شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
خیلی خب تا ساعتِ ۱۲ و نیم وقت دارید این پیام رو فور کرده و یه تاریخِ رندوم بگید تا از گالریم یه عکسِ
خداروشکر خیالم راحته هیچکس شرکت نمیکنه میتونم تا نیم صبر کنم بعد برم بخوابم✨
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
خداروشکر خیالم راحته هیچکس شرکت نمیکنه میتونم تا نیم صبر کنم بعد برم بخوابم✨
البته اگر هم شرکت کنید سعی کردم یه چیزِ آسان باشه تقدیمی تا چشمام در نیاد😂🤣
هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
عید غدیری تروخدا چند ممبر جدید بدید به من.دوباره یک و دو کا شدم. دو نفر تا یک و سه.
ممبر جدید میخوام.
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
آخیش انگار همه خواب هستند
فقط یه روانی مثلِ من میاد تقدیمی رو نصفه شب میذاره😂🤣
هدایت شده از ⋆Rosalina's hunting hut⋆
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
×https://eitaa.com/man_ba_kami_chay ۷ اسفند +الان گذاشته میشود☝️
عه من تویی؟!اون یکی کانالت رو دارم نه این یکی رو😂🤣😭
هدایت شده از مــــن ؛ با کمی چــای ^^
https://eitaa.com/ZedMotel/5694
اره تو اونور ولی بیشتر حرف میزنم.