🔥خلأ قانون یا خلأ فضا؟
در شهادت روحانی همدانی، امام خامنهای، به «مدیریت فضای مجازی» توپیدند. در شهادت آقای رنجبر، نیز ادامهدهندگان «قتلگاه مجازی»، شریک این جنایتند.
🌑 نسبت قانون به فضا
«قانون» نیز، برای ساخت «فضای خوب» در جامعه است. اگر خلأ قانون هم باشد، اما فضای جامعه بد نباشد، فاجعه رخ نمیدهد و اگر قانون هم باشد، اما فضا، بد باشد، بزهکاری میگسترد. آیا در «حجاب»، قانون نداریم؟ پس چرا جامعه چنین است؟ چون فضا بد است. «ولایت اسرائیل» بر فضای مجازی، «فضای» جامعه را بد کرده است و فضای بد را نمیتوان با یک قانون جزئی، درست کرد! این «فضای حیاتی»، دست دشمن است! «قتلگاه» شده است! به فرمایش رهبری کِی میخواهید «متنبه» بشوید؟! کی؟!
🌑 چرا خلأ قانون؟
با اینکه آسیب خلای فضای مجازی را نمیتوان با یک «قانون جزئی» در یک گوشه پرکرد، اما خب، ریشه همین «خلأ قانون» از کجا است؟ وقتی چند عجوزه پوشکپوش آلبانینشین و چند سلبریتی غافل یا مزدور، در کنار عملیات «نفوذ محاسباتی» آمریکا و به مدد محافظهکاری یا ملکریخواهی برخی مسؤولین، جلوی حکم رهبری به مجلس (تیر ۹۹) بر «اولویت کلیدی» بودن ساماندهی «مدیریت بر فضای مجازی»، در «کوتاه مدت»، را گرفتهاند، روشن میشود که چرا در «فضای کلان کشور» و نیز در برخی گوشهها مانند «حق تیر نیروی انتظامی» خلأ قانون داریم! خلأ قانونی هم به خاطر فضای مجازی است؛ به فرمایش رهبری، حتی تداوم «تحریم» هم به سبب تداوم «تحریف» است!
❌ «نشان بنیصدریزم» جنگ مجازی
این نشان ذلت را به کدام نهاد و فرد باید داد:
آ. ... ◻️
ب ...◻️
ج ...◻️
د همه موارد ☑️
🖌 ا. امامی
🌗 ایران فرزند اسرائیل!؟!
۱. جایگاه فضای مجازی در سخن رهبر
فضای مجازی «حیاتی» است و ارزش آن به اندازه ارزش انقلاب اسلامی است و بخش بزرگی از زندگی مردم را دربرگرفته است و اصل در فضای مجازی، «مدیریت و اختیارداری» آن است؛ یعنی اکنون امام و ولیّ امر در فضای مجازی ایران، صهیونیزم است! که نام و نشان قاسم سلیمانی و پویش پرچم ایران را میستُرَد و آن را «قتلگاه نوجوانان و جوانان» کرده است.
۲. معنای فرزند در زبان فارسی
«زفتن» یعنی مدیریت کردن و چیزها را در جای خود گذاشتن. زاد آن «زَب» است و زب+ان» هوا را در جاهای ویژه دهان، آوا میکند و در هنگام جویدن، غذا را به خوبی جابجا میکند. «زَن» زاد دیگر زَفتن و به معنای مدیریت خانه و زندگی است. «زَن+ده» یعنی مدیریت شده و در جای خود نهاده شده و «فر+زند» یعنی به نیکی مدیریت و پروریده شده. ب: «ابرفقه زبان فارسی»
۳. معنای «ابن» و بِنت» در زبان عربی
«اَب» یعنی هر کس که سبب «آفرینش» یا «بهسازی» یا «جلوه» کسی باشد: «کُلُّ من كان سبباً فی إیجاد شَیءٍ أو صَلاحِه أو ظهوره» راغب، مفردات: ۵۷؛ اینستاگرام!
اما «ابن»، از ریشه «بنی» به معنای کسی است که آوریده، پروریده، باوریده یا باروریده دیگری است. بنابراین اگر چیزی کارایی ویژه بر کسی دارد، او را «ابن» آن چیز میدانند: «یُقال لكُلّ ما یُحصل مِن جهة شیء أو مِن تربیته أو بِتَفقُّده أو كَثرة خدمته له أو قیامه بأمره: هو ابْنُهُ؛ نحو: فلان ابْنُ الحرب؛ و ابْنُ السبیل للمسافر» مفردات، ۱۴۷.
👈 کاربرد «ابن زاکربرگ» بر فرد دچار قتلگاه فضای مجازی، کاربرد حقیقی است؛ نه مجازی: «اطلاق ابنِ العلم، ابن الدنیا و ابن السبیل على الحقیقة». التحقیق، ۱: ۳۴۲.
۴. سلب نسبت فرزندی پسر نوح (ع)
پیامبر خدا (ص) میفرماید «أَنا و عَلیٌّ أَبَوا هذه الأُمَّة» و اکنون باید گفت که «مارک زاکربرگ» و مریم رجوی لعنة الله علیمها، ابو هذه الامة»! و کاربرد لفظ «اب» در اینجا حقیقت است نه مجاز یا ناسزاگویی و چون پسر نوح، تربیت نوح را نپذیرفت، با این که ولد او بود، ام «ابن» او نبود و خدا در پاسخ به ادعای نوح (إنَّ ابنی مِن أهلی) فرمود: «إِنَّهُ لَیسَ مِن أَهلِکَ» هود: ۴۶. «هو ابْنُهُ و لکنَّ اللَّهَ نَفاهُ عنهُ حینَ خالَفَهُ فی دینِهِ» صدوق، علل: ۳۱. آری کسی که پروریده مادرش خائنش باشد (زن نوح یا مریم رجوی)، نمیتواند فرزند پدر نیکش باشد و اکنون خیلیها پسر زاکربِرگ صهیونیست هستند:
۵. سخن تماشایی امیرالمؤمنین (ع)
«النّاسُ بِزَمانِهم أَشبَهُ مِنهُم بِآبائهم» رضی، خصائص: ۱۱۵؛ مردم به زمانه خودشان همانندترند تا به پدرانشان. یعنی بیش از این که خانواده، پرورنده مردم باشند، پرورنده و پروردگار برخی، اینستاگرام است. براستی اکنون که فضای مجازی زندگی را در نوردیده است و دشمنان ایران، این فضای حیاتی را قتلگاه جوانان و نوجوانان کرده اند، بخشی از نسل آینده ایران، بیشتر فرزندان صهیونیزم هستد تا پدران شان و اگر کوتاهی بنیادی بشود، در آینده، «ایران، ابن اسرائیل» خواهد شد! مانند «اندلس بن ابلیس».
❌ «تبّت یدا ابی لهب و تبّ»
باید دست ابولهب (دیکتاتوری مجازی صهیونیزم) را از تاراج کشور برید! خدا مهرش را بِبُرد از آنان که فرزندان قرآن و امام زمان را حقیقتاً، نه مجازاً، در قتلگاه فضای مجازی، به نام مریم رجوی و مارک زاکربرگ و علینژاد، شناسنامه میزنند. بریده باد دست مسؤولیت آنانی که خروش رهبری بر قطع دست دشمن از فضای مجازی را میشنوند و به همدیگر نگاه میکنند! و زینهار بر آنان که دچار «نفوذ محاسباتی» شدهاند! کی «متنبّه» میشوند!؟!
✅ رهبری: «البته دفاع باید بکنیم ... اما همیشه نمیشود در موضع دفاعی ماند؛ دشمن تهاجم میکند، ما هم باید تهاجم داشته باشیم.» ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
🌹 #ففه_تربیتی
📚 ا. امامی؛ جهاد تبیین
هدایت شده از موسسه فمتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قوت در فضای مجازی حیاتی است. فضای مجازی امروز حاکم بر زندگی انسانها است در همه دنیا.
🤔جناب آقای وزیر❗️ برای قوی شدن در فضای مجازی چه کردید⁉️
#زارع_پور
•┈┈••✾••┈┈•
🔊 #فمتا (فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی)👇
🆔 https://eitaa.com/joinchat/3558408204C9325443efc
📚 شبهه تناقض (دُژادُژ) کرونایی رهبری
🌻به نام خدای مهرای ویژامهر و سلام
🔶 ۱. پندار دُژادُژ (تناقض) رهبری
▫️آ. اعتبار قاعده رجوع به خبره
رهبری در پزشکی متخصص نیست و بنابر «قاعده رجوع به خبره» میگوید: «من همواره مقید به رعایت شیوه نامههای بهداشتی و عمل به توصیههای پزشکان هستم». ۱۹ بهمن ۴۰۰
▫️ب. بیاعتباری قاعده رجوع به خبره
امام خامنهای در ۶ شهریور ۴۰۰ میفرماید: «واکسیناسیون عمومی مسئله بسیار مهمّی است که حتماً باید انجام بگیرد و قرنطینه هوشمند».
اگر باید «مایه کوبی عمومی و قرنطینه هوشمند» انجام شود، پس حکومت ایران، متخصصان مخالف واکسن و مراجعه کنندگان به آنان را با «قرنطینه هوشمند» تنبیه میکند و آنان را از برخی حقوق مدنی و زیارت کربلا، باز میدارد.
👈 پس قاعده «رجوع به خبره»، هم باید «معتبر» باشد که رهبری بتواند سفارش مایکوبی پزشکان را بایسته اعلام کند و هم اینکه، همین قاعده، باید بیاعتبار باشد، که دیگرا نتوانند بر پایه سفارش خبره خودشان مایه (واکسن) بکوبند. آیا این، دُژادُژ (تناقض) نیست؟
🔶 ۲. وارفتن پندار دُژادژ رهبری
▫️آ. منشأ حکم رهبری
حکم رهبری به «بایستگی مایکوبی و قرنطینه هوشمند» به دو دانش وابسته است؛ یکی «کلانفقه علوم تجربی» و دیگری «دانش پزشکی».
▫️ب. مبنای حکم رهبری: کلانفقه
شرط رهبر شدن، فقاهت در«کلانفقه» مسائل کشور (مانند پزشکی) است تا بتوان به سیاستگذاری کلان در این زمینه پرداخت. کلانفقه رهبری، پذیرش علوم تجربی نوین است. بنابراین اگر بیشتر پزشکان نیز بر ضد این مبنا، دستوری بدهند، رهبری آن را نمیپذیرد. پس بخشی از سبب حکم مایکوبی، کلانفقه رهبری است.
▫️ج. بنای حکم رهبری: سیره درمانی عقلا
کسی که مبنای طب نوین را بپذیرد، نمیتواند بنای آن را نپذیرد؛ و چون مایکوبی یک آزموده عملی دهها ساله است، اینک «اصل مایکوبی» نوین (نه گلوبالیستی)، بخشی از «سیره درمانی عقلا» است؛ نه دستور تخصصی پزشکی؛ ولی برخی مسائل اجرایی آن بر پایه دستور کارشناسان است. چنانکه در آغاز، خورد فلفل، نیاز به کارشناسی داشت؛ اما اکنون خوردن آن، بخشی از سیره عقلا است.
👈 چنانکه رهبری، بهبودیِ آزموده شده بیماران با روش پزشکی سنتی را نیز به دولت دستور دادند؛ با این که ایشان پزشک نیستند! در اینجا نیز «سیره درمانی عقلا» را پیگرفتند!
آری؛ دلیل دارای مبنا و بنای درست، میتواند مایکوبی را از سیره درمانی عقلا بیرون ببرد؛ ولی اگر چنین دلیلی نبود، رهبری در راستای سیاستهای کلان نظام، جلوی کاربرد نادرست «قاعده رجوع به خبره» را میگیرد.
پس؛ رهبری هم در مبنای حکم مایکوبی (کلانفقه) و هم در بنای آن (سیره درمانی عقلا) متخصص است؛ اما در تطبیق حکم بر مصداق (در مقام کاربست) از کارشناس آن بخش، پیروی میکند. چُنانکه سردار سلیمانی نیز در مقام اجرای عملیات، از کارشناسان منطقهای کمک میگرفت.
با این رو، رهبری به سبب اشراف به کلانفقه درمان و سیره درمانی عقلا، حتی در مقام اجرا نیز در برابر برخی پافشاریهای متخصصان ایستاد و مایه (واکسن) بیگانه را نزد!
پس هیچ دُژادُژی در میان نیست! و نباید از کارشناسی تقلید کرد که دچار کلانفقه نادرست است؛ البته بخشی از پزشکان برجسته سنتی نیز شیوه مایکوبی را پذیرفتهاند؛ هر چند آن را مرجوح میدانند.
🔶 ۳. ابرفقهِ وارفتگی دُژادُژ
بنابر دستگاه «میزا» (زبرتفقه نظام پیشرفته دین) پنجگونه حکم داریم: حکم حقیقتشناختی (مُفتی)، حکم واقعیتشناختی (کارشناس)، حکم تحققشناختی (ابرفقیه)، حکم تحقیقشناختی (حاکم)، حکم تحقیقبخشی (حاکم+ ابرفقیه). حکم حاکم، برآیند نیکی و بدی گروهی از مسائل همبسته است و شاید رهبری گاهی با کمک دیدگاه کارشناس، به چیزی برسد و بر آن دیدگاه، حکم حکومتی سوار کند تا کسی نتواند به کارشناسی با دیدگاه دیگری، مراجعه کند. در اینجا نیز هیچ دُژادُژی در میان نیست؛ زیرا برای دُژادُژ (تناقض) به ۸-۹ وحدت، نیاز است؛ که در اینجا نیست! و سنخ «حکم حاکم» با حکمهای دیگر» یکی نیست!
🌹پیروزی انقلاب و زادروز امام جواد (ع) خجسته
📚 ابرفقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 فروش کتاب «زبرتفقه نظام اسلام»؛ پاسخی به فرمان رهبری و نخستین متن آموزشی ابرفقه
⁉️ چه حکومتی در پاسخ به نیازهای پیچیده زمانش، «به هیچ کار نمیخورد»؟ مسئول فراهمش این نرمافزار پیشرفته کیست؟ رهبری پاسخ میدهد:
1️⃣ امام خامنهای در جمع خبرگان رهبری: «نظام اسلامی که تشکیل شد، آرمانهایی را مطرح کرد که خود این آرمانها هم مربوط به اسلام بود و از قرآن گرفته شده بود. ... بنابراین راهش هم در #کتاب_و_سنّت هست. ... این یک نرمافزار است برای سختافزار حکومت اسلامی. حکومت اسلامی را به عنوان سختافزار در نظر بگیرید، اگر نرمافزار مناسب خودش را نداشته باشد، #به_هیچ_کار_نمیخورد. نرمافزارش همین است که راههای رسیدن به آن آرمانها مشخّص بشود و حرکت در این جهت ادامه پیدا کند. ... [نظام] احتیاج دارد که آن نرمافزار را، آن مجموعه معنوی را نوبهنو تجدید حیات کند و بهروز کند. این، آن چیزی است که از #فضلای_صاحبنظر و متفکّر به جِد باید مطالبه بشود و این کار #باید انجام بگیرد. ... یک حقایقی در #کتاب_و_سنّت هست که ما تا وقتی احتیاج به آنها پیدا نکنیم، متوجّه به آنها نیستیم، متنبّه نیستیم» ۴ اسفند ۱۳۹۹
🔺 و باز، فرمایش رهبری در دیدار با دولت، در ۶ شهریور ۱۴۰۰:
2️⃣ «بازسازی انقلابی و البتّه عقلانی و فکورانه در #همه_عرصههای_مدیریّتی انشاءالله به وجود بیاید ... حرکت انقلابی با حرکت اندیشهورزانه و عقلانی همراه باشد».
◽️ کتاب «زبرتفقه نظام اسلام»، نشان بالندگی فقاهت در حوزه علمیه و «مطیعاً لأمر مولاه» بودن است.
✅👈 خرید با ۵۵٪ بهاکاه؛ در «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی»
📚 ابرفقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻من، علی اصغر خیالت بود!
به هوایش چقدر سینه زده
سینه سرخ مهاجر هیات
و شب هفتم محرم باز؛
با علی اصغرش شدم بیعت
ز #دَم مجلس از عدم رستم
چقدر شانه های من پُر بال!
باز هم آمدم حسینیه؛
چقدر زینب علی خوشحال!
ا⬛️ا ...
... و دوباره وداع از هستی؛
باز از خاطرت مرا شُستی؟
من همان کودکم که #نیست هنوز!
گاه، تیر سه شعبه، #یک_سُستی!
نه! به هیات نرفته ام هرگز!
#مادر من هنوز #دوشیزه است!
#پدر سینه سرخ هیات تان
#پسری خسته و کم انگیره است!
پدرم! خانواده قسمت تان!
قل اعوذ برب [بربّ] الناس
کاش ام البنین شوی مادر!
غرق فرزند؛ و اسم من عباس
🚨👈و لاتَقتُلو أولادَکم خشیةَ إملاق نحن نَرزقهم و ایاکم اِنّ قتلَهم کان خِطئًا کبیرا. اسرا ٣١
😔سینه سرخان مهاجر هیات را با تیر سه شعبه #ن_می_شه در عدم رها نکنیم! گناه دارد! چه رسد به انداختن جنین!
#ازدواج
#فرزندآوری
🌻ابوالفضل امامی
🔥خیانت بنیصدری و پاسِپاری سوگند امام علی (ع) و حکم مؤکد رهبری
✅ رهبری: «البته دفاع باید بکنیم ... اما همیشه نمیشود در موضع دفاعی ماند؛ دشمن تهاجم میکند، ما هم باید تهاجم داشته باشیم.» ۱۹ بهمن ۱۴۰۰. رهبری در ۱۶ شهریور ۹۴: «باید از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شد!»
◽️ خب! پس فرق اکنون با سال ۹۴ چیست؟ آیا در، بر همان پاشنه میچرخد؟ برخی مسؤولین، همانهایند! قتلگاه همان قتلگاه است!
❌ مدیرانِ دچار بنیصدری در جنگ مجازی، حتی سوگند امیرالمؤمنین (ع) را هم نمیپذیرند! باور میکنید؟! تازه به نام انقلابی بودن، جلوی بستن دست دشمن را میگیرند! اینان حجتشان سخن رهبر نیست؛ #نفوذ_محاسباتی است!
☠️ اینان اجازه اجرای #تاکید_مؤکد رهبری درباره قانون پهنای باند برای اینستا را نمیدهند! این، چه #خیانت بزرگی است!؟!👇
👈امام خامنهای: «سیاستهای اصولیای در زمینه پهنای باند وجود دارد که #مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها #باید رعایت بشود و اینها مورد #درخواست و #تأکید_مؤکّد اینجانب است.» ۲ شهریور ۱۳۹۹.
در نبردی که بدتر از بدر است
مغز برخی پُر از بنیصدر است
📚 به سخن رهبری، شما کی میخواهید #مُتنبّه بشوید! کی!؟! زیر لگد دشمن؟!
🔥مگر رهبری نگفت که #اختیارداری در فضای مجازی، #اولویت_کلیدی است؟ حیاتی است! تأکید مؤکد من است! در بازه کوتاه، شدنی است! خب پس شالاتی نکنیم که فرایند کار فلان و بهمان است! #مرگ_بر_توجیه! مرگ بر بهرههای مجازی حرامی که جزئی از ما شده است، تا جلوی «حکم مؤکد» اماممان بایستیم!
#نفوذ_محاسباتی
📚 نیرنگ گلوبالیستی «زبان مادری»
💠 گلوبالیزم یعنی آمریکاییسازی جهان با تخلیه هویت هر کشور، هر قوم و هر فرد؛ حتی هویت جنسی هر کس. همه هویتها باید تخلیه شود و به جای آن هویت شیطانی تزریق شود!
💠راهکار : آنها برای شکستن هویت ملتها، در پی زدودن استقلال دولت مرکز و فروپاشی کشورها هستند. آنان گسلهای قومی و زبانی را پویا میکنند تا به جنگ هویت ملی و زبان رسمی بروند.
◽️پس از آن که هویت ملی و زبان رسمی و «زبان مشترک» را گسلیدند و توان پایداری آن کشور را گرفتند، به سراغ قومیت رفته؛ نه تنها زبان، بلکه هویتشان را نابود میکنند.
❇️ گلوبالیستهایی که زبان دهها کشور را با انگلیسی، نابود کردهاند و در حال فرسایش همه زبانها و فرهنگها به سود زبان و فرهنگ آمریکایی هستند، هرگز دل پر کینشان برای زبان مادری کسی نمیسوزد!
🔥 ته کار اینها این است که «مادر» و «پدر» را ورندازند و با همجنسگرایی، «والد یک و دو» را به جای پدر و مادر بنشانند. آیا نگران زبان مادری هستند؟ آری! اما چگونه؟
🌑 اینها حرامزادگی و بیناموسی را افتخار میدانند، اینها رحم اجارهای و سپس جوجهکشی انسانی را میگسترانندو البته زبان آن دستگاه جوجهکشی انسانی، انگلیسی است و به خیالشان، «زبان مادری» همه در آینده انگلیسی خواهد شد!
☠️ فکر نکنید که گلوبالیستهای گستراننده بیناموسی، دلشان برای قومیت یا زبانی میسوزد؛ اینها از ایران یکپارچه میهراسند و باید ایران را بزنند تا آذری و لر و کرد و بلوچ و ترکمن و عرب را به بیناموسی بکشانند و ریشه قومیتشان را بخشکانند.
🖌 ا. امامی، پایهگذار فقه غربشناسی و گلوبالیزم»
🔥توئیت اسرائیل، تیتر اسرائیلیات مدرسیانها
🌓 برخی ارزشیها درباره فضای مجازی در تور #نفوذ_محاسباتی افتادهاند! اسرائیلیات مدرسیان را در عکسهای بالا بنگرید.
۱. رهبری: فضای مجازی «همارزش انقلاب» است، «حیاتی» است! «مدیریت آن» در اختیار دشمن است! مردم «بیپناه» رها شدهاند! دشمن «قتلگاه» به پا کرده است.
۲. رهبری: «در اختیار گرفتن مدیریت» فضای مجازی، یک اولویت کلیدی در کوتاهمدت است و نباید در این راه دچار #حاشیهها و فرعیات شد!
😱اما مواضع برخی انقلابیهایِ دچار #نفوذ محاسباتی، چقدر روانی، بنیاسرائیلی و رسواست! شوربختانه برخی هم از ترس این اسرائیلیات چقدر به مردم و کشور و رهبری ستم کردهاند و «تأکیدات مؤکد» رهبری را لگد کردهاند:👇
۳. رهبری: «سیاستهای اصولیای در زمینه #پهنای_باند وجود دارد که #مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها #باید رعایت بشود! و اینها مورد #درخواست و #تأکید_مؤکّد اینجانب است!» ۲ شهریور ۹۹
۴. رهبری: «نمیخواهم بگویم این ابزارها را از زندگی خودمان خارج کنیم؛ نه، اینها ابزارهایی هستند که میتوانند مفید واقع بشوند امّا #سلطه_دشمن را از این ابزارها #بایستی_سلب کرد. نمیتوانید شما برای اینکه مثلاً فرض بفرمایید رادیو و تلویزیون داشته باشید، رادیو تلویزیونتان را بدهید در #اختیار_دشمن؛ اینترنت هم همینجور است، #فضای_مجازی هم همینجور است؛ ... امروز در #اختیار_دشمن است» ۱۴ خرداد ۹۵
#نفوذ_محاسباتی
#اسکل_اسرائیل
📚 ابرفقه
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥♨️ توضیح مزایای #طرح_حمایت از کاربران فضای مجازی در پنج دقیقه
🔹استاد #مومن_نسب
چرا در مورد این طرح به ما دروغ میگویند⁉️
❌ منافع چه کسانی با این طرح به خطر میافتد
@entezarpooya ✍
👨🏫 اطلاعات بیشتر در دوره👇
👉 https://24on.ir/g/1/9
#⃣ #جهاد_تبیین
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
🔥 پاسخ روسیه به اسرائیلیات مدرسیان و اُسکلهای اکراینی
برخی برآنند که در پیچیدهترین دانشها هم میتوانند بنویسند؛ مانند گیزنگاری زیر:
مدرسیان: «آزادی را فدای استقلال نکنیم! به بهانه #طرح_صیانت: ... مقدمه آزادی جهانی، آزادی تکتک جوامع است و مقدمه آزادی و استقلال هر جامعه، آزادی تکتک افراد است»
🌑 کژیها
۱. «دوقطبیسازی» میان «استقلال و آزادی» در طرح صیانت (حمایت)، حماقت، جنایت، خیانت و جدال حرام است!
۲. شعار انقلاب ایران «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» بود؛ نه «آزادی جمهوری استقلال اسلامی»!
۳. اگر هم روزی میان «استقلال و آزادی» نظام، تنگنا شود، هم دستور فقه و هم سیره عقلا، بر پیشایی «استقلال» است! در همه چیز ریشجنباندن، گاهی گفتهمان را همسو با اسرائیل میکند!
۴. اکراین قدرت سوم هستهای جهان بود؛ استقلال نظامیش را به وعدههای آزادی فروخت؛ اینک روسیه پاسخ پندارهای اُسکلهای اکراینی را برای مدرسیانهای ایرانی روشن کرد؛ تا بدانند که «استقلال نظام» است که چارچوب آزادی آن است!
۵. اگر تکتک افراد باید آزاد باشند تا به استقلال برسد دور اجتماعی رخ میدهد.
۶. تا اختیاردار کشور، اسرائیل باشد، تا خلبان هواپیمای شما، دشمن باشد، آزادی در هواپیما یعنی دلخوشک ابلهانه. چون شما به جایی میروید که خلبان میخواهد!
📚 رهبر میگوید فضای مجازی #حیاتی را باید از سلطه دشمن و از زیر کلید استکبار #آزاد کرد. پس ما چرا بگوییم که #طرح_صیانت به بهانه «استقلال»، در پی نفله کردن آزادی است!
🌑 شرم!
ابرفقه
🔥خیانت بنیصدری و پاسِپاری سوگند امام علی (ع) و حکم مؤکد رهبری ✅ رهبری: «البته دفاع باید بکنیم ... ا
📚 آیا ایران اکراین است؟ امیرالمؤمنین: خدا مرگتان دهد!
🔥 آری اکراین که سومین قدرت هستهای جهان بود، با خودش کاری کرد که پیامدش یورش روسیه شد و اینک توی سر خود میزنند! اما ایران:
🌑 ایران سالهاست با میانداری فیروزآبادی و جهرمی «قتلگاه جوانان و نوجوانان» است. این دو اگر دشمنیار نباشند، پیامد فروگذاریشان با پیامد دشمنیاری یکسان است: «قتلگاه مجازی»! از میان رفتن «استقلال مجازی» و «زیرکلید استکبار بودن فضای مجازی» که به فرمایش رهبری #حیاتی و همارز انقلاب است.
☠️ پس نپنداریم که اُسکلها تنها در اُکراین هستند و درازگوش را باید از قبرس آورد! آنهایی که پادای «صیانت از فضای مجازی» رهاشده در چنگال اسرائیل هستند، از اُسکلهای اُکراینی هم کودنترند؛ چرا که اکراینیها شهرگانی (تمدن) و آیین و شهریاری مانند ایران ندارند! ولی با این توانش ستبر ایران، پیامد تبهکاری دشمنیاران در فضای مجازی و گیجی برخی انقلابیهای دچار «نفوذ محاسباتی»، کار را به قتلگاه کشانده است! باورتان میشود؟!
🌑 خدا به کمخروشی برخی نهادهای انقلابی و برخی علما و مراجع فرخروش و برخیزش بدهد که در رستاخیز شرمنده نشوند!
🌻 سپاس از سردار سلیمانی و رهبرمان که جلوی «دنیای گفتمان» اکبر هاشمی و برجام «موشککُشی» فریدون را گرفتند.
◽️امام خامنهای: «فرهنگ، هویّت همگانی است که همگان باید برای پاسداری و حراست از آن بکوشند و دفاع کنند: «ودّ الذین کَفروا لو تغفُلون عن أسلِحتِکم و أمتِعَتِکم فیَمیلون علیکم مَیلةً واحدة»؛ ای مردم! دشمنان شما دوست دارند که از دو چیز غفلت بورزید: «اسلحتکم» نمایی از دفاع [است]، و «امتعتکم»، آن حقیقت و مجموعه سرمایهها [است]. اگر از دفاع و از سرمایهها غافل شویم، آنگاه «فیَمیلون علیکم مَیلة واحدة»، یورش ناگهانی و شبیخون دستهجمعی دشمن برای شهر و دیاری که هیچ مرزی را برای پاسداری ندارد، آسان خواهد بود.» ۱۸ مهر ۷۷
☠️ گروهی نادان و سرپیچنده از «تأکیدهای مؤکد و مکرر» و آشکار رهبری، کشور را از #اسلحه مجازی و #امتعه فرهنگی بازداشتند و مردم را دچار قتلگاه کرده.
❌ هر چه رهبری فریاد زد که باید در برابر دشمن ایستاد و #اختیارداری فضای مجازی کشور ایران را از آنها گرفت، گوش نکردند!
👈 به فرمایش امیرالمؤمنین (درودش باد) در خطبه جهادیه: «يَا أَشْبَاهَ الرِّجَالِ وَ لَا رِجَالَ ... قَاتَلَكُمُ اللَّهُ» که به زبان خودمانی چنین میشود: «ای نامردها مردهشورتان ببرد!»
#اُسکلهای_اکراینی
#قتلگاه_مجازی
هدایت شده از مجتبی شیخی
🔰 #شاخصهای تولید در اقتصاد مقاومتی منتشر شد.
🔺 برای نخستین بار در کشور، مقالهای نوآورانه و در تراز علمی پژوهشی درباره «#معیارها و #شاخصهای تولید در #اقتصاد_مقاومتی»، در مجله «مطالعات اقتصاد اسلامی» دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسید.
✅ دریافت مقاله و خواندن آن در: 👇
https://ies.journals.isu.ac.ir/article_76061.html