eitaa logo
افروز
376 دنبال‌کننده
169 عکس
119 ویدیو
2 فایل
ارتباط، نقد و پیشنهاد🪴: @af_rooz_yar
مشاهده در ایتا
دانلود
431.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺پیروی قالیباف از بازی خطرناک «جداسازی» در شناخت منشأ شرارت‌های رژیم صهیونی، پیروی از رهبر شهید اینگونه است که اولاً آمریکا و اسرائیل را یک روح دو کالبدی ببینیم و ثانیاً، نقش آمریکا را برجسته کنیم و او را طراح اصلی بدانیم. اما نظریه‌های رقیب نظر رهبر، به پیروی از غربگراها، اولاً این دو را از هم جدا می‌کنند، و ثانیاً با تقصیرزُدایی نسبی از آمریکا، گناه اصلی را به باند صهیونی می‌دهند. 🔘امام خامنه‌ای شهید ایشان پس از جنگ ۳۳ روزه در یک تبیین تمام‌کننده فرمودند: «آمریکایی‌ها در ، رژیم صهیونیستی را وارد این جنگ کردند تا به تصور خود یک گام بلند و عملی برای تحقق ‌خاورمیانه‌ امریکایی بردارند ... مقاومت قهرمانانه و شگفت‌آور ملت لبنان و حزب‌الله [در جنگ ۳۳ روزه] که مظهر این ملت است، ‌ را با شکست مواجه کرد‌.» (‌۱۳۸۵/۰۵/۰۷). از سوی دیگر هنگامی که ایده فریبنده «تله جنگ» میان سیاسیون ما رایج شد، در ۳ آبان ۴۰۲ فرمود: «دست آمریکایی‌ها تا مرفق به خون کودکان، زنان و دیگر شهیدان غزه آلوده است و در واقع آمریکایی‌ها در حال این جنایات هستند». همچنین در ۱۳ مهر، رژیم صهیونی را سگ هار آمریکا در منطقه نامید. ▪️قالیباف «آمریکا با اطلاعات و تصمیم می‌گیرد» (۳۰ فروردین ۴۰۵). «نمی‌دانم در فاجعه اپستین چه اسنادی دارند که اینگونه دست نتانياهو است» (۲۶ اسفند ۴۰۴). ⚠️ عباس آقا بیدارشو! ⚠️ استاد شجاعی: والله بالله تالله محال است کسی نفهمد که اسرائیل یعنی آمریکا! ✍ اَفروز @af_rooz
🏴 ای وای رهبرم 🚩 امام علی (ع): «به خدا قسم! حتى اگر يک تن از مسلمانان را به عمد و بى هيچ جرمى كشته بودند، كشتار همه آن لشكر بر من روا بود!» (نهج‌البلاغه، خطبه ۱۷۲) در جنگ تحمیلی دوم، عدول از راهبرد «یکی بزنید، ده تا میخورید»، و دستاویز غلط به یک آیه قرآن، کار را به شمردن بمب‌های دشمن رسانید؛ ولی حالا نوبت خون رهبرمان و هزاران شهید ایرانی که شد، همان چرتکه‌بازی نیز کنار رفت. بوی مذاکره چنانش مست کرد که دامنش از دست برفت. ✍ اَفروز @af_rooz
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دو یادگاری زیرکانه «میدان»، برای داوری تاریخ درباره «دیپلماسی» 1⃣ شهید سرلشکر موسوی پس از جنگ تحمیلی دوم: آمریکا با درخواست آتش‌بس توانست اسرائیل را دهد. ما با اشاره رهبری طرح را آماده کرده بودیم؛ ولی با قطع درگیری اجرای آن پیش نیامد! 2⃣ سید مجید موسوی، فرمانده هوافضا پس از جنگ تحمیلی سوم: «برخلاف ایران، دشمن در دوره آتش‌بس مهمات خود را بازسازی کند. در زمان آتش‌بس، ما از نظر به‌روزرسانی و نوسازی سکوهای شلیک موشک و پهپاد، سریع‌تر از قبل از جنگ عمل می‌کنیم. ما می‌دانیم که دشمن چنین شرایطی را برای خود ایجاد کند و ناچار است مهمات را قطره‌چکانی از آن سوی جهان بیاورد. آن‌ها در این مرحله از جنگ شکست خوردند. آن‌ها تنگه، لبنان و منطقه را از دست دادند.» ✍ اَفروز @af_rooz
♨️ایجاد اختلال محاسباتی عمدی یا سهوی با تفسیر اشتباه آیه ۶۱ انفال! 📌«وَإِن جَنَحوا لِلسَّلمِ فَاجنَح لَها وَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ العَليمُ؛ اگر تمایل به صلح نشان دهند، تو نیز از در صلح درآی؛ و بر خدا توکّل کن، که او شنوا و داناست!» ✍️متاسفانه بسیار مشاهده شده و شنیده شده برخی سخنرانان پس از جنگ دوم و سوم تحمیلی در توجیه آتش‌بس و حتی پذیرفتن استناد به آیه مذکور می‌کنند درحالیکه مشخصا منظور خداوند دشمنانی هستند که وارد تخاصم علنی نشده‌اند! لذا فعلا از ذکر اسامی این افراد امتناع می‌کنیم و توصیه می‌کنیم رجوع کنند به تفسیر تخصصی امام شهیدمان که در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران سال ۱۴۰۲ انجام شده؛ خواهند دید که تفسیر ایشان صددرصد خلاف آن چیزی است که مدعیان بصیرت‌افزایی به خورد مخاطبان می‌دهند 🖇مشاهده مطلب در منبع: https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?sid=8&npt=7&aya=61#127574 🖋 🔴@CWarfare
هدایت شده از 🔥ابرفقه | خونخواهی
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مستند «علی الاصول» مرز باریک وفاق و نفاق؛ خطر شریح قاضی! «می‌گفتند همه با رهبر هماهنگند؛ ولی در نهان، در برابر رهبر هماهنگ بودند» اندوهـا! که رأی قاضی‌القضاة، فرمانده سپاه و ارتش و نماینده دوم رهبر (دبیر شعام) یکدست، بر ضد رأی ولیّ فقیه هماهنگ بود! گویا میاندار اعظم همه اینان، قالیباف است! برپایه احادیث اسلام، کنار‌زدن تدبیر ولی‌امر کاری در حد شرک است. اینها راه را بر تدبیر رهبر بستند و به بیراهه «خسر الدنیا و الآخرة» رفته‌اند 🔺استدلال نامشروع بودن رأی فرمانده سپاه ◽️آ. برپایه عقل و شرع و قانون اساسی، در مسأله جنگ و صلح، ولیّ‌فقیه، راهبر کشور است و رهبری هر کسی به‌جز رهبر، رهبری بدون حجت و طاغوتی است. ◽️ب.راهبرد رهبر در مساله جنگ و صلح (تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران)، چیزی بود؛ ولی تلاش فرمانده سپاه، در کج‌نای رأی آوردن تدبیری ضد تدبیر رهبر بود. ◼️سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار راهبرد طاغوت است یا پاسدار راهبرد ولیّ‌فقیه؟ چرا اکنون که همه چیز روشن شده، وحیدی، توبه و بازگشت به راه حق نمی‌کند و از امام و امت مبعوث پوزش نمی‌خواهد؟ 👇 ◽️تا این کار بد فرمانده سپاه، در بدنه سالم سپاه، نگسترد؛ ◽️تا بیش از این توان برخی فرماندهان، به‌جای خدمت به اسلام، برای توجیه این کار غیر‌اسلامی هرز نرود؛ ◽️تا بیش از این اعتبار مقدس سپاه، هزینه هرزپیمان کنونی و خیانت به ایران و جهان اسلام نشود؛ ◽️تا دلِ شکسته امام زمان و مردم مبعوث، روح رهبر شهید و تدبیر لگدشده ولیّ فقیه، از آسیب این رأی ناروا مرهمکی یابد. 📚همسو: تبیین پیام علی‌الاصول، شبهه۱، شبهه۲، شبهه۳