فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تلاوت_قرآن
فرازی متفاوت و زیبا از سوره مبارکه زمر توسط استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد
@abasaleh_qkh
#امام_خمینی
#تربیت_قرآنی
🔺از خودمان بترسیم! 🔺
🔸آسیب از داخل خود آدم، داخل خود ملت و کشور بر ما وارد می شود. از خارج هیچ ترسی نداشته باشید؛ از داخل خودمان بترسید.
١٣۵٩/٣/١۵
🆔 @abasaleh_qkh
♥️ #رهبر_قرآنی :
💌قرآن، همیشه زنده است. قرآن، نیازهای انسان را موردتوجه قرار میدهد. #قرآن در هر عصری میتواند بهترین نسخهٔ سعادت انسانها باشد.
📌مقام معظم رهبری مدظلهالعالی
🔖بیانات در مراسم اختتامیهٔ پانزدهمین دورهٔ مسابقات قرآن
01 آذر ماه 1377
🔻 @abasaleh_qkh
#ترجمه
شماره : ۶
🌳🌳🌺🌳🌳•✾•••┈┈┈┈•
🔰يُؤْتِي الْحِكْمَةَ مَنْ يَشَاءُ ۚ
وَمَنْ يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْرًا كَثِيرًا ۗ
وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَابِ
🍀(خدا) دانش و حکمت را به هر کس بخواهد (و شایسته بداند) میدهد؛
و به هر کس حکمت داده شود، خیر فراوانی داده شده است.
و جز خردمندان، متذکر نمیگردند.
📚 سوره مبارکه بقره آیه ۲۶۹
♦️ «اولو الالباب»: خردمندان
أُولُو : اين واژه جمع است بمعناى (ذَوُو) يعنى دارندگان،
مفرد اين كلمه (ذو) بمعناى صاحب
الباب : این واژه جمع لَب به معنای خالص، مغز هر چيزى، خرد و عقل می باشد.
🌳🌳🌺🌳🌳•✾•••┈┈┈┈•
💠کانال قرآن در خانه
❣️@abasaleh_qkh
21.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#زبان_قرآن
🌷 آموزش صرف و نحو
🎤استاد حمید محمدی
⏪ جلسه اول
https://eitaa.com/abasaleh_qkh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تلاوت_قرآن
مقطعی استودیویی از استاد ابوالعینین شعیشع
@abasaleh_qkh
سلام بر اهل قرآن
با آرزوی توفیقات روزافزون برای شما عزیزان قرآنی
جهت دستیابی راحت تر و سریعتر، فهرست گلچین فایل ها رو یکجا همراه با لینک مستقیم درج می کنیم که خیلی راحت با لمس لینک می تونید فایل مورد نظرتون رو مشاهده کنید
فهرست گلچین فایل های کانال همیار قرآن کریم
⏬⏬⏬
#چرایی_حفظ_قرآن_کریم_1
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16222
#چرایی_حفظ_قرآن_کریم_2
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16224
#حافظه_ها_در_حفظ_قرآن_1
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16226
#حافظه_ها_در_حفظ_قرآن_2
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16229
#استماع_ترتیل_مطالعه_تفسیر
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16232
#زمان_مکان_مناسب_حفظ
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16234
#پیش_نیاز_روخوانی
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16236
#روش_حفظ_جدید
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16238
#راهکار_ارتباط_بین_آیات
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16245
#حفظ_شماره_آیات
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16247
#راهکار_حفظ_آیات_مشابه
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16251
#مفهوم_ده_درس
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16253
#روش_مرور_محفوظات
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16255
#روش_مباحثه_محفوظات
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16257
#روش_تعمیق_محفوظات
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16259
#روش_تثبیت_محفوظات_1
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16261
#روش_تثبیت_محفوظات_2
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16263
#ایجاد_نظم_و_برنامه_ریزی
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16265
#رابطه_مرور_مباحثه_چشم_خوانی_ترتیل
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16267
#تفاوت_مرور_مباحثه_ترتیل_چشم_خوانی
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16271
#ضبط_صدا_جایگزین_مرور_و_مباحثه_آری_یا_خیر
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16273
#نحوه_تذکر_درکلاس_و_مباحثه
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16275
#نوشتن_در_قرآن_آری_یا_خیر_دفترچه_همراه
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16280
#تجوید_ترتیل_و_حفظ_قرآن
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16282
#اصول_تربیت_فرزند_قرآنی_حافظ
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16296
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16298
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16299
#مسابقات_بایدها_و_نبایدها
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16302
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_بخش_یک
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16305
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_بخش_دو
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16308
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_سوم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16311
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_چهارم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16320
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_پنجم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16322
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_ششم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16324
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_هفتم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16326
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_هشتم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16328
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_نهم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16330
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_دهم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16336
#اصول_کلاسداری_حفظ_قرآن_کریم_بخش_یازدهم
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16338
#نحوه_برگزاری_طرح_یکساله
https://eitaa.com/hefzqurannajafi/16341
26.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 #ترجمه و توضیح تصویری صفحه ۶۲ قرآن کریم
✳️ کانال قرآن در خانه
🆔 @abasaleh_qkh
15.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مدرسه_حفظ
#حفظ_قرآن
کلیپ آموزشی حفظ جزء سی
سوره مبارکه #علق (قسمت ۲)
✳️ کانال قرآن در خانه✳️
❣️@abasaleh_qkh
#آیه_گرافی
#من_محمد_را_دوست_دارم ❤️❤️
🔰یُریدونَ لِیُطفِئُو نُورَ اللّٰهِ بِأَفواهِهِم
🌴 آنان می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند
📚صف ۸
┈┈•✾@abasaleh_qkh✾•┈┈
┈┈•✾🌺✾•┈┈
♥️ #رهبر_قرآنی :
📌من الآن وقتی بعضی از جوانانی را که حافظ قرآناند، میبینم یا بعضی بزرگان اهل علم را که حافظ قرآناند، میبینم، غبطه میخورم و میگویم، حاضر بودم اگر چیزی از امور معنوی داشتم، بدهم و آن #حفظ_قرآن را بگیرم.
💌مقام معظم رهبری مدظلهالعالی؛ حوزه و روحانیت، جلد 2، صفحه 321.
💻@abasaleh_qkh