eitaa logo
عبدالهادی
1.4هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
829 ویدیو
73 فایل
کارشناس بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی طلبه حوزه علمیه قم پژوهشگر و مشاور حوزه سلامت آتش به اختيار آی دی جهت انتقادات و پیشنهادات: @abdolhady آدرس سایت: Abdolhadi.ir سفارش داروها: https://eitaa.com/joinchat/5046308Cedeac87073
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯آمار باور نکردنی پزشکان شهید از زبان دکتر عین الهی! ‼️نیمی از پزشکان در جریان کرونا شهید شدند! ❓آقای دکتر این پزشکان شهید هم دیر مراجعه کرده بودند به بیمارستان؟ یا شاید واکسن نزده بودند!؟ ❓براتون سوال نیست که چرا حتی یک نفر از اطبای طب سنتی بر اثر کرونا فوت نکرده؟ ❗️استاد موسوی که فوت کرد از خوشحالی اینکه یکی از اطبا با کرونا فوت کرده سخنگوی غذادارو نمیدونست از خوشحالی چکار کنه! که اون هم بعدا توسط خانوادشون تکذیب شد! ❓مردم! اگر نیمی از راننده تاکسی ها برن توی دره شما دیگه سوار تاکسی میشید!؟ 😕من دیگه حرفی برای گفتن ندارم! @Abdolhadi_ir
⭕️آقای رئیسی! نسبت به جان مردم پاسخگو باشید. ⛔️چرا وزارت بهداشت آمار تلفات و عوارض واکسیناسیون را به مراجع و مقام معظم رهبری ارائه نمی‌دهد؟ ⛔️با توجه به تلفات واکسیناسیون،مجوز شرعی قتل نفس از کدام فقیه اخذ شده است؟ 🔸چرا آمار تعداد کشته های واکسیناسیون اجباری منتشر نمی شود؟ 🔹چرا بعد از واکسیناسیون تعداد مرگ و میر مازاد افزایش داشته است؟ 🔸چرا باید دستورالعمل های آمریکایی و صهیونیستی بهداشتی را رعایت کنیم؟ 🔹چرا انتشار آمار واقعی تاثیر واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت متوقف شده است؟ 🔸چرا اجازه نمی دهند اسناد پزشکان مخالف واکسیناسیون از رسانه ملی منتشر شود؟ 🔹چرا وزارت بهداشت از مناظره با پزشکان مخالف واکسیناسیون در رسانه ملی طفره می رود؟ 🔸چرا با وجود دستور شما مبنی بر ممنوعیت واکسیناسیون اجباری دستورالعمل واکسیناسیون زوری ابلاغ شده است؟ https://newsrahemardom.ir/?p=143605 🔆 @newsrahemardom_ir 🔆
عبدالهادی
⭕️آقای رئیسی! نسبت به جان مردم پاسخگو باشید. ⛔️چرا وزارت بهداشت آمار تلفات و عوارض واکسیناسیون را ب
👆مقاله ″استدلال‌ها و اسناد واکسیناسیون کووید ۱۹″ در روزنامه راه مردم منتشر شد...
عبدالهادی
🔻 در تاریخ 22 مهر 1400 در قالب سلسله نشست های علمی Corona+X آقای دکتر علی رضا اصلانی زکریا مواردی را
❌نقد تاسف‌بار سوم👇 🔻 بررسی سند ادعایی با عنوان Administration of COVID - 19 vaccines in immunocompromised patients 🔹 این مقاله با عنوان مدیریت واکسن کرونا در بیماری ایمونوگلوبولین(خودایمنی) 🔸 این تحقیق توسط محققین مرکز تحقیقات علوم دارویی شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده داروسازی شیراز و ... نگارش شده 🔹 در قسمت نخست میگه مزایای واکسن کرونا برای این بیماری نامعلوم هست، نگرانی اصلی هم این است که این بیماری واکنش و اثرگذاری واکسن را مختل کند و در نهایت توصیه میکند به مراقبت بیشتر پس از تزریق واکسن 🔸 در واقع این سند چکیده یک تحقیق هست که در نهایت تزریق واکسن کرونا به بیماران خود ایمنی را رد نمیکند اما توصیه میکند مراقبت بیشتری پس از تزریق واکسن برای آنها صورت گیرد. ◀️ حقیقتش این سند چیز خاصی نداشت با این حال مقداری در رابطه با ایمونوگلولین توضیح میدهم تا حداقل کمی نسبت به آن اطلاعات پیدا کنید😉 🔸پروتئین گلبولار چیست؟ 🔹 پروتئین‌های گلبولار یا گلبولین‌ها، مولکول‌های زیستی با شکل سه بعدی کروی هستند. پروتئین‌های کروی، بر خلاف پروتئین‌های رشته‌ای یا غشایی، تا حدی در آب حل می‌شوند (کلوئیدها را در آب تشکیل می‌دهند). پروتئین‌های گلوبولار با توجه به نوع پیچ‌خوردگی (Folding) آن‌ها، انواع مختلفی دارند. ایمونوگلوبولین ها گروهی از پروتئین‌های گلبولار سیستم ایمنی هستند که در مبارزه با پاتوژن‌های مختلف تولید می‌شوند. در این مطلب به توضیح ساختار، عملکرد و مقادیر طبیعی و غیر طبیعی انواع ایمونوگلوبولین پرداخته‌ایم. 🔸سیستم ایمنی بدن چیست؟ 🔹عملکرد سیستم ایمنی محافظت از بدن در برابر عوامل خارجی و ارگانیسم‌های عفونی است. این سیستم می‌تواند یک حافظه طولانی مدت و خاطره از برخورد با پاتوژن‌ها ایجاد کند. سیستم ایمنی بدن از دو بخش عملکردی تشکیل شده است: ▪️سیستم ایمنی ذاتی یا غیر اختصاصی ▪️ سیستم ایمنی اکتسابی یا تطبیقی 🔹با ورود هر نوع پاتوژن یا عامل خارجی و بیماری‌زا به بدن، اجزای مختلف این سیستم به پاتوژن‌ها حمله می‌کنند. گروهی از سلول‌های سیستم ایمنی به نام سلول B، مولکول‌هایی به نام آنتی‌بادی یا ایمونوگلوبولین تولید می‌کنند که با اتصال اختصاصی به گیرنده مربوطه روی عامل بیماری‌زا (ویروس، باکتری، آلرژن)، باعث مرگ یا شناسایی آن توسط سایر سلول‌های سیستم ایمنی می‌شوند. 🔸ایمونوگلوبولین چیست؟ 🔹ایمونوگلوبولین ها که به عنوان آنتی‌بادی نیز شناخته می‌شوند، مولکول‌های گلیکوپروتئین هستند که توسط سلول‌های پلاسما (گلبول‌های سفید خون) تولید می‌شوند. آن‌ها با شناسایی و اتصال به آنتی‌ژن‌های خاص مانند باکتری‌ها یا ویروس‌ها و کمک به تخریب آن‌ها، به عنوان یک قسمت مهم از پاسخ ایمنی عمل می‌کنند. پاسخ ایمنی آنتی‌بادی بسیار پیچیده و بسیار خاص است. کلاس‌های مختلف ایمونوگلوبولین (ایزوتایپ‌ها) از نظر ویژگی‌های بیولوژیکی، ساختار، ویژگی هدف و توزیع آن‌ها متفاوت است. 🔹از این رو، ارزیابی ایزوتایپ ایمونوگلوبولین می‌تواند بینشی مفید در مورد پاسخ ایمنی پیچیده هومورال فراهم کند. ارزیابی و آگاهی از ساختار و کلاس‌های ایمونوگلوبولین نیز برای انتخاب و تهیه آنتی‌بادی‌ها به عنوان ابزاری برای سنجش ایمنی و سایر کاربردهای تشخیصی مهم است. 🔹سیستم ایمنی، آنتی‌بادی‌ها را برای مقابله با باکتری‌ها، ویروس‌ها و آلرژن‌ها تولید می‌کند. بدن آنتی‌بادی‌های متنوعی به نام ایمونوگلوبولین تولید می‌کند تا با انواع پاتوژن‌ها مبارزه کند. به عنوان مثال، آنتی‌بادی برای آبله مرغان همان آنتی‌بادی برای مونونوکلئوز نیست. گاهی اوقات، بدن حتی ممکن است به اشتباه آنتی‌بادی علیه خود ایجاد کند مانند اندام مهاجران خارجی، اندام و بافت‌های سالم را درمان کند. به این بیماری بیماری خود ایمنی گفته می‌شود. ✅ قضاوت در جهت علمی بودن و مستدل بودن این تحقیق در مخالفت با واکسن با مخاطبان خواهد بود.
عبدالهادی
❌نقد تاسف‌بار سوم👇 🔻 بررسی سند ادعایی با عنوان Administration of COVID - 19 vaccines in immunocom
🔰پاسخ مستدل به نقد تاسف‌بار سوم ❇️ Administration of COVID - 19 vaccines in immunocompromised patients https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8316069/ ❇️ تجویز واکسن کرونا، در بیماران دارای نقص سیستم ایمنی 🔻بنظرم تاسف‌بار ترين مطلبي كه در نقد يك نشست علمي مي‌توان نوشت همين نقد است. در همان ابتدا نويسنده ميگويد "اين سند چيز خاصي نداشت" و سپس براي اينكه نشان دهد اطلاعاتي در مورد بيماري خودايمني دارد توضيح بحث پروتئين گلوبولار و بحث سيستم ايمني ميپردازد و حتي فرصت نكرده كه مطالبي كه از گوگل ترانسليتور كپي كرده را ويرايش كند! قسمتي از مطالب ايشان اين چنين است: "گاهی اوقات، بدن حتی ممکن است به اشتباه آنتی‌بادی علیه خود ایجاد کند مانند اندام مهاجران خارجی، اندام و بافت‌های سالم را درمان کند." خود نويسنده مفهوم اين جمله رو درك ميكنه؟ يعني چي اشتباها آنتي بادي اندام و بافت سالم را "درمان" كند!؟ 🔻در مقاله فوق نويسنده اقرار مي‌كند كه هنوز هيچ كارآزمايي معتبري در مورد عوارض واكسن در اين گروه از بيماران وجود نداره: no confirmed data is presently available regarding COVID-19 vaccines in these populations due to exclusion from the conducted clinical trials 🔻در ادامه هم به بررسي انواع بيماري‌هاي خود ايمني مي‌پردازه و بر اساس اطلاعات قبلي اقدام به بررسي واكسن مناسب براي اين گروه ميكنه و در نهايت ميگه گذشت زمان و انجام مطالعات تخصصي مزايا و معايب واكسن بر روي اين بيماران مشخص ميشه! البته بر اساس فتواي سازمان جهاني بهداشت همچنان معتقدند كه "همه بايد بزنند" With time, dedicated COVID-19 vaccine studies on patients with immunosuppressive diseases or those who take immunosuppressant will reveal the pros and cons of vaccination in this heterogeneous population. 🔻در مورد برخي بيماري هاي خود ايمني ميگه واكسن ها ممكنه باعث بروز عفونت بشه و بايد مطالعات بيشتري بر روي آنها انجام بگيره 🔻گاهي پژوهشگر براي اثبات ادعاي خودش از مقالات مخالف استفاده ميكنه تا مطلب مورد نظر خودش رو كه در اينجا "ابهام در عوارض واكسن" هست رو به اثبات برسونه. كارشناس نشست در صوت هم به برخي جملاتي كه نويسندگان عليرغم موافقت با واكسن در مورد عوارض بلند مدت واكسن بيان ميكنند اشاره ميكند. در صوت هم كارشناس محترم ميفرمايند كه 3700 مقاله در مورد عوارض واكسن فقط در سايت ELSEVIER وجود دارد و به اين معنا نيست كه همه اين مقالات مخالف واكسيناسيون هستند! 🔻متاسفانه تيم نويسندگان رضوي گويا انقدر سرشون شلوغ بوده كه فقط به خواندن چكيده مقاله اكتفا كردند و حوصله خواندن اصل مقاله را نداشتند وگرنه بر اساس منطقي كه اقدام به نقد اين نشست كرده‌اند و "بدون استماع" نشست تنها به نقد مقالات پرداختند مطالب بسياري در سركوب نظر مخالفان واكسن اجباري پيدا ميكردند اما متاسفانه هدفشان نقد نيست بلكه به قول خودشان "تحريف" است. 🔻اين سه جوابيه را به احترام مخاطبان كه اصرار ميكردند بنده به لاطائلات ايشان پاسخ بدهم نوشتم وگرنه پرداختن به مطالب بي اساس ايشان حقيقتا اتلاف وقت و اسراف عمر هست. @Abdolhadi_ir
هدایت شده از عبدالهادی
تا بحال به تعارض منافع در مورد واكسن كرونا فكر كرديد؟ @Abdolhadi_ir
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا (1⃣) 🔴 آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب سنتی: 🔷 بحمدالله خداوند در این مرحله از انقلاب اسلامی، نیروهایی که برای گذار از این مرحله نیاز داریم را تربیت کرده ‌است. حضرت آقا همیشه دنبال تربیت این نیروها بودند و به‌دنبال به نتیجه رسیدنش بودند؛ یادم هست فعالانی در سال ۱۳۹۲ خدمت حضرت آقا رسیدند و ایشان به این مضمون فرمودند که من منتظر شماها بودم. یعنی ایشان سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌اند و منتظر به نتیجه‌رسیدنش بودند. جمع‌های فعال آتش‌به‌اختیار، محصول همان برنامه‌ریزی است و امیدواریم کار انقلاب با این‌ها جلو برود. 🔷 این مرحله از انقلاب، مرحله تحقق است. باید فرهنگ جامعه خودمان و زندگی بشر را از سطوح بنیادین تا سطوح روبنایی تغییر دهیم و این کار، نیاز به آدم‌های اهل این میدان دارد که بتوانند انقلاب فرهنگی را، از جمله در حوزه و سلامت دنبال کنند. ما با یک امر بزرگ مواجه هستیم که باید با آن خوب برخورد کنیم و ظرفیت انقلاب اسلامی را برای ایجاد تغییرات بزرگ پیش ببریم. ما باید بدانیم در مواجهه با فرهنگ مدرن، به‌خصوص در مواجهه با مدرن چه باید کرد. 🔷 مأموریت کنونی حوزه، مأموریت رهبری حوادثی است که تاثیرگذار بر فرایندهای جهانی هستند. الآن ظرفیت حوزه ظرفیت است؛ یعنی حادثه‌ای سیاسی یا حادثه‌ای در حوزه سلامت و حوادث دیگر ایجاد می‌کنند و بعد می‌خواهیم نحوه مواجهه خودمان را با این حادثه بیان کنیم. همین مواجهه ما با حوادثِ ایجادشده هم بر اساس فقه فعال نیست. یعنی نه‌تنها نداریم، بلکه در مواجهه با حوادثِ ایجادشده هم مواجهۀ فعالی نداریم. امام(ره) فرمودند که حوزه باید نبض زمان را در اختیار داشته باشد. در منشور روحانیت می‌فرمایند: استراتژی حاکم بر جهان را مستکبرین تعیین می‌کنند، ولی انقلاب اسلامی باید تعیین کند و حوزه باید در این مقیاس حضور پیدا کند. پس جایگاه ما باید تغییر کند و برخوردمان باید برخورد ایجاد حادثه بشود و حوادث اثرگذار بر پیشرفت‌های جهانی و فرایندهای جهانی ایجاد کنیم [و لااقل مواجهه ما با پیشامدها، مواجهه انفعالی نباشد.] 🔷 موقف ما باید موقف ایجاد و رهبری حوادث باشد (). اما در یک قدم قبل‌تر، در مواجهه با حوادث و مسائلی که دیگران ایجاد کرده‌اند، باید توجه داشته ‌باشیم که این حوادث و مسائل را از سه زاویه می‌توان بحث کرد: ۱. از زاویه تبیین حکمِ موضوع. یعنی آن را موضوعی ببینید که می‌خواهید حکمش را بیان کنید. ۲. آن مسئله را در یک ساختار کلان ببینید و نسبت‌هایش را ببینید و حکم بدهید. ۳. برای بهینه آن موضوع حکم بدهید. ما معمولاً از زاویه تبیین حکمِ موضوعات با مسئله‌ها و حوادث مواجه می‌شویم؛ از جمله در حوزه سلامت. فرض کنید در یک پدیده‌ای در حوزه سلامت، ما آن را به‌عنوان یک موضوع در نظر می‌گیریم و با آن مواجه می‌شویم و سعی می‌کنیم حکمش را استنباط کنیم؛ اما نسبتش را با بقیه موضوعات نمی‌بینیم و همچنین بهینه آن موضوع را نمی‌بینیم [و فارغ از اینها حکم می‌دهیم.] این‌هم خلأ دوم در حوزه است؛ یعنی غیر از این‌که رهبری حوادث نداریم، در مواجهه با موضوعات هم می‌کنیم [و تناسبات موضوع و بهینه موضوع را در نظر نمی‌گیریم]. استاد ما _ خدا رحمتش کند _ می‌فرمود که برای این مداد، سه لایه حکم می‌توانید بدهید؛ یکی این‌که این مداد را ابزار ارتباط و ابزار کتابت در نظر بگیرید و حکمش را بیان کنید؛ بگویید آیا کتابت با این مداد جایز است؟ آیا می‌توانیم با آن با نقاشی بکشیم؟ و... و حکم تولیدش و فروشش و خریدش چیست؟ این می‌شود احکام این موضوع. اما لایه دوم این است که بگویید نسبت این مداد با سایر ابزارهای ارتباطی چیست و چه سهمی را باید به این مداد در بین ابزارهای ارتباطاتی بدهیم؛ یعنی نظام نسبت‌ها و نظام اولویت‌ها را باید مشخص کنیم وسپس حکمش را بیان کنییم. این‌ حکم هم حکم همین موضوع است. صدور چنین احکامی، الآن در دست نظام کارشناسی است نه در دست نظام فقاهت. ما حکمی در این زمینه نداریم و نظام کارشناسی با یک نگاه سیستمی دراین‌باره نظر می‌دهد. لایه سوم حکم این است که بهینه این‌ موضوع چگونه باید واقع شود. آیا همیشه باید با خودکار بنویسیم؟ یک‌موقعی با چکش روی سنگ می‌نوشتند، کم‌کم کاغذ آمد و بعد صنعت چاپ شکل گرفت و حالا می‌گویند این قلم باید به قلم نوری و... تبدیل بشود. آیا در این بهینه‌ها حکم داریم یا خیر؟ ما دنبال حکم بهینه موضوعات نیستیم. این الگو، در همه موضوعات، از جمله در موضوعات سلامت هم وارد می‌شود. ادامه دارد... ☑️ @mirbaqeri_ir
📢 الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا (2⃣) 🔵 آیت‌الله میرباقری در دیدار تعدادی از فعالان طب سنتی: با توجه به نکاتی که عرض شد، ما در مواجهه با موضوعاتی مثل ، باید جایگاه موضوعات را بفهمیم. پدیده‌ کرونا است و یک موضوع خُرد در داخل یک تمدن نیست. پدیده کرونا پدیده‌ای است که با آن می‌خواهند جهان را بازسازی کنند و آن را که ایجاد کرده بودند و تحت تأثیر انقلاب اسلامی شکسته شد، می‌خواهند خودشان به‌ هم بریزند و بنای جدید بسازند. قبلاً هم‌ عرض کرده‌ام که آن‌ها در در جنگ‌های جهانی، جامعه جهانی را به گروگان گرفتند و ساختار جهانی و نظم جدید بین‌المللی را بر محور سازمان ملل درست کردند، و امروز هم می‌خواهند مردم را به گروگان بگیرند و با آن نظم جدید جهانی ایجاد کنند. البته در این دور، به‌شدت منفعل از انقلاب اسلامی هستند. شاید هم «وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ» دارد اتفاق می‌افتد! حالا خراب کنند، ببینیم آیا می‌توانند دوباره درستش کنند یا خیر! علی‌ای‌حال این پدیده در مقیاس تغییر نظم جهانی است؛ می‌خواهند و نظام جدیدی ایجاد کنند؛ شاید بتوان گفت که این نظم جدید، سه متغیر اصلی دارد؛ یکی اینکه می‌خواهند محور را از غرب به شرق ببرند و دوم این‌که فرهنگ حاکم بر جهان را به یک فرهنگ ترکیبی تبدیل ‌کنند و یک نوع معنویت مبهم نظیر معنویت کنفوسیوسی و... را تقویت ‌کنند و سوم اینکه این نظم جدید را از جهان حقیقی به جهان مجازی انتقال دهند و رؤیای امریکایی را به رؤیای حکمرانی مجازی تبدیل کنند. شاید بتوان گفت که این سه تحول، متغیرهای اساسیِ نظم جدیدی است که می‌خواهند ایجاد کنند. یکی از ابزارهای اصلی آن‌ها برای ایجاد این نظم جدید، گروگان گرفتن سلامت جامعه جهانی از طریق کروناست. لااقل یکی از سناریوها این است؛ سناریوهای تندتر هم قطعاً قابل‌فرض است. پس در مواجهه با موضوعاتی مثل سلامت و کرونا و سایر موضوعات، باید سطح موضوعات را بشناسیم و در سطح خودشان با آنها روبه‌رو شویم والا آن موضوعات قابل ‌کنترل و مدیریت نخواهد بود. مثلاً به‌نظر می‌آید اگر با ادبیات حضرت آقا بخواهیم بیان کنیم، اصل امام(ره) یک حادثه‌سازی در مقیاس بود. آن‌ها یک دوران جدید ایجاد کردند، امام هم یک ایجاد کرد. مرحله دوم آن‌ هم ایجاد یک نظام است که نه سوسیالیستی است نه سرمایه‌داری. کمااینکه انقلاب امام نه سرمایه‌داری بود نه مبارزه مسلحانه و نه مبارزه پارلمانتاریستی. پس حادثه‌سازی، باید در وِزان آن حوادثی باشد که دشمن ایجاد می‌کند. آن‌ها دوران جدید ایجاد کردند و امام هم یک عصر جدید ایجاد کرد که عصر امام‌خمینی(ره) است. در باب واکسن هم یک نکته کوتاه عرض کنم که: ممکن است نقدهای زیادی بر واکسن‌هایی که در جهان تولید می‌شود وارد باشد، اما باید بدانید که نمی‌توان همه ابعاد واکسن را کاملاً و همه‌جانبه رد کرد. یکی از اتفاقاتی که در این‌گونه دستاوردها می‌افتد امتزاج حق و باطل و ترکیب‌شدنِ جنبه‌های مثبت و منفی و مضار و منافع است تا قابل‌پذیرش بشود. امیرالمؤمنین(ع) در خطبه پنجاه نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «وَ لَكِنْ يُؤْخَذُ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ وَ مِنْ هَذَا ضِغْثٌ فَيُمْزَجَانِ فَهُنَالِكَ يَسْتَوْلِي الشَّيْطَانُ عَلَى أَوْلِيَائِهِ وَ يَنْجُو الَّذِينَ سَبَقَتْ لَهُمْ مِنَ اللَّهِ الْحُسْنى». بنابراین، دنیای استکبار آنجایی که حق و باطل را ترکیب می‌کند دنبال حق نیست، بلکه اراده باطل می‌کند و با این آمیختگی می‌خواهد در کنار حقش، باطلش را القا و محقق کند؛ اما از این طرف، شما باید جنبه‌های حق و باطل و آثار مثبت و منفی را در این محصولات، تفکیک کنید؛ وگرنه اگر همه آثار واکسن را بالکُل نفی کنید، از شما قبول نمی‌کنند. (۱۴‌۰۰/۷/۲۹) ☑️ @mirbaqeri_ir
هدایت شده از عبدالهادی
تاثير واكسيناسيون بر مرگ و مير كل كشور.pdf
841.5K
🔰مقاله "تأثیر واكسيناسيون بر آمار مرگ‌ومیر كلي جمهوري اسلامي ايران در دوران همه‌گيري كوويد-19" 🔰بر اساس داده‌هاي رسمي سازمان ثبت احوال كشور ❗️براش زحمت زيادي كشيده شده 🙏لطفا حتما مطالعه بفرماييد 🔰قابل ارائه به مسئولين بخصوص نمايندگان مجلس، حتما پرينت رنگي گرفته شود و حتما داده‌هاي خام پيوست شود. @Abdolhadi_ir
پيوست مقاله تاثير واكسيناسيون بر آمار.rar
13.5M
🔰پيوست مقاله حاوي ✅ داده‌هاي خام ثبت احوال سالهاي 1394 تا 1400 ✅فايل اكسل نمودار مرگ و مير مازاد ✅مقاله "تأثیر واكسيناسيون بر آمار مرگ‌ومیر كلي جمهوري اسلامي ايران در دوران همه‌گيري كوويد-19" ❗️در صورت ارائه به مسئولين حتما اين پيوست همراه مقاله باشد. ❇️قابل استفاده براي پژوهشگران @Abdolhadi_ir
هدایت شده از عبدالهادی
تاثير واكسيناسيون بر مرگ و مير كل كشور.pdf
631.2K
🔰مقاله جديد "تأثیر واكسيناسيون بر آمار مرگ‌ومیر كلي جمهوري اسلامي ايران در دوران همه‌گيري كوويد-19" 🔰بر اساس داده‌هاي رسمي سازمان ثبت احوال كشور ❗️براش زحمت زيادي كشيده شده 🙏لطفا حتما مطالعه بفرماييد 🔰قابل ارائه به مسئولين بخصوص نمايندگان مجلس، حتما پرينت رنگي گرفته شود و حتما داده‌هاي خام پيوست شود. @Abdolhadi_ir
هدایت شده از حسین زمانی میقان
میزان مرگ در کشورهای سازنده واکسن !!! @hzamanim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 دکتر قدیر، رئیس علوم پزشکی قم: در خصوص واکسیناسیون به صدا و سیما تذکر دادیم نسبت به هیچ کشوری بدگویی نکنید!کلا اخبار منفی راجع به واکسن، به‌نظر من نباید پخش بشه. http://eitaa.com/Bso_Qom ❇️ نشست جمعی از اساتید، دانشجویان و فعالان عرصه‌ی مقابله با کرونا با رئیس علوم پزشکی استان قم ✍️مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
🔻اخيرا شبهه ها و فكاهيات علمي در تاييد واكسن خيلي زياد شده... 🔻حقيقتا خيلي از اين شبهاتي كه دوستان براي من ميفرستن رو بنده با يك نگاه بي اعتباري و بي سوادي نگارنده‌اش رو متوجه ميشم و در شان خودم و شما نميدونم كه اصلا اونها رو مطرح كنم و اغلب بطور خصوصي به همان سوال كننده محترم پاسخ ميدم... 🔻 تابحال بطور جدي به پاسخ دادن به اين شبهات وارد نشدم چون نوشتن مقالات در رد واكسيناسيون رو خيلي مهم تر از اينكار ميدونم... ❇️چون ميدونم كه به دست مسئولين ميرسه... 🔸اما با توجه به اينكه برخي مخاطبان درخواست كردن كه به شبهات پاسخ بدم اين نظر سنجي رو گذاشتم تا ببينم چقدر پاسخ به اين شبهات لازم و واجب هست... 🔸اگر ببينم خيلي واجبه حتما بطور جدي ورود ميكنم. پس لطفا در اين نظرسنجي شركت كنيد...خودم نظرم روي تمركز بر مقالات هست... سوال نظرسنجي: بنظرتون به شبهات كرونايي بطور ويژه بپردازم و پرپرشون كنم يا وقتم رو هدر ندم و به نوشتن مقالاتم ادامه بدم؟ https://EitaaBot.ir/poll/qho1w?eitaafly به نكته بگم وقتي اين لينكو ميزنيد يه چيزي شبيه به رمز گاوصندوق مياد! من خودمم اولش تعجب كردم.. فقط اون عدد بالاش رو بايد وارد كنيد..
عبدالهادی
https://EitaaBot.ir/poll/yjm4
كساني كه نتونستن نظر بدن از اين لينك استفاده كنند...هر دو رو با هم تجميع ميكنم...
🔅سلسله مباحث عبدالهادي پيرامون پاندمي كرونا ❗️براي مشاهده هر موضوع روي آن كليك كنيد 🔹برنامه جهاني كواكس قسمت اول ( لينك پشتيبان در آپارات) 🔹 برنامه جهاني كواكس قسمت دوم ( لينك پشتيبان در آپارات) 🔹كرونا كي تموم ميشه؟ ( لينك پشتيبان در آپارات) 🔰مقاله استدلال‌ها و اسناد واكسيناسيون كوويد -19 🔰مقاله "تأثیر واكسيناسيون بر آمار مرگ‌ومیر كلي جمهوري اسلامي ايران در دوران همه‌گيري كوويد-19" 🔹 سلسله مباحث واكسن كرونا 1️⃣ روش تاثيرگذاري واكسن به بيان ساده 2️⃣ معرفي ويروس كرونا و ويژگي‌هاي آن 3️⃣ عوارض واكسن كرونا و خطر پاندمي بيماري‌هاي خودايمني 4️⃣ بررسي آماري تاثير واكسن بر مرگ و مير كشورهاي كانادا، اسپانيا، پرتغال و ايالات متحده 5️⃣ بررسي آمار كرونا در كشور چين محتواهاي مهم توليد و منتشر شده در اين كانال 🗒مضرات ماسك از نظر مركز كنترل بيماريهاي واگير ايران 🗒دلایل ماسک زدن و ماسک نزدن 🗒حرارت_غریزی؛ شاه کلید سیستم شیطان برای تسلط بر بشریت 🗒"وحشت" شاه کلید مرگ و میر کرونایی 🗒 پزشكي "مدرن" پزشكي نيست! 🗒محققان لهستانی: کودکان نباید ماسک بزنند 🗒اندر حكايت كرونا و واكسيناسيون 🗒سردمداران واكسيناسيون در حال دست و پا زدن براي حفظ آبروي واكسن! 🗒صدور گواهينامه واكسيناسيون هدف اصلي شيوع كرونا 📈مقايسه آماري كشورهاي كانادا، اسپانيا، انگلستان، نيجريه 📈افزايش مرگ ومير در ايران همزمان با افزايش واكسيناسيون 📈وقتی آمار فرياد ميزند! 🗒چند سوال اساسي كه لازم است يكبار براي هميشه پاسخ آن را بدانيم 🗒آيا وقتي رهبر فرمودند كه "واكسيناسيون عمومي" بايستي انجام بگيرد به معناي الزام و اجبار و حكم حكومتي است؟ 🗒منطق استنباط حكم وزارت بهداشت و همفكرانشون از سخنان امام خامنه‌اي 🗒آيا مردم گوسفند هستند؟ 🗒 چگونه دنبال حقیقت باشیم؟ 🗒آيا منتقدان به واکسیناسیون اجباري كرونا خرافاتي هستند؟ 🗒چرا با آمدن آقای رئیسی سیاست‌های وزارت بهداشت تغییر خاصی نکرد!؟ 🗒دكتر رفتن يا نرفتن مسئله اينست!! 🗒وقتي خودي‌ها خودي را ميزنند! 🗒خانه كرونا كجاست؟ 🗒 کتاب کرونا فریب قرن 🗒 بيانات رهبر انقلاب در مورد ماسك و واكسن 🗒خلاصه دعواي طرفداران واكسن كرونا و منتقدين به زبان ساده! 🗒نقد چند نقد تاسف‌بار 🗒قابل توجه کارمندان! 🗒الگوی مواجهه با پدیده‌های تمدنی، ازجمله کرونا (آيت الله ميرباقري) 🎥بودن یا نبودن طب اسلامی 🎥 وقتي تست كرونا با نوشابه مثبت مي شود!! 🎥سير تا پياز كرونا (دكتر اندرو كافمن) قسمت اول 🎥سير تا پياز كرونا (دكتر اندرو كافمن) قسمت دوم 🎥نظم نوین جهانی در پنج قسمت 🎥پروفسور احمدرضا بهره‌مند فوق تخصص ژنتیکِ میکروب‌های عفونی : من واكسن نميزنم 🎥وقتی رهبری ماسک و واکسن رو تایید میکنند نباید در مورد عوارض آنها صحبت و انتقاد کرد 🎥پاندمی واکسینه نشده‌ها/ ادبیات جدید گلوبالیست‌ها برای فشار مردم بر مردم 🎥افشاگری های مهم دکتر طالب زاده در مورد 🎥سير تا پياز كرونا و برنامه‌هاي پس از آن 🎥از كي گرفتي؟ 🎥پازل كرونا 🎥نقاب تخصص 🎥 اعترافات دانشمندان ارشد شركت فايزر! محتواهاي مفيد براي بيماران كرونايي 🗒تدابیر درمان بیماران کرونایی (عبدالهادي) 🗒راهکارهای نجات از ″کرونا″ (قسمت اول) (عبدالهادي) 🗒برنامه غذایی مبتلایان به ویروس کرونا 🗒نکاتی پیرامون داروی منسوب به امام کاظم علیه السلام 🎥معجون هندی درمان کرونا 🎥آنفلوكرونا(حكيم خيرانديش) در 3 قسمت 🎥واكسن بزنيم يا نزنيم براي رفع عوارض واكسن چه كنيم؟ 🎥آيا بخور جوش شيرين موثر است؟ 🎥براي رفع ضعف و بيحالي كرونا چكار كنيم؟ 🎥 براي افزايش اكسيژن خون در بيماران كرونايي چكار كنيم؟ 🎥درمان ريه‌هاي درگير شده بيماران كرونايي پويشِ ممنوعیت واکسیناسیون اجباریِ خبرگزاری فارس 🔻لینک پویش جهت امضاء 🌐https://www.farsnews.ir/my/c/64957 @Abdolhadi_ir
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
‏آنفلوانزا بیدار شد تا گردن بگیرد کشتگانی که بنا نیست بر عهده کرونا گذاشته شود افراد واکسن زده، اگر فوت کنند، از آنفلوانزایی بوده که سال گذشته به خواب رفته بود این سخن را از این به بعد زیاد خواهیم شنید: هیچ واکسن‌زده‌ای از کرونا فوت نمی‌کند
💢اين آمار رسمي واكسيناسيون به تفكيك استان ها تا 15 شهريور ماه هست.. 📈استان كرمان بيشترين و استان اردبيل كمترين آمار واكسن ثبت شده رو داره.. 📊نظرتون چيه آ‏مار مرگ و مير دو استان كرمان و اردبيل رو بررسي كنيم؟🤔‏ 🔻باوركنيد دوست دارم تمام حرفهايي كه در مورد واكسن زدم غلط باشه...😔 ✅ان شاء الله كه كرماني ها كمترين آمار مرگ و مير رو داشته باشن!😞 💯ان شاء الله بزودي نتايج اين بررسي رو منتشر ميكنم منبع عكس : https://www.iribnews.ir/00DTqj @Abdolhadi_ir
هدایت شده از عبدالهادی
🔰بررسي تاثير واكسيناسيون در آمار مرگ و مير استان كرمان بر اساس آمار سازمان ثبت احوال كشور ❗️اين استان تا 15 شهريور ماه بيشترين آمار واكسيناسيون در كشور را داشته است. 🗓شروع واكسيناسيون در اين استان در تاريخ 21 بهمن 1399 بوده است. 🔻قبل از اين تاريخ در دي ماه 1399 تعداد مرگ ومير كرونا و تبعات آن در اين استان 50 نفر يوده است. 💢پس از شروع واكسيناسيون اين ميزان اوج گرفته و در اسفند ماه 1399 به 118 نفر رسيده است. 💢در ادامه اين روند صعودي تا شهريور ماه 1400 ادامه داشته است و آمار مرگ و مير كرونا و تبعات آن به ترتيب ماه هاي سال 🔻فروردين: 85 نفر 🔺ارديبهشت:121 نفر 🔺خرداد: 313 نفر 🔺تير: 577 نفر 🔺مرداد: 608 نفر 🔺شهريور: 1577 نفر در پايان پيك پنجم اين مقدار كاهش پيدا كرده و در مهر ماه به 407 نفر رسيده است اما هنور به متوسط ميزان مرگ و مير 5 سال قبل از شيوع ويروس كرونا باز نگشته است. ميتوان گفت كه واكسيناسيون باعث شده است كه برخلاف سال 1399 كه پيك ها سير صعودي و نزولي داشتند روند مرگ و مير در سال 1400 ، 6 ماه مداوم روند صعودي داشته باشد. پ ن: حيف مردم انقلابي كرمان....حيف... @Abdolhadi_ir
عبدالهادی
🔰بررسي تاثير واكسيناسيون در آمار مرگ و مير استان كرمان بر اساس آمار سازمان ثبت احوال كشور ❗️اين است
بنظرتون كرمان با 73 درصد آمار واكسيناسيون اين وضعيتشه پس اردبيل با 18 درصد آمار واكسيناسيون تا 15 شهريور بايد خيلي وضعيتش وخيم باشه! نه؟ در حال بررسي آمار اردبيل هستم ان شاء الله به زودي منتشر مي كنم...براي مردم اردبيل آرزو ميكنم حرف بنده و منتقدان درست بوده باشه و نزدن واكسن باعث مرگ و مير در اين استان نشده باشه!
1.85M
🔴 اخیراً آقای دکتر قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی مصاحبه‌ای تلفنی با رسانه‌ی ملی به برگزاری مناظره‌ای اشاره کردند که به تعبیر ایشان قرار هست با «سردمداران فکری اونها» (:منتقدان علمی شیوه‌ی مدیریت فعلی کرونا در کشور و مخالفان واکسیناسیون اجباری) برگزار نمایند. بدین‌صورت که «ده - پانزده نفر ‼️» دعوت شده‌اند و نتیجه‌ی آن......؟! ✅ لطفاً صوت فوق را بشنوید تا از سناریوی چیده شده برای مناظره‌ی مذکور اطلاع یابید. ⭕️ اصلاحیه‌ی مهم: در صوت اشتباها نام خبرنگار دعوت‌کننده، «آقای تولایی» بیان شده. نام صحیح ایشان آقای «امیر نوایی» است. 🌐 نشر حدأکثری 🌐 ✍️مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508