eitaa logo
أبوحیدر (حدیث و فرهنگ اسلامی)
290 دنبال‌کننده
692 عکس
130 ویدیو
12 فایل
ارتباط با بنده @abdearbab از طریق لینک زیر میتونی برای بنده پیام ناشناس ارسال کنی 👇🏽 https://daigo.ir/secret/8730079105
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پوشیه،حجابِ مؤمنات
👆🏾👆🏾👆🏾یه آرایشگر فاحشه مسلک پست گذاشته و این زن پوشیه ای رو خواسته مسخره کنه نوشته چرا رفته آرایشگاه؟! پاسخ های نزدیک به فطرت مردم و تعداد لایکهاشون به این پاسخ ها رو ببینید از بین زنان محجبه و غیر محجبه...‼️ کاری با این خانم ندارم..حجابشم ناقصه.. اما شما خانم محترم! یجایی باید انتخاب کنی این مردم دوزاری یا خدا⁉️ اگه خدا رو انتخاب کردی الگوی مردم میشی اگه مردم رو انتخاب کردی ، مردم اربابت میشن! کدوم رو انتخاب میکنی؟! ♥️پوشیه ،حجاب مومنات♥️ [پوزش از صوت زمینه] ✍🏾پینوشتی مهم: این حجم از مورد پسند قرار گیری این تفکر که "ففط برای شوهرم باشم" وظیفه ی مبلغین پوشیه را سنگین تر میکند که این علامتی واضح است بر اینکه نفوس مردم با ما همراه است فقط باید سدروانی پیشرفت مردم را بشکنیم.
هدایت شده از ازدواج های مهجور
اوجِ استدلالِ یک طلبه ی مونث در بحث چند خواهی مردان👆🏽 یعنی خار مادر استدلال رو به نکاح درآورده اینو به اونی نشون بدید که میگفت زنی که امروز استاد دانشگاه و حوزه هست دیگر این زن نباید از شوهرش اذن خروج بگیرد بله همان حرفای بینِ سبزی پاک کردنِ شمسی خانم و اقدس جون و عروسِ همسایه بغلی
هدایت شده از ازدواج های مهجور
چهارمش رو هم اینجا بگم مرد اگر مرتب خودشو سرکوب کرد هم مردِ درست و درمونی برای اون زن باقی نمیمونه که عمیقا ازش لذت ببره هم خودش از این ضعف و سرکوب احساسِ کمال نمیکنه
هدایت شده از پوشیه،حجابِ مؤمنات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[پوزش از موسیقی زمینه] [ماجرای کشفِ حجابِ مجریان صدا و سیما و مستمعینش] قبلا راجع بهش صحبت کردیم👇🏽 https://eitaa.com/hejabe_momenat313/11664 https://eitaa.com/hejabe_momenat313/11663
هدایت شده از ازدواج های مهجور
ایشان پیامشون رو باز نویسی و اصلاح کردند::👇🏽 مرد نمیتونه با خانمی که همسر داره باشه ولی خانم می تونه خب البته واضحه که خواستن طرف مقابل هم شرطه یه سفره خدا پهن کرده به خانم می گوید هر غذایی را که دوست داری انتخاب کن حتی غذایی که افراد دیگه قبل از تو انتخاب کردن ولی در هر زمان فقط یه مدل می تونی استفاده کنی که البته میل طبیعی خانم ها هم این طور است. (خانم اگر مرد را دوست داشته باشد می خواهد تا آخر عمر و برای همیشه با همان یک نفر باشد با شوهر خودش این طور نیست که بگیم خانم خیلی لذت می‌بره که یه مدت با یه نفر باشه بعد یه مدت با یه نفر دیگه نه اصلا) به مرد می گوید که می تونی چند مدل با هم و در یک زمان داشته باشی باز هم بر اساس نوع خلقتش اما حق نداری نزدیک بعضی ها بشی و با کسی هم غذا بشی فقط خودت تنها.... که میشه خانم های شوهر دار. خدا عدالت داره این ها رو گفتم برای اینکه چند بار گفتین حق زیستی مردان و این حرف درست نیست این یه حق دو طرفه است که از هر دو طرف گرفته شده اینکه می گم خدا نمی خواد دل خانمی شکسته بشه برای اینه که اومد و یه دختری از یه مرد متأهل خوشش اومد از نظر خدا اشکالی نداره خدا میگه کنار این آرامش داری برو، اما جامعه محدود کرده... ولی به آقایون نگفته از هر کسی خوشت اومد برو نه دیگه مرد باید اینجا بی خیال بشه اصلا نباید نگاه کنه که خوشش بیاد یا نه که اینم با این وضع حجاب، ظلم به مردان است که البته باید با حفظ نگاه به خودش کمک کند. و ظلم به خانم ها که میل ازدواج را در مردان کاهش داده دنبال مفت خوری هستن بدون قبول مسئولیت. خدا همه رو هدایت کنه ان شاالله. حق زیستی مردان و زنان
هدایت شده از ازدواج های مهجور
لذا اهل بیت علیهم السلام فرمودند : الله تبارک و تعالی به زنان رئوف تر از مردان است .
هدایت شده از ازدواج های مهجور
اگر ما گزینه ی ازدواج با متاهلین رو از زنان و دخترانِ مجرد بگیریم یک قسمت عمده از کیس های ازدواج برای آنها حذف خواهد شد که اتفاقا این متاهلین به دلایل مختلف هم جذابیتِ بیشتری نسبت به پسران دارند و هم انتخابشان راحت تر است چون رزومه ی کاری دارند اگر در عرف برای بعضی ها مرد متاهل گزینه ی انتخاب نیست صرفا تابوی عرفیست وگرنه اگر این تابوی عرفی شکسته شود خواهید دید مرد متاهل چقدر کراش العالمین تر است تا پسر مجرد و خداوند چقدر رئوف است نسبت به دختران و زنان که چنین حقی به ایشان داده پس زنان و دختران به خودشان در مرتبه ی اول ظلم خواهند کرد
هدایت شده از پوشیه،حجابِ مؤمنات
وقتی میگیم قربه الی الله زنان را به بی حیایی و بیحجابی و بی چادر شدن هُل ندهید یعنی این 👆🏽 سیرِ نزولیِ حجابِ مبلغِ فرزندآوری را بالا ببینید آخوندی که گفتی حجاب چادر نیست حجاب مشکی نیست حجاب محدودیت نیست دونه دونه چادر هایی که پریدن رو باید جواب بدی این نسخه ای که برای جامعه حجاب تبلیغ میکند تا محوِ کاملِ حجاب و چادر پیش خواهد رفت چون او در ذهنش همان اول کار که به او گفتند بیا با روی باز جلوی مردان خودی نشان بده فهمیده این نوع حجاب تناقض دارد و دیگر تقیدش در ذهنش از بین رفته چهار تا آخوند و سخنرانِ غیرِ آخوند هم به او میگویند👈🏽 حجاب که فقط چادر نیست میگویند👈🏽حجاب که مشکی نیست میگویند👈🏽حجاب محدودیت نیست امثالِ اینها اگر چادرشان نپَرد جای تعجب است
هدایت شده از پوشیه،حجابِ مؤمنات
دوست نداشتم این مطلب را بیان کنم اما منافعی در نقلش دیدم و شکایت و واکسینه کردنی چند وقت قبل از یکی از رسانه ها با من تماس گرفتند گفتند میخواهیم از خانواده ی شما مستند تهیه کنیم گفتم یعنی چه ؟ خوانواده؟ مستند؟ گفتند می آییم با امکانات و دوربین و غیره صحبتی و گپ و گفتی و بعد منتشر کنیم گفتم تو گه خوردی و هر دیوثی که به تو چنین پیشنهادی داده تو گه خوردی و هر بیناموسی که به تو چنین پیشنهادی داده سگ بشاشد به ریشِ بی ریشه ات که به یک مرد اون هم در مذهبی میگویی بیاییم از خانواده ات فیلم برداری کنیم چه کرده اند و چه از غیرت و ناموس در کله ی اینها پوکِ اینها فرو برده اند که به راحتی چنین جسارت هایی میکنند . اینها مذهبی هستند اما نه مذهبِ ما که مولایمان شبانه در جلباب و اسکورتی از محارم دخترش را برای زیارتِ جدش میبرد و جلو میرفت چراغ خاموش کند مبادا اتفاقی کسی حجابِ ناموسش را در دل شب ببیند این ها مذهبی هستند اما نه مذهبِ ما که دختِ اربابمان بعد از شهید شدنِ تمام عزیزانش تا لب به سخن گشود فرمود چرا ما را بین نامحرمان گذاشتی این ها را که دارای ریش و چادر هستند مذهبی مینامند اما قطعا با مذهب ما حداقل در ناموس و غیرت متفاوتند. و الی الله المشتکی...
آنچه در فعلی آمده، شیوع علم از قم «عند قرب ظهور قائمنا» است. یعنی علم از قم منتشر می شود در نزدیکی ظهور. در حالی که آنچه در تاریخ قم آمده، «در نزدیکی غیبت» است. مرحوم میرجهانی در مجلد سوم کتاب نوائب الدهور فی علائم الظهور، بخش هفتم را به روایات منسوب به امام صادق (علیه السلام) در باره علائم ظهور اختصاص داده است. یکی از روایاتی که در بحث‌های ظهور در چند دهه اخیر محل بحث بوده، روایتی است که ظهور علم از قم را در نزدیکی ظهور مطرح کرده است: ثُمَّ یَظْهَرُ الْعِلْمُ بِبَلْدَةٍ یُقَالُ لَهَا قُمُّ وَ تَصِیرُ مَعْدِناً لِلْعِلْمِ وَ الْفَضْلِ حَتَّی لَا یَبْقَی فِی الْأَرْضِ مُسْتَضْعَفٌ فِی الدِّینِ حَتَّی الْمُخَدَّرَاتُ فِی الْحِجَالِ وَ ذَلِکَ عِنْدَ قُرْبِ ظُهُورِ قَائِمِنَا فَیَجْعَلُ اللَّهُ قُمَّ وَ أَهْلَهُ قَائِمِینَ مَقَامَ الْحُجَّة [بحار:‌ ۵۷/۲۱۳]. میرجهانی این روایت را آورده و ترجمه کرده و نوشته است که از جمله علائم ظهور «آن که از قم علم به مشرق و مغرب جهان رسد» همانجا اشارتی به پیدا شدن نفت در قم هم دارد که آن سالها خبری از آن شده بود و همه جا صحبت از آن بود [ج ۳، ص ۲۳] به هر حال میرجهانی در این باره شرح مبسوطی داده است [ تا ص ۲۶] اما شرح این که چطور در این روایت تحریف شده جالب توجه است. اولا باید تأکید کرد که متاسفانه فقط متن فارسی این روایت به دست ما رسیده نه عربی آن. به عبارت دیگر، اصل آن در «تاریخ قم» آمده که در قرن چهارم نوشته شده و در قرن هفتم به فارسی ترجمه شده و از متن عربی اصلی آن خبری نداریم و تنها ترجمه فارسی آن به دست آمده و از جمله این حدیث هم در آن آمده است. نکته دوم آن است که در متن فارسی تعبیری که در بحار چاپی فعلی ترجمه شده، نیامده است. آنچه در بحار چاپی فعلی آمده، شیوع علم از قم «عند قرب ظهور قائمنا» است. یعنی علم از قم منتشر می شود در نزدیکی ظهور. در حالی که آنچه در تاریخ قم آمده، «در نزدیکی غیبت» است. روشن است که بین اینها فاصله و تفاوت زیادی است. به عبارت دیگر، در تاریخ قم به جای نزدیکی ظهور، نزدیکی «غیبت»‌ دارد. این مسأله توجیه اش با وضعیت قم در وقت غیبت درست است. آن زمان قم مرکز علمی ـ حدیثی شیعه بود و دهها بلکه صدها راوی حدیث از اشعری ها و غیر آنان در قم بود. روایت مزبور در تاریخ قم ص ۹۶ چنین است: «و ایضا بدین اسانید روایت است از صادق‏ علیه السّلام که او ذکر کرد و یاد کوفه می‏کرد و می‏فرمود: عن قریب باشد که کوفه روزگاری از مؤمنان خالی گردد و علم و دانش در آن ناپدید شود، چنانچ مار که در سوراخ رود و پنهان شود، و از وی اثر نماند، و علم و دانش بشهری که آن را قم گویند ظاهر شود و روشن گردد، و معدن اهل علم و فضل شود که بر روی زمین هیچ مستضعفی و سست دینی بنماند تا غایت که زنان پرده‏ نشین در پرده ‏ها بعلم امامت و ولایت عالم گردند، و این حکم بدیشان برسد و این معنی به نزدیک غیبت و ناپدید شدن حجّة اللّه بود پس حقّ سبحانه و تعالی قم را و اهل قم را قایم مقام و حجت گرداند بر خلق او». نکته سوم و از همه شگفت تر آن است که در نسخه اصلی «بحار» به «خط مجلسی» هم که در کتابخانه مرعشی نگه داری می شود (ش ۹۸۵۴) در برگ ۱۴۵ همین روایت با تعبیر «و ذلک عند قرب غیبه قائمنا» است نه «عند ظهور». روشن نیست چه کسی این تعبیر را عوض کرده است! اما هر چه هست یک کار عمدی صورت گرفته و آثار بدی از خود برجای گذاشته است. دکتر رسول جعفریان منقول
نزد خداوند عليم و حکيم عيد فقط عيد غدير است و بس از پس او جمعه و اضحى و فطر بهر کمال ما همين چار بس جاي علي(عليه السلام) کي به اهورا دهيم مذهب و کيش ما همان است و بس
وقتی بجای تازیانه ی تعزیر ، "احکام" و" ارتکاب حرام "،فروخته شود باید هم عمامه ی "مدافعانِ فروشِ حرام و حلال"، به دستِ سلیطه ها بیوفتد آنهم در مرکزِ مدافعان و ماله کشانِ "بیحجابی فروشی" .
رمضان۱.mp3
22.12M
❎سخنرانی شب اول ماه مبارک رمضان موضوع مرگ ⏱۲۳دقیقه 🗓دوشنبه 1402/12/21
هدایت شده از ازدواج های مهجور
✅ از مستحبات شب اول ماه رمضان که در روایت اهل بیت صلوات الله علیهم آمده است : مجامعت با حلال خود کند و این از خصوصیات این ماه است و الا در ماه‏هاى دیگر جماع در شب اول مکروه است.
این الاقمارالمنیره؟؟ ماه خدا آمد ماه خدا نمی‌آیی؟😭😭 تصویری از هلال ماه رمضان از حرم حضرت ابالفضل العباس علیه السلام
بارها گفتیم انسانیت منهای دین قابل تصور نیست بی دین، هیچ دلیلی بر بد بودنِ انجامِ جندگی و سلیطگی و حتی دزدی با فرضِ منفعتش ندارد . بله اینه تسلیم نبودن مقابلِ خالق و شارع یعنی داشتنِ پتانسیلِ جندگی و دزدی و .... یه نکته بگم:: تسلیم نبودن مقابل شارع در همه حالاتِ و فقط مختصِ آتئیست نیست یعنی چه ظاهرِ الانت ریشو و چادری باشه چه سه تیغ و مکشفه وقتی بنای تو سلیقگی دین ساختن باشه وقتی بنای تو سلیقه ای احکام درست کردن باشه نه تسلیمِ بی چون و چرای خالق،تو هم با ریش و چادر پتانسیلِ دزدی ،اختلاس ، جندگی و ....رو داری . فقط تسلیم ها انسانند و ما بقی را کمتر از حیوان بخوانید✋🏾