eitaa logo
کانال رسمی گروه علمی مطالعات زنان (دانشکده زن و خانواده)
351 دنبال‌کننده
54 عکس
10 ویدیو
22 فایل
کانال رسمی مطالعات زنان دانشگاه ادیان و مذاهب دکتری حقوق خانواده دکتری حقوق زن در اسلام کارشناسی ارشد حقوق زن در اسلام کارشناسی ارشد زن و خانواده ارتباط با ادمین @Dr_M_Amri شماره تماس 02531711303 عضویت در کانال رسمی گروه در پیام‌رسان ایتا
مشاهده در ایتا
دانلود
لیست شماره تلفن‌ مستقیم همکاران دانشکده زن و خانواده 🔸جناب آقای دکتر محمد مهریار رئیس دانشکده زن و خانواده ستاد – ساختمان شماره 1(اتاق 204) داخلی ☎️ برای ارتباط با آقای دکتر با جناب حکیم هماهنگ کنید 🔸جناب آقای سید حیدر حکیم مسئول دفتر دانشکده زن و خانواده ستاد – ساختمان شماره 1(اتاق 203) داخلی 257 ☎️ 02531711691 🔸جناب آقای دکتر علی فارسی مدان معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده زن و خانواده ستاد – ساختمان شماره 1(اتاق 206) داخلی 265 ☎️ 02531710265 🔸سرکار خانم فاطمه نوروزی کارشناس پژوهش دانشکده زن و خانواده ستاد – ساختمان شماره 1(اتاق 206) داخلی 256 ☎️02531710256 🔸سرکار خانم دکتر مرضیه امری دبیر گروه وکارشناس آموزشی و پژوهشی ستاد – ساختمان شماره 1(اتاق 206) ☎️ 02531711303 داخلی 261 🔸جناب آقای دکتر مجید دهقان مدیر گروه رشته زن و خانواده ستاد - ساختمان شماره 1 (اتاق 202) داخلی 264 ☎️02531710264 🔸جناب آقای دکتر حامد محمدی عضو هیئت علمی دانشکده زن و خانواده ستاد - ساختمان شهید مطهری (اتاق 15) داخلی 1460 ☎️02531711460 🔸سرکار خانم دکتر خدیجه برزگر مدیر گروه رشته حقوق زن در اسلام ستاد - ساختمان شماره 1 (اتاق 201) داخلی 251 ☎️02531710251 🔸سرکار خانم دکتر اعظم خوش صورت عضو هیئت علمی دانشکده زن و خانواده ساختمان بهشتی 2 ☎️ 0253171 🔸 سرکار خانم دکتر سمیه عرب خراسانی عضو هیئت علمی دانشکده زن و خانواده ستاد - ساختمان شماره 1 (اتاق 201) داخلی 268 ☎️ 02531710268 🔸جناب آقای دکتر عباس آینه چی عضو هیئت علمی دانشکده زن و خانواده ستاد - ساختمان شماره 1 (اتاق 202) ☎️ 02531710259 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
فرم معافیت از اخذ واحدهای جبرانی.pdf
239K
📝 فرم درخواست تطبیق دروس جبرانی (معافیت از اخذ) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
❌ شرط اخذ واحد پایان‌نامه/رساله دوره کارشناسی ارشد: اخذ کلیه واحدهای درسی اعم از اصلی و جبرانی دوره دکتری (آموزشی-پژوهشی): گذراندن موفقیت‌آمیز ارزیابی جامع دوره دکتری (پژوهش محور): گذارندن موفقیت‌آمیز حداقل 3 و حداکثر 8 واحد آموزشی (📖 تبصره 1 ماده 1 ) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
⏳ زمان تصویب موضوع پایان‌نامه/رساله 👨‍🎓 دانشجویان ورودی پیش از 1402 دانشجو مواظف است هنگام شروع به تحصیل و حداکثر در طول نیم‌سال سوم تحصیلی، موضوع پایان‌نامه/رساله خود را با نظر استاد راهنما و تایید گروه به تصویب برساند. (📖 ماده 1 ) 👨‍🎓 دانشجویان ورودی 1402 به بعد مقطع کارشناسی ارشد: دانشجو موظف است مطابق با ضوابط دانشگاه تا قبل از شروع نیم‌سال سوم تحصیلی، استاد راهنما و پیشنهاده(پروپوزال) خود را (با نظر استاد راهنما) به تصویب دانشگاه برساند. (📖 ماده 32 ) » بنابراین با توجه به قوانین دانشگاه و حداکثر فاصله یک‌ماهه بین تصویب موضوع و پروپوزال برای دانشجویان کارشناسی ارشد، نهایتا تا یک ماه پیش از شروع نیم‌سال سوم تحصیلی دانشجو موظف به تصویب موضوع و پیش از شروع نیم‌سال سوم موظف به تصویب پروپوزال است. مقطع دکتری: دانشجو موظف است مطابق با ضوابط دانشگاه تا قبل از شروع نیم‌سال سوم تحصیلی، استاد راهنما و موضوع رساله خود را (با نظر استاد راهنما) به تصویب گروه آموزشی برساند. (📖 ماده 43 ) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
🌐 فرآیند تصویب موضوع ◀️ فرآیند تصویب موضوع پیشنهادی و طرح پیشنهاده (پروپوزال) تنها از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه (سادا) صورت می‌پذیرد. 🛑 دانشجو ملزم است پس از تصویب موضوع درخواست پیشینه پژوهش موضوع خود را از سامانه ایرانداک دریافت و به دانشکده ارسال نماید. (📖 ماده 4 ) جهت ارسال پیشینه پژوهش موضوع، هنگام درخواست تصویب پروپوزال در سامانه، گزارش پیشینه پژوهش به فرم درخواست الصاق شود. 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
🌐 فرآیند تصویب موضوع ◀️ در فرم تصویب موضوع (در سامانه جامع آموزش دانشگاه)دانشجو می‌بایست پس از مشورت با اساتید و اعضای هیئت علمی مربوط، ضمن انتخاب و پیشنهاد موضوع، اقدام به ارائه تبیین موضوع، پیشینه موضوع، جنبه نوآوری کار خود و گزارشی از مشورت‌های صورت گرفته و نظرات اساتید به صورت خلاصه نماید و اساتید راهنما و مشاور پیشنهادی خود را برای اظهار نظر گروه در سامانه درج کند. امکان الصاق فایل‌های مربوط که می‌توانند در تبیین و توضیح موضوع و فعالیت‌های دانشجو موثر باشد، در فرم درخواست دیده شده است. ( ) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
🌐 فرآیند تصویب موضوع ❇️ نکاتی که هنگام پیشنهاد موضوع می‌بایست به آن‌ها دقت کرد: 1️⃣ موضوع پیشنهادی نباید تکراری و یا مشابه داشته باشد. » جهت اطمینان از این مطلب علاوه بر جستجوی عام در گوگل، می‌توان به سایت‌های ذیل مراجعه کرد. http://www.lib.ir/ https://ricest.ac.ir/ https://hawzah.net/fa/Seminar/List http://elmnet.ir/ http://pishine.irandoc.ac.ir/ http://library.ut.ac.ir/ http://www.noormags.ir/ https://www.civilica.com/ http://www.ensani.ir/search.aspx http://payanname.whc.ir/ http://lib2.urd.ac.ir/simwebclt/WebAccess/SimwebPortal.dll 2️⃣ با اساتید مربوط مشورت شود. 3️⃣ عنوان موضوعِ پیشنهادی باید با افزودن قیدهایی که ابعاد موضوع را نشان می دهد به اندازۀ کافی جزئی شود. 4️⃣ در صورتی که موضوع، ترجمه اثری از زبان دیگر به فارسی است کپی صفحات اول اثر ضمیمه شود. (الصاق فایل در فرم درخواست تصویب موضوع در سامانه جامع آموزش دانشگاه) 5️⃣ در صورتی که موضوع، تصحیح اثری است کپی صفحات اول و آخر تمام نسخه ها ضمیمه شود. (الصاق فایل) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
⏳ زمان تصویب پیشنهاده (پروپوزال) پس از تصویب موضوع در سامانه جامع آموزش دانشگاه، دانشجو در دوره کارشناسی ارشد یک ماه و در دوره دکتری سه ماه فرصت دارد طرح پیشنهاده (پروپوزال) خود را از طریق سامانه ارسال نماید. (📖 ماده 5 ) دقت شود: 1️⃣ دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1402 به بعد: دانشجو موظف است مطابق با ضوابط دانشگاه تا قبل از شروع نیم‌سال سوم تحصیلی، استاد راهنما و پیشنهاده(پروپوزال) خود را (با نظر استاد راهنما) به تصویب دانشگاه برساند. ...چنانچه دانشجو تا پایان نیم‌سال تحصیلی چهارم پیشنهاده خود را به تصویب دانشگاه نرساند، از ادامه تحصیل محروم می‌شود. (📖 ماده 32 ) 2️⃣ دانشجویان دکتری تمام دوره‌ها: تصویب پیشنهاده رساله در دانشگاه پس از گذارندن موفقیت‌آمیز ارزیابی جامع، شرط لازم برای اجرای رساله در دوره دکتری تخصصی است. (📖 ماده 32 و 📖 ماده 44 ) ◀️ بنابراین احتساب مدت سه ماهه پس از گذراندن موفقیت‌آمیز ارزیابی جامع صورت می‌گیرد. 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
⏳ زمان تصویب پیشنهاده (پروپوزال) ⏱ مدت زمان تصویب پیشنهاده توسط گروه پس از ارائه طرح پیشنهاده (پروپوزال) پایان‌نامه/رساله، گروه حداکثر یک ماه فرصت دارد در جلسه‌ای با حضور استاد(ان) راهنما، مشاور و دانشجو (در مقطع دکتری) و دو داور که یکی از ایشان از اعضای هئیت علمی خارج از گروه و یا متخصصان حرفه‌ای خارج از دانشگاه باشد، طرح پیشنهاده را بررسی و نتیجه را به اطلاع دانشجو و استاد(ان) راهنما/مشاور برساند. (📖 ماده 6 ) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
11.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهنمای ارائه موضوع پایان‌نامه/رساله در سامانه جامع آموزش دانشگاه 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
کانال رسمی گروه علمی مطالعات زنان (دانشکده زن و خانواده)
⏳ زمان تصویب پیشنهاده (پروپوزال) پس از تصویب موضوع در سامانه جامع آموزش دانشگاه، دانشجو در دوره کار
🌐 فرایند تصویب پیشنهاده (پروپوزال) ❌ در صورت عدم ارائه پروپوزال در مدت زمان مذکور از زمان تصویب موضوع، دانشجو می‌بایست به صورت مکتوب ضمن ارائه دلیل خود برای تاخیر انجام شده، درخواست تایید ادامه فرایند تصویب را داشته باشد، و در صورت عدم تایید مدیر گروه باید فرایند تصویب موضوع را مجدد از طریق سامانه جامع آموزش پیگیری نماید. 💢 در صورت تایید پیشنهاده (پروپوزال) توسط گروه، دانشجو می‌بایست در اولین فرصت اقدام به ثبت پیشنهاده خود در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده ایرانداک کرده و رسید آن را تحویل کارشناس دانشکده نماید.*** ( ) *** جهت ارائه رسید، اقدام به بارگذاری آن در قسمت الصاق فایل فرم درخواست تصویب پیشنهاده در سامانه جامع آموزش نمایید. 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan
🌐 فرایند دفاع از پایان‌نامه/رساله دانشجو ملزم است در صورتی که فرایند تدوین پایان‌نامه/رساله در نیم‌سال‌های بعد از تصویب طرح پیشنهاده ادامه یابد، حداکثر تا پایان هر نیم سال تحصیلی گزارشی از پیشرفت کار با تایید استاد(ان) راهنما و مشاور، از طریق سامانه جامع آموزش ارائه نماید. (📖 ماده 9 ) 🟢 با ما همراه باشید 👇👇 @adyanMotaleatZanan