچکس به فریادش نمیرسد و حتی او را نمیبیند تا اینکه از خونریزی میمیرد! کارگردان گویی اصلاً در ایران زندگی نمیکند. بعد از جاندادن وکیل، مردم جمع میشوند و برایش سکه میاندازند! آخرین باری که شما پول سکهای دیدید کِی بود؟! مگر هنوز سکه در جیب مردم پیدا میشود؟
ادامه دارد...
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
بخش دوم
اجازه بدهید کمی هم از شخصیتها بگویم...
خانم دکتر پندار که کارگردان کوشیده او را بااخلاق و دلسوز نشان دهد، در جایگاه پزشکِ سوگندخورده، بدون اطلاع دخترک، یک جراحی روی او انجام میدهد که هیچجا ثبتش نمیکند، حتی در برگهٔ شرح اتاق عمل؛ در دادگاه رسیدگی به شکایت دختر نیز به راحتی دروغ میگوید و منکر این عمل میشود. اما وقتی دعوا بالا میگیرد، در ژست مظلوم فرو میرود و به رئیس بیمارستان میگوید «دارن یه کاری میکنن آدم بذاره بره!». انگار خانم دکتر واقعاً باورش شده که حق دارد کسی را عقیم کند و به هیچکس هم پاسخگو نباشد، حتی به خود فرد عقیمشده!
نکتهٔ جالب اینکه خانم دکتر که مدام القا میکند که همه اینجا مجبورند (به چه چیز؟ نمیدانیم!)، به صلاحدید خودش، عقیمشدن را به دخترک کارتنخواب تحمیل میکند. سؤالی که برای مخاطب پیش میآید این است که چطور اجبار برای شما خانم دکتر، بد است و برای دخترک بیپناه، خوب و اخلاقی و بهصلاح؟!
در فیلم اشارهای هم به طرح عقیمسازی زنان کارتنخواب میشود که شهیندخت مولاوردی (معاون دولت روحانی در امور زنان و خانواده) آن را پیشنهاد داده بود تا هزینههای دولت را کاهش دهد! اما مثل بسیاری مسائل دیگر در این فیلم، کارگردان فقط سر زخم را باز میکند و تکلیف خودش و مخاطب با این طرح هم روشن نمیشود.
پزشکِ اخلاقمدارِ درمیشیان حتی از این هم ابایی ندارد که به دروغ از وکیل، شکایتِ تهدید کند. بعد در سکانسی مثلاً جنجالی میگوید «تو خیابونای اینجا اصلا زندگی وجود نداره که حقی وجود داشته باشه!». این جمله فقط میتواند خروجی یک نگاه چرک باشد؛ نگاهی که اصلاح را غیر از خودش، از عالم و آدم توقع دارد.
مادر دکتر پندار (ژاله علو) در جایی از فیلم میگوید: «درسته اینجا سخته، ولی اونجا هم غربته. اینجا هم غربته. غربت، غربته دیگه! مجبوریم!». صادقانه باید بگویم منظور از «اینجا هم غربته» را نمیفهمم؛ غربت از کی؟ از چی؟ کارگردان در هیچ نقطهای از فیلم به مفهوم این «غربت» اشاره نمیکند. ولی ظاهراً نقطۀ اوج دیالوگهای فیلم همینجا بوده که درمیشیان از پسِ انتقال این بخش هم بهدرستی برنیامده و با توجه به عملکرد پندار، این دیالوگ هم مثل دختر کارتنخواب، عقیم شده!
خندهدارتر از همه، رئیس کلانتری است که وقتی خبر بچهفروشی در حوزهٔ استحفاظیاش را میشنود، میگوید «خب میگید چیکار کنم؟» و معطل میماند تا خانم وکیل به او یادآوری کند که وظیفهاش اجرای قانون است!
و بسیاری نقدهای ریز و درشت دیگر و نکاتی گلدرشت دربارهٔ سند ۲۰۳۰ و شرایط شرعی و قانونی سقط جنین که بماند...
حرف آخر
من هم همینجا زندگی میکنم؛ رشوه، اعتیاد، بیقانونی، کارتنخوابی و... را میبینم. اما فقط اینها را نمیبینم!
ظاهراً قاعدهٔ فیلمسازی این شده که مخاطب خارجی از ایران «فقط بدبختی و فلاکت» ببیند و مخاطب ایرانی در سریالهای نمایش خانگی، «فقط رفاه و زندگی لوکس»! که البته هر دو دروغ است.
اما مسؤلان وزارت ارشاد تا کی قرار است به چنین فیلمهای سیاه و تحقیرآمیزی مجوز بدهند و آبروی مملکت را پیش چشم مخاطب خارجی بریزند؟!
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
آنتن تلویزیون ایران در تسخیر جومونگ و دوستانش
🔹این روزها، هم زمان سه سریال کرهای در جدول پخش تلویزیون قرار دارد و «افسانه جومونگ» هم در راه است.
🔹این توجه به سریالهای کـرهای -چه از سوی مدیران تلویزیون و چه از سوی بینندگان آن- در حالی است که شمار زیادی از سریالهای ایـن کشور به علل مختلف قابلیت پخش در تلویزیون را ندارند.
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣عجیب اما واقعی
⭕️برای سریال خسوف سیناپس فیلمنامه کامل را هم ننوشته بودیم
♦️#همایون_اسعدیان، تهیهکننده سریال #خسوف:
💬برای سریال سیناپس هم ننوشته بودیم، فقط با خلاصه فیلمنامه ی ۱۲ قسمت که آن هم ۹۰ درصدش عوض شد مجوزمان را از ارشاد گرفتیم و تا ماه آخر تولید، داشتیم فیلمنامه را می نوشتیم.
🔺به نظر میرسد ارجحیت منافع اقتصادی بر ساختار فرهنگی برای تهیهکنندگان محصولات #شبکه_نمایش_خانگی از تقدم بیشتری برخوردار بوده و یکی از نقاط آسیبزا و دارای نقد این محصولات از همین موضوع نشات میگیرد.
✅مطالعه کامل مطلب:
🌐 b2n.ir/y28316
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
یاد اون مطلب و تصویر افتادم
که
"تو جام جهانی ۱۹۸۶
روی لباس مارادونا نوشته بود؛ نه به مواد مخدر
و روی لباس پلاتینی نوشته بود؛ نه به فساد!
سال ۲۰۱۹ مارادونا غرق در مواد مخدر شد و پلاتینی غرق در فساد!"
خلاصه شعار و فیلم و تئاتر و سیاه بازی رو همه بلدن ولی به عمل که میرسه...
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽🛑عصبانیت شبکه لندنی از امیرمحمد زند، به خاطر افشای حقایق!
با وقاحت میگن پول میدیم جاسوسی کنن و وطن فروشی کنن دممون گرم😐
✅یادداشت های یک بیننده
🆔https://eitaa.com/Viewer_notes