29.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ_تصویری | اکسیر محبت
🔖 محبت، یک قوهی بسیار عظیم و نامتناهی در وجود ماست که از آن خیلی کم استفاده می کنیم.
#خانواده_ولایی #محبت
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
#عکس_نوشته | اختلاف همیشه مذموم نیست
#قدم_عاشقی
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری | خون های پاک
🔰 با دعا و شرکت در ختم صلوات👇مجاهدین اسلام را یاری کنیم
🌐 https://EitaaBot.ir/counter/xntl02
#فلسطین
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
🖼 | #عکس_نوشته
🔖 شهیدان میزان در اعمال ما هستند...
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
درس اخلاق هفتگی 10-08-1402.mp3
18.88M
🎙 #درس_اخلاق_هفتگی
🔹 #شرح_حدیث_معراج #محبت(۹)
◽️ با بیان #استاد_عابدینی
🔸موضوعات مطرح شده:
محبت به دیگران عامل محبت خدا به ما 2:15
محبت خدا محبتی بیعلت 4:00
محبت خدا محبتی بینهایت 10:00
حد زدن رحمت خدا 15:00
ثمرات محبت متقابل خدا و بنده 29:00
راه مثل خدا شدن 33:00
🗓 چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲
📍 مدرسهعلمیهثامنالائمه(ع) قم
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_نوشت
🔖 امام چه حاضر و چه غائب هدایتگر است.
#جمعههای_مهدوی
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری | ۱۳ آبان ، برافراشتن پرچم استکبار ستیزی
🔖 آمریکا بر اساس شیطنت و استکبار شکل گرفته است و اگر پرچم استکبار پایین کشیده شود ملاک شناخت ظلم از بین میرود.
🎬برشی از درس شرح اصول کافی ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
#فلسطین
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری| همدردی با اهلبیت (علیهمالسلام)
🔖مشکلات و گرفتاریهای مسلمانان، قلب پیامبر(ص) و اهلبیت(ع) را آزرده میکند.
🔰 با دعا و شرکت در ختم صلوات👇مجاهدین اسلام را یاری کنیم
🌐 https://EitaaBot.ir/counter/xntl02
🎬برشی از درس اخلاق هفتگی، ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲
#فلسطین
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری | دلیلِ حرکت
🔖 چه چیزی باعث شد طلبه بشویم❓
#طلبه_تراز
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری | وظایف مومنین در راه رشد جامعه
🔖 آنچه که باعث شد امیرالمومنین (ع) [به صورت کامل] اقامه دین نکند، سستی مومنین در روشن کردن مرزها بین خودشان و کفار بود.
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_نوشت | امام، منتظر اصلی
🔖 ابن مهزیار ما از این زودتر انتظار داشتیم تو را ببینیم ...
#جمعههای_مهدوی
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
درس اخلاق هفتگی 17-08-1402.mp3
18.67M
🎙 #درس_اخلاق_هفتگی
🔹 #شرح_حدیث_معراج #محبت(۱۰)
◽️ با بیان #استاد_عابدینی
🔸موضوعات مطرح شده:
خلاصه جلسه گذشته 1:58
عشق نامتناهی خدا 5:22
رفعت بین مردم و تواضع در دل خود 10:00
به دیگران احترام کنیم ولی آنها را مستقل نبینیم 20:40
امتحان کردن خدا 28:16
🗓 چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲
📍 مدرسهعلمیهثامنالائمه(ع) قم
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
هدایت شده از استاد عابدینی
🔰 فروش ویژه آثار استاد عابدینی
🔖 از ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف
👈🏻 مشاهده لیست کتابها و ثبت سفارش:
🌐 https://tamhis.ir/shop/
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
ارتباط ادراک ظلم و ظهور.mp3
7.18M
📍| #سلسله_نگاشت
⭕️ از موشک ، کُشندهتر برای اسرائیل!
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری
🔖 اگر خداوند کسی را دوست داشته باشد، تمام اجزای هستی هم او را دوست خواهند داشت.
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری | آهن ربایِ محبت
🔖 محبت، یک رابطه دو طرفه است و طرف قویتر، طرف دیگر را به سمت خود می کشد.
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
May 11
#گزارش_تصویری | درس اخلاق هفتگی در ادامه شرح حدیث معراج
🔻همراه با بزرگداشت سالگرد علامهطباطبایی(ره)
📆 چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲
📍مدرسه علمیه ثامن الائمه،قم
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini