شکارگاهِ Zed
امپراطور رو تو این قسمت اصلا دوست نداشتم💔
این چه کاری بود کردی امپراطور خجالت بکش نامرد💔
شکارگاهِ Zed
وای خوبه پوآرو هست😭
وای خداروشکر پوآرو دوباره از بازنشستگی در اومد
شکارگاهِ Zed
وای خداروشکر پوآرو دوباره از بازنشستگی در اومد
پوآرو و بازنشستگی باید تا ابد از هم دور بمونند🙏
شکارگاهِ Zed
اگر عشق کهکشانی تموم بشه به جاش اوک نیو میده
ولی اگر پوآرو تموم بشه به جاش چی میده😭😭😭