_مغآزه لبخند فروشی!_.
https://abzarek.ir/service-p/msg/4305387 خوبین؟:)
https://eitaa.com/Malaria_red8 چنل قبلیم فیلتر شد، خوشحال میشم ببینمت😭
___☆
حلههه
_مغآزه لبخند فروشی!_.
https://abzarek.ir/service-p/msg/4305387 خوبین؟:)
سلام بله بد نیستیم خیلی خسته هستم فقط از صبح زود درگیر بودم الانم نمیدونم تا کی درگیر هیئت هستم
____☆
حتما استراحت کنیددد
قبول باشه عزاداری هاتون✨
_مغآزه لبخند فروشی!_.
https://abzarek.ir/service-p/msg/4305387 خوبین؟:)
https://eitaa.com/WISTERI_A/5753 تصدقتتت چه خبرا چطوریی؟ تابستون چیکارا می کنی؟
___☆
سلامتییی
شما چطوریددد
آه...تابستون خیلی غم انگیزه
https://eitaa.com/WISTERI_A/5758 وای الهی منم خوبم بیکار و علافم کاش زودتر نتایج نمونه تیزهوشان بیاد😭
___☆
امیدوارم قبول بشی ستاره✨و هر نتیجه ای که دوست داری رو ببینی
راجبش استرس نداشته باشید،قبول نشدن توی تیزهوشان هیچی از ارزش های انسانی و قابلیت ها و توانایی های ذهنی شما کم نمیکنه
معتقدم اگه کسی دنبال پیدا کردن یک علم یا یه دانشی باشه چه توی تیزهوشان چه توی کره ی مریخ چه هرجای دیگه،کائنات در جهت خواسته ی اون قرار میگیرن و یکسری چیزا رو جلوی پاش میزارن که اصلا میبینی بابا این با اینکه تیزهوشان نمیخونه ولی عجب مخی داره
https://eitaa.com/WISTERI_A/5766 راستش کمتر از دو ماه واسش خوندم اصلا قرار نبود به طور جدی بخونم واسش و قرار بود فقط برم تست کنم چون از رفتن به تیزهوشان متنفر بودم ولی نظرم عوض شد و خب آره دیگه هعی زندگی
___☆
بابتش استرس نداشته باش
چیز مهمی نبود