شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس داریم🚨 🚨سکوت کنید یه پیام از ناشناس
×آخ میشه آیدیم نزاری😀 همونم که گفتم 23م
+شما جان بخواه✨۲۳ اردیبهشت حله الان میفرستم
نگران نباشید دوستان نوبتی به هر کسی که تو ناشناس پیام داده عکس میدم☝️✨
شکارگاهِ Zed(محدود شدم💔)
عه آخجون یکی داره از یه گیفی که من استفاده میکنم استفاده میکنه😂🤣😭