هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غزل جدیدی از رهبر انقلاب با عنوان «شرح حال» منتشر شد
🔹در جریان دیدار رمضانی امسال شاعران با رهبر انقلاب، حجتالاسلام انصارینژاد از شعرای برجسته کشور که بهتازگی کتابی با عنوان «امین شعر انقلاب» تدوین و منتشر کرده، از حضرت آیتالله خامنهای درخواست کرد تا غزل منتشر نشدهای از سرودههایشان را برای انتشار در چاپ جدید این کتاب در اختیارش قرار دهند.
🔹رهبر انقلاب نیز با تقدیر از آقای انصارینژاد با این پیشنهاد موافقت و غزلی از سرودههای معظمله در اختیار این شاعر قرار گرفت.
«شرح حال»
گامی به راه و گامی در انتظار دارم
سرگشته روزگاری پَرگارـوار دارم
دلبستهی امیدی در سنگلاخ گیتی
رَه بیشکیب پویم، دل بیقرار دارم
یک عمر میزدم لاف از اختیار و اینک
چون شمع، اشک و آهی بیاختیار دارم
گو ابرِ غم ببارد تا همنشین عشقم
از غم چه باک دارم کاین غمگسار دارم
نبود روا که گیرم جا در حضیض پَستی
سیلم که هستی خود از کوهسار دارم
سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم
چون سرو در خزان نیز رنگ بهار دارم
از خاک پاک مشهد نقشی است بر جبینم
شادم «امین» که از دوست، این یادگار دارم
سیدعلی خامنهای
🔹رهبر انقلاب در نوروز امسال و در جریان محفل شعرخوانی شاعران، یک بیت از این غزل را خوانده بودند.
@Farsna
❤️سلام دوستان عزیز طبق روال سالهای گذشته می خوایم به لطف خدا برای بچههای مستضعف لوازم التحریر آماده کنیم😍
گفتیم یه راه ساده بریم تا همه بتوانند شریک بشن.✨
میشه به نیت یکی از ائمه و یا شهدا مبلغی رو تقبل کنیم تا اجر و ثواب کار خیرمون چندین برابر بشه.🌱
چشمای بچههای مستضعف و نیازمند رو منتظر نذار🥺
شماره کارت:
6037991763444480باقریان (روی شماره کارت بزنید کپی میشه) پیامبر اکرم(ص) می فرمایند : ( ما نقَصَ مالٌ مِن صدَقهٍ قطّ فَأُعطُوا وَ لا تَجَبُنوُا ) : هیچ گاه مال انسان با صدقه کم نخواهد شد، پس بدهید و نترسید. امام کاظم (علیهالسّلام) می فرماید: همانا مُهر قبول اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا (اگر چنین نکنید)، هیچ عملی از شما پذیرفته نمیشود. #نمکتاب_حامی ❒خرید #محصولات_نمکتاب از طریق(ایتا)👇🏻: 🔰 @namaktab_farhangi 🇮🇷https://eitaa.com/joinchat/4222156990Cab95243082
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخ که با دل چه میکند
بابی انت و امی و نفسی و اهلی و مالی
https://eitaa.com/afsaran_pishraft
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج سید محمود، پیرغلام اباعبدالله است.
قلبی مهربان و صدایی خوش دارد؛ فرزندانش همه مؤمن و مبلغ مکتب اهلبیتند.
از احیا کنندگان مذهب شیعه با قرائت انقلاب اسلامی در تایلند است که به برکت مجاهدتهای او بعد از انقلاب، هزاران جوان در تایلند مستبصر شده و به مذهب اهلبیت پیوستهاند.
🗣 میثم مطیعی
خوشا به حال مجاهدان راه خدا...
https://eitaa.com/afsaran_pishraft
هدایت شده از برای ایرانم
یهعالمه پیج و کانال کتاب هست ولی
چرا باید نمکتاب رو دنبال کنم؟❓!
مهمه
کتاب خیلی مهمه
چرا
چی
چگونه...
یه بار بببن
https://eitaa.com/namaktab_ir
🔴 بفرمایید آقای گاو آمده!
در یک مدرسه راهنمایی دخترانه چند سالی مدیر بودم. روزی چند دقیقه مانده به زنگ تفریح، مردی باظاهری آراسته وارد دفتر مدرسه شد.
گفت: «با خانم ناصری دبیر کلاس دوم کار دارم. میخواهم درباره درس و انضباط فرزندم از او سؤال کنم.»
از او خواستم خودش رامعرفی کند.
گفت: «من گاو هستم! خانم دبیر بنده را میشناسند! بفرمایید گاو آمده! ایشان متوجه میشوند چه کسی آمده!»
تعجب کردم و موضوع را به خانم ناصری، دبیر کلاس دوم گفتم. او هم تعجب کرد و گفت: «ممکن است این آقا اختلال روانی داشته باشد. یعنی چه گاو؟ من که چیزی نمیفهمم!»
ناچار از او خواستم پیش آن مرد برود. با اکراه پذیرفت و رفت. مرد آراسته، با احترام به خانم دبیر ما سلام داد و خودش را معرفی کرد:
«من گاو هستم!»
معلم جواب سلام داد و گفت:
«خواهش میکنم، ولی ...»
مرد ادامه داد:
«شما بنده را بخوبی میشناسید. من گاو هستم، پدر گوساله! همان دختر ۱۳ سالهای که شما دیروز در کلاس، او را به همین نام صدا زدید ...»
دبیر ما به لکنت افتاد و گفت:
«آخه، میدونید ...»
مرد گفت:
«بله، ممکن است واقعاً فرزندم مشکلی داشته باشد و من هم در این مورد به شما حق میدهم. ولی بهتر بود مشکل انضباطی او را با من نیز در میان میگذاشتید. قطعاً من هم میتوانستم اندکی به شما کمک کنم.»
خانم دبیر و پدر دانشآموز مدتی با هم گفتگو کردند ...
آن آقا در خاتمه کارتی را به خانم دبیر ما داد و رفت. وقتی او رفت، کارت را با هم خواندیم. روی آن نوشته شده بود: دکتر فلانی، عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه.....
چند روز بعد از ایشان خواستم یک جلسه برای معلمان صحبت کنند. در کمال تواضع خواستهام را قبول کردند، سخنرانی دلپذیری داشتند ...
ایشان میگفت:
«خشونت آن گونه كه ما فکر می کنیم فقط محدود به خشونت فيزيكی بدنی نيست. عموماً ما درگيریهای فيزيكی یا تعرض جنسی را خشونت میدانیم. ولی واقعیت آنست که دامنه خشونت، حوزههای گستردهتری دارد از جمله خشونت زبانی.
وقتی توهین میکنیم،
قومی را مسخره میکنیم،
صاحبان یک عقیده را تحقیر میکنیم. وقتی تهمت یا برچسب میزنیم یا تهدید میکنیم،
همه اینها خشونت است؛
منتها خشونت زبانی. بدون خون و خونریزی است.
خشونت زبانی #از_درون میکُشد.
تا حالا هیچ کس را دیدهاید به دلیل اینکه مسخره شده و یا فحش خورده باشد به اورژانس مراجعه کند؟
یا به پلیس شکایت کند؟
قربانیان خشونت زبانی، اثری از جای زخم بر بدنشان یا مدرک دیگری ندارند.
خشونت ابتدا در ذهن شكل میگيرد،
بعد خود را در زبان نشان میدهد
و سپس زمینهساز خشونت فیزیکی میشود.
وقتی رهبر یک گروه سیاسی در جامعه، افراد طرف مقابل ر ااحمق، مغرض و فاسد معرفی میکند، ما به عنوان طرفداران او آمادگی لازم را پیدا میکنیم که در زمان مناسب با ماشین از روی آنها رد شویم.
چرا؟
چون دیگر آنها را شایسته زندگی نمیدانیم!
وقتی در یک ورزشگاه صد هزار نفری، طرفداران تیم مقابل را با دهها فحش آبدار و ناموسی مینوازیم، زمینه را برای زد و خورد بعد از بازی فراهم میکنیم.
وقتی دختر همسایه را داف خطاب میکنیم،
راننده کناری را یابو،
مشتری را گاو،
دانشآموز را خنگ
و فرد قانونمدار را اُسکُل،
و قانون را در کلام زیر پا میگذاریم، همه اینها خشونتهای زبانی است. یعنی آمادگی برای خشونت رفتاری در آینده؛ از تعرض جنسی بگیرید تا صدمه فیزیکی.»
اما چه باید کرد؟
اولین کار این است که #مهارت_گفتگو را بیاموزیم. فقدان مهارتهای گفتوگو باعث میشود افراد نتوانند آنچه که مدنظر دارند را به زبان روشن بیان کنند و ایده و احساس خود را در یک کلام خشن و تند تخلیه میکنند. تمرین گفتگو، تمرین تخلیه ذهن و قلب، به شیوهای غیرخشونتآمیز است.
دومین کار این است که به خودمان بارها و بارها یادآوری کنیم کشتن آدمها فقط به فرو کردن چاقو در سینه آنان نیست. دختر یا پسر، زن یا مردی که شخصیتش تخریب شده، شرافتش لکهدار شده، عزت نفسش لگدمال شده، دیگر زندگی نرمال نخواهد داشت.
آنگاه یاد خواهم گرفت کلمه گاو را فقط و فقط برای خود گاو بکار ببرم ...
هدایت شده از تا انتهای افق
آفرین به شما
در این مدت حضور در ایران تجارب هیجانانگیز متنوعی داشتم و هنوز هم ادامه دارد که ان شالله با شما در میان میگذارم.
اما یکی از تجارب جالب و جدیدم، تجربهای بود که در ماشینهای اینترنتی اتفاق افتاد.
قبلا عموما رانندهها یا روی یکی از موجهای رادیو موسیقی گوش میدادند یا خودشان موسیقی پخش میکردند. که محتوای شعرها نهایت یا مبحث شکست عشقی یک بنده خدا یا حس غم و درد و افسردگی بود! 😅
اینبار اما، که در ایام محرم و صفر بود، چندبار پیش آمد که موج رادیو راننده #رادیو_اربعین بود و سینهزنیهای مختلف مداحان اهل بیت که شور و شعور و حماسه پرور بود. یعنی تو را نه تنها به سمت موضوعات عشقی فردی نمیکشاند، بلکه روحت را بلند میکرد و میگذاشت مقابل یل ام البنین عباسابن علی که با شعر رجز میخواند که والله اگر دستم را هم قطع کنید دست از حمایت دینم بر نمیدارم...
خیلی برایم جالب بود. این یعنی خیلی رانندهها حوصله ندارند مثلا اخبار یا سخنرانی حین رانندگی گوش دهند که به موسیقی پناه میبرند. حالا اگر موجی باشد که فقط مداحی خوب پخش کند، بسیاری بجای شنیدن ترانه به مداحی کشش پیدا میکنند و این عالی است.
خود من هم هر زمان پشت فرمان مینشستم روی موج ۹۵.۵۰ بودم.
تا اینکه امروز پشت فرمان بودم که دیدم نام موج تغییر کرده به #رادیو_تبیین! خیلی جالب بود. محتوا سراسر انرژی و انگیزه برای رسیدن به #ایران_قوی؛ با دست ما...
هر برنامه از قبلی بهتر. موضوعات فقط حول محور #پیشرفت_ایران تا قله ظهور بود. مصاحبه با مدال آور طلای المپیاد. پخش موسیقی با متن سربلندی ایران و بحث و بررسی که چگونه بچههای ایران زمین میتوانند بازیهای کامپیوتری سالم نه فقط برای ایران که برای جهان بسازند.
سراسر شور و اشتیاق شدم و احساس میکردم چقدر انرژیام مضاعف شده است برای کار بیشتر.
در انبوه سبک های غلط رادیویی که مدام در حال تجزیه تحلیل آسیبهاست، این موج، فقط متمرکز بود برای انرژی دادن اینکه چیزی به قله نمانده است و ما میتوانیم. آفرین به شما. این یک ارتباط مستقیم با همه آحاد جامعه است و رادیو هنوز قدرتمند است.
خواننده میخواند: «یک کهکشان امید، در پیش روی ماست...» و صدای رهبر فرزانه پخش میشد که ما روایت نکنیم، دشمن روایت میکند و صدایی مستحکم که بلند میگفت: از این پس: ما روایت میکنیم! برنامهٔ «به توانِ ایران»!
✍️ مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، #هلند، فرانسه و ایران
@ninfrance
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
و مژده دهید به جهانیان
که پیامبر محبت و رحمت آمده...💚
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🤍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وُلِدَ الهدى فالكائِناتُ ضياءُ
وفـمُ الزَمانِ تَبَسّمٌ وثناءُ
🌺پنجاه خصلت از خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه واله وسلم)🌺
♦️بیشک تأسی به سيره و سنت آن حضرت براساس آيهکريمه «و لکم في رسولالله اسوه حسنه»،
و از جمله آنچه در اين مطلب به آن اشاره شده،
راهگشای مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه مسلمانان خواهد بود.
۱-هنگام راه رفتن با آرامی و وقار راه میرفت.🌸
۲-در راه رفتن قدم ها را بر زمين نمیکشيد.🌸
۳-نگاهش پيوسته به زير افتاده و بر زمين دوخته بود.🌸
۴-هرکه را میديد مبادرت به سلام میکرد
و کسی در سلام بر او سبقت نگرفت.🌸
۵-وقتی با کسی دست میداد،
دست خود را زودتر از دست او بيرون نمیکشيد.🌸
۶-با مردم چنان معاشرت میکرد
که هرکس گمان میکرد عزيزترين فرد نزد آن حضرت است.🌸
۷-هرگاه به کسی مینگريست
به روش ارباب دولت با گوشه چشم نظر نمیکرد.🌸
۸-هرگز به روی مردم چشم نمیدوخت
و خيره نگاه نمیکرد.🌸
۹-چون اشاره میکرد،
با دست اشاره میکرد،
نه با چشم و ابرو.🌸
۱۰-سکوتی طولانی داشت
و تا نياز نمیشد، لب به سخن نمیگشود.🌸
۱۱-هرگاه با کسی، همصحبت میشد،
به سخنان او خوب گوش فرا میداد.
۱۲-چون با کسی سخن میگفت،
کاملاً برمیگشت
و رو به او مینشست.🌸
۱۳-با هرکه مینشست،
تا او اراده برخاستن نمیکرد،
آن حضرت برنمیخاست.
۱۴-در مجلسی نمینشست
و برنمیخاست؛
مگر با ياد خدا.🌸
۱۵-هنگام ورود به مجلسی،
در آخر و نزديک درب مینشست؛
نه در صدر آن.🌸
۱۶-در مجلس جای خاصی را به خود اختصاص نمیداد
و از آن نهی میکرد.🌸
۱۷-هرگز در حضور مردم تکيه نمیزد.🌸
۱۸-اکثر نشستن آن حضرت رو به قبله بود.🌸
۱۹-اگر در محضر او چيزی رخ میداد
که ناپسند وی بود؛
ناديده میگرفت.🌸
۲۰-اگر از کسی خطايی صادر میگشت؛
آن را نقل نمیکرد.🌸
۲۱-کسی را بر لغزش و خطای در سخن مواخذه نمیکرد.🌸
۲۲-هرگز با کسی جدل و منازعه نمیکرد.🌸
۲۳-هرگز سخن کسی را قطع نمیکرد؛
مگر آنکه حرف لغو و باطل بگويد.🌸
۲۴-پاسخ به سوالی را چند مرتبه تکرار میکرد؛
تا جوابش بر شنونده مشتبه نشود.🌸
۲۵-چون سخن ناصواب از کسی میشنيد. نمیفرمود:
ـ« چرا فلانی چنين گفت»
بلکه میفرمود:
« بعضی مردم را چه میشود که چنين میگويند؟»🌸
۲۶-با فقرا زياد نشست و برخاست میکرد
و با آنان هم غذا میشد.🌸
۲۷-دعوت بندگان و غلامان را میپذيرفت.🌸
۲۸-هديه را قبول میکرد؛
اگرچه به اندازه يک جرعه شير بود.🌸
۲۹-بيش از همه صله رحم به جا میآورد.🌸
۳۰-به خويشاوندان خود احسان میکرد؛
بی آنکه آنان را بر ديگران برتری دهد.🌸
۳۱-کار نيک را تحسين و تشويق میفرمود و کار بد را تقبيح مینمود؛
و از آن نهی میکرد.🌸
۳۲-آنچه موجب صلاح دين و دنيای مردم بود،
به آنان میفرمود؛
و مکرر میگفت:
هرآنچه حاضران از من میشنوند،
به غايبان برسانند.🌸
۳۳-هرکه عذر میآورد،
عذر او را قبول میکرد.🌸
۳۴-هرگز کسی را حقير نمیشمرد.🌸
۳۵-هرگز کسی را دشنام نداد؛
و يا به لقبهای بد نخواند.🌸
۳۶-هرگز کسی از اطرافيان و بستگان خود را نفرين نکرد.🌸
۳۷-هرگز عيب مردم را جستجو نمیکرد.🌸
۳۸-از شر مردم برحذر بود؛
ولی از آنان کناره نمیگرفت،
و با همه خوشخو بود.🌸
۳۹-هرگز مذمت مردم را نمیکرد
و بسيار مدح آنان نمیگفت.🌸
۴۰-بر جسارت ديگران صبر میفرمود
و بدی را به نيکی جزا میداد.🌸
۴۱-از بيماران عيادت میکرد؛
اگرچه دور افتاده ترين نقطه مدينه بود.🌸
۴۲-سراغ اصحاب خود را میگرفت
و همواره جويای حال آنان میشد.🌸
۴۳-اصحاب را به بهترين نام هايشان صدا میزد.🌸
۴۴-با اصحابش در کارها بسيار مشورت میکرد و بر آن تاکيد میفرمود.🌸
۴۵-در جمع يارانش دايره وار مینشست،
و اگر غريبه اي بر آنان وارد میشد،
نمیتوانست تشخيص دهد که پيامبر کداميک از ايشان است.🌸
۴۶-ميان يارانش انس و الفت برقرار میکرد.🌸
۴۷-وفادارترين مردم به عهد و پيمان بود.🌸
۴۸-هرگاه چيزی به فقير میبخشيد،
به دست خودش میداد
و به کسی حواله نمیکرد.🌸
۴۹-اگر در حال نماز بود
و کسی پيش او میآمد،
نمازش را کوتاه میکرد.🌸
۵۰-اگر در حال نماز بود
و کودکی گريه میکرد،
نمازش را کوتاه میکرد.🌸
@کتاب سنن النبی
تالیف مرحوم علامه طباطبایی
به نام مهرآفرین مهرگستر
─═ঊ 🍂🌻🍂🌻🍂ঊ═─
با آرزوی شروع پربرکت برای معلمین کانال.
─═ঊ 🍂🌻🍂🌻🍂ঊ═─
این نکات از تجربههای یک معلم موفق هست که برای روز اول مدرسه و یک ارتباطگیری قوی با دانشآموز توصیه میشود:
1⃣ صبح زود مدرسه باشید.
2⃣ قبل از ورود بچهها به کلاس، جلوی در منتظر باشید.
3⃣ با همه دست بدین و با لبخند بگین به کلاس من خوش اومدین.
اینجوری چند هدف رو تعیین کردید:
✅ اول اینکه برخورد اول همراه با دست دادن حس اعتماد به دانشآموزان میده.
✅ منتظر بودن دم در کلاس احساس تعلق میده.
✅ این مدل خوشآمد گویی به همراه بکار بردن عبارت "به کلاس من خوش اومدین" این حس رو در مخاطب ایجاد میکنه که اینجا من میزبانم و شما مهمان، پس اونی که تعیین کنندهاست، منم.
👈 به خاطر داشته باشید که...👉
💎جلسه اول خیلی مهمه
دانشآموز باید بره خونه و به مادرش بگه معلممون خیلی خوبه.
💎در تمام پایه ها ارتباط خوشایند روز اول شما رو تا آخر سال جلو میبره.
💎اما اگه برای تدریس عجله کنید، تا آخر سال فرصت روز اول رو از دست دادین.
4⃣ برنامه ریزی کنید.
مثلا جلسه اول رو به معرفی بگذرونید، بچهها دوست دارن درباره خودشون صحبت کنن.
معنی اسم و فامیلش رو بپرسید...
اینکه چند تا خواهر و برادر دارند...
بیشتر اهل هنرند یا ورزش...
و...
🔴 البته فراموش نکنید، اگر از هر نفر همه این موارد رو بپرسید، بقیه بیحوصله میشن و کلاس همهمه میشه.
#مدیر_کلاست_باش
در صورتیکه مدیر مدرسه اجازه دهد
مقر آمادگی برپایی میز لوازم التحریر ایرانی دارد.
هدایت شده از تک رنگ
این روزا حسرت رو دلت داری؟!🥲
یه عالمه لباس داری، اما حس میکنی بازم کمدت خالیه؟!👕
انگار همه چی هست، ولی یه چیزی کمه؟!🙃
بقیه حالشون خوبه و فقط تو حالت بده؟!🥺
اگه حتی یکی از گزینههای بالا، حال دلته، بکوب رو لینک زیر که دوای دردت پیش منه!
https://eitaa.com/takrang1
پ.ن:
این پیام که به ۵ هزار بازدید برسه، دورهمی شیرینمون شروع میشه🥰😍
#خانه_شیشهای
افسران پیشرفت کشورم
این روزا حسرت رو دلت داری؟!🥲 یه عالمه لباس داری، اما حس میکنی بازم کمدت خالیه؟!👕 انگار همه چی هست،
سلام دوستان.❤️
این پیام رو برای مخاطبینتون ارسال کنید، چه مذهبی، چه غیرمذهبی، چه جوون و نوجوون، چه بزرگسال...
مطالب روزهای آینده تکرنگ به درد خیلیا میخوره و حیفه که ازش استفاده نشه.🌱
همین حالا با ذکر صلوات پیام رو ارسال کنید و حتما خودتون هم کانال تکرنگ و مخصوصا این مطلباش رو چک کنید.
👇طرح خلاقانه👇
─═ঊ 🍂🌻🍂🌻🍂ঊ═─
خاطرهای از یک مدیر مدرسه تیزهوشان از کار کتاب در شهر اصفهان.
─═ঊ 🍂🌻🍂🌻🍂ঊ═─
پارسال بعد از انگیزه سازی سخنران و معرفی کتاب خوب، یک بسته کتاب چند میلیونی خریدم.
در ابتدا خودم شروع به خوندن کردم و پس از خوندن چند کتاب تصمیم گرفتم تعدادی از همکاران دغدغهمند را ترغیب به خوندن اونها کنم.
بعد از مدتی با همکاران جلسه گذاشتیم، آسیب شناسی کردیم و در مورد اینکه هر کتابی برای چه دانشآموزی مناسبه تصمیماتی گرفتیم.
در بین کتابها مجموعه سه جلدی "از کدامسو، هوای من و سو من سه" توجهم رو جلب کرد و احساس کردیم این سه کتاب میتواند پاسخ بسياری از سوالات نوجوونهای چالش دار رو بده. در نتیجه یک طرح درس نوشتیم و ۱۳۰ سری از این مجموعه را برای کلاسهای دهم مدرسه خریداری کردیم. از ابتدای مهر به مدت دو سه هفته این کتابها پویش شد.
در مورد هزینه کتابها هم وقتی همکاران رو توجیه کردیم که چقدر این سه کتاب میتونه روی دانشآموزههایی که آسیب اجتماعی دارن و اون آسيبها روی بُعد تحصیلیشون هم تاثیر میذاره و بهترین کار برای کمک بهشون کتاب هست، متقاعد شدن که صدقاتشون رو به تأمین هزینههای این کتابها اختصاص بدن.
شاید خیلی وقتها برامون سوال باشه که فعالیتهایی که در جهت افزایش فرهنگ مطالعه میکنیم تأثیری هم داره یا نه...
حالا میبینیم که یک مدیر دغدغهمند و خلاق میتونه با تبیین مسئله کتاب و کتابخوانی همکارهای خودش رو هم درگیر کنه و یه همچین کار قشنگی رو برای صد و سییییی نفر انجام بده.
هر توفیق و درجهای که خدا بهش میده و برکاتی که از لبخند حجة ابن الحسن تو زندگیاش میگیره، نوووش جووونش.
#از_مدرسه_چه_خبر
سلام عزیزان
این متن رو دقیق بخونید و یاعلی بگید.
اگر خودتون باشید و بچهی خودتون که داره میره مدرسه و دو سه روز گذشته اما کیف و دفتر ندار
چه حالی داشتید؟
خودتون و بچهتون دوست نداشتید کسی یاعلی بگه و بچهی شما رو خوشحال کنه؟
حالا من و شما الحمدلله این مشکل رو نداریم
ولی بیخیالی بیمروتیه!
کمک بدید برسونیم دست بچههایی که دلشون غصه داره.
شکوریان 😘
این شماره حساب
ببینم نفری چقدر جمع میکنید.
۶۱۰۴۳۳۷۳۳۸۱۴۹۹۰۷
خیریه زمزم کوثر ولایت