شکارگاهِ Zed
وای بچهها خداروشکر اوک نیو تا الان بیشترین رای رو آورده😭
خدایاااااا شکرت😭🤲
شکارگاهِ Zed
خدایاااااا شکرت😭🤲
یه جوری از این بابت جیغ زدم و خوشحالی کردم که مامانم به نشانهی تاسف سرش رو تکان داد😔
شکارگاهِ Zed
یه جوری از این بابت جیغ زدم و خوشحالی کردم که مامانم به نشانهی تاسف سرش رو تکان داد😔
مادر من به عشقِ این فیلم و سریالها زندهام منظورت چیه😀😔
هدایت شده از 0000
راستش ترجیح میدم خودم نقاش و طراح و آرتیست و خلاصه اینا بشم بعد خودم خودم رو بکشم☝️✨
شکارگاهِ Zed
راستش ترجیح میدم خودم نقاش و طراح و آرتیست و خلاصه اینا بشم بعد خودم خودم رو بکشم☝️✨
خودم این پیام رو فرستادم ها😂🤣😭