eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
27هزار عکس
21.2هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 رئیس سازمان امنیت کشوری روسیه🇷🇺: ایالات متحده🇺🇸، بریتانیا🇬🇧 و اوکراین🇺🇦 در پشت حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس هستند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇮🇷اسماعیل هنیه خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇦🇲🇦🇿گاگیک ملکونیان(نماینده پارلمان ارمنستان) خطاب به مردم ارمنستان:روستاها مورد مناقشه متعلق به باکو است. چند بار باید آن را تکرار کنیم تا به ذهنتان فرو رود؟🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇷🇺🇺🇦مدیر اف‌اس‌بی(سرویس امنیت داخلی روسیه) گفت که اطلاعات بازداشت‌شدگان ردپای اوکراین در حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس را تأیید می‌کند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇮🇷🇱🇧رسانه های عبری:بیش از 20 کامیون سلاح ایرانی هر دو روز یک بار از مرز عراق و سوریه عبور می کنند و از آنجا به انبارهای حزب الله می رسند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد 🔻رئیس‌جمهور پیشین آمریکا:باید به جنگ‌تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد. 🔻اسرائیل باید برحذر باشد زیرا بسیاری از کشورهای جهان و بسیاری از حمایت‌ها را از دست خواهد داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 رهبر معظم انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است 🔹‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است. 🔹‌رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد. 🔹‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود. 🔹‌ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود. 🔹‌آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد. 🔹‌رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد. 🔹‌وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔺الکساندر بورتنیکُف رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه FSB رسما اعلام کرد که سرویس های امنیتی-اطلاعاتی اوکراین مستقیماً در حمله تروریستی در مسکو دست داشتند 🔸بورتنیکُف همچنین گفت بریتانیا و آمریکا نیز به سرویس های ویژه اوکراین کمک کردند. 🔸پوتین دیروز گفته بود روسیه دنبال آمران حمله در مسکو است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| بعد از ظهور امام زمان علیه‌السلام پیوستن به لشکر حضرت دیگه ممکن نیست! منبع: کارگاه نقش انسان در تقدیرات شب قدر 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷 شرایط معضل کشف حجاب در جامعه هر روز وخیم تر می‌شود ▪️شرایط خوبی در معضل ولنگاری کشف‌حجاب نداریم، از حالت وارد حالت شدیم‌. ▪️راهکارها برای حل این معضل در کوتاه مدت مشخص است، عزم و اراده حاکمیتی همه جانبه و فرماندهی واحد لازم است که فعلا وجود ندارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷تحلیل ویژه و امنیتی در مورد مسائل کشور : باید آگاه باشیم ... فتنه خیلی بزرگ و پیچیده ای در حال اجراست ... ♨️ بزرگترین دو قطبی ، بزرگترین فتنه ، بزرگترین عملیات نرم در کشور ما به دست به اصطلاح مذهبی نماها در دولت و مجلس انقلابی در حال اجراست و چون صدا ندارد ، داد و بیداد ندارد ، هیچ کسی به آن حساس نشده و تا حالا چندین هزار یا چند میلیون کشته و زخمی داده است . 🔸 دشمنان ما فهمیده اند که نظام و انقلاب با اغتشاش ، عملیات های سخت و نیمه سخت علیه خود به شدت و سریع مقابله می کند ولی در برابر عملیات های نرم واکنش آن سطحی است و منافقان با کد های مخفی مانند دو قطبی ، تندروی ، مصلحان جامعه و مؤمنین را کنار می زنند ... ❇️ حالا کمی درباره دو قطبی با هم تامل کنیم : 🔸 دو قطبی یعنی خانم مسلمان نسبت به خانواده ، همسر ، فرزند و زندگی بی تفاوت شود و دنبال ارضای احساسات خود از طریق سگ ، خیابان و گرگ های احساسی و جنسی بیوفتد . 🔸 دو قطبی یعنی جوان ایرانی به جای تحقیق علم ، نوآوری در کار و تشکیل خانواده ، صبح تا شب دنبال ارضای شهوات خود در صفحات مجازی و در خیابان ها باشد و شب از خستگی بیهوده بودن و تباهی به خواب رود و بعد از چند وقت یک انسان تباه ، ناراضی و متوقع تحویل جامعه شود که هیچ کاری نتوان در قبال آن انجام داد . 🔸 دو قطبی یعنی دولتمرد ، رانت باز ، مسئول بی هویت برای فرار از جوابگویی و بی عرضگی خود در موضوع اقتصاد و رسیدگی به محرومین با دست خود فساد اخلاقی را در جامعه گسترش دهد و بر نگاه خود در قبال این گسترش فساد چشم بند ببندد و خیلی شیک و زیبا دزدی خود را انجام دهد و جوان در حال غرق در فساد باشد ... 🔸 دو قطبی یعنی کسانی که شبانه روز در حال خدمت به مستضعفین در اردوهای جهادی ، در فعالیت های طاقت فرسای علمی ، در ماموریت های دور و دراز دفاع از مستضعفین در خارج از مرزهای این سرزمین ، در حال فعالیت اقتصادی برای دور زدن تحریم های ظالمانه و ... هستند ، متهم به تندروی و مقابله با جامعه شوند تا کم کم از چرخه این فعالیت ها خارج گردند و جامعه ایرانی از وجود چنین گنج هایی تهی شود ... ✅ در کل دو قطبی یعنی عده ای مستکبر در نحله های قدرت مشغول به فساد اقتصادی باشند و بزرگترین ضربه ها را به ملت و امت ایرانی اسلامی بزنند و برای فرار از جوابگویی ، مردم را مشغول به فساد های اخلاقی کنند تا بتوانند جامعه ای تباه شده را با خود همراه کنند ... اینها یهودیان امت هستند و باعث و بانی تمامی مشکلات ، فتنه ها ، فساد ها در کشور ما هستند و ما باید بیدار شویم و به خود بیاییم و دیگران را نیز آگاه کنیم و به صورت میدانی عملیات جهاد تبیین و مقابله با فساد اخلاقی را انجام دهیم . 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📷 نقشه حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه 🔹بر اساس آمار منابع معتبر، حدود ۵۸ هزار سرباز آمریکایی در خاورمیانه حضور دارند که بیش از ۸۰ درصد از آنها در کشورهای حاشیه خلیج فارس مستقر هستند. 🔹این آمار فقط پایگاه های دائمی و موقت آمریکا را نشان می دهد و شامل نیروهای پیمانکار یا نیروهای عملیات ویژه نمی شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨❌ : بیمارستان امام خمینی«قدس» در کربلا و رقص پرستاران❌🚨❌ بررسی این رو ببینید✌️🏻🇮🇷کاملا کذب 👇🏼 🇮🇷✌️🏻جانفدای💯ولایت💚منتظران ظهور🤲🏻🇮🇷 @rafeshobahatemajazi ❌اینجا دریچه ای برای افزایش آگاهی و رفع شبهات می باشد. 👈حتی المقدور با لینک نشر دهید
🔺مولفه‌های مهم جنگ سایبری: الف: جنگ سایبر معمولا بین دولت ها و با انگیزه سیاسی رخ می دهد، اما این جنگ می‌تواند از طریق روش های متفاوت، بازیگران غیردولتی را نیز درگیر نماید و سبب شکل گرفتن چالش های امنیتی گسترده برای اشخاص، شرکت های بازرگانی، حکومت ها و سازمان‌های بین المللی شده است. ب: قدرت نامتناسبی را به بازیگران کم اهمیت و کوچک فضای سیاسی و اقتصادی می دهد و حمله کنندگان می‌توانند بدون ترس از شناخته شدن، یا حتی مجازات، به اهداف خود دست یابند.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 خاطره حسن روحانی در مورد حجاب و چند نکته مهم ⭕️حسن روحانی (رئیس دولت به اصطلاح تدبیر و امید یازدهم و دوازدهم) در کتاب خاطرات خود که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ شده است در مورد الزامی کردن طرح حجاب در ارتش در سال 57 می‌گوید: " طرح اجباری شدن حجاب در ادارات مربوط به ارتش، به عهده من گذاشته شد و بدین جهت در گام اول، همه زنان کارمند مستقر در ستاد مشترک ارتش را که نزدیک به سی نفر بودند، جمع کردم و پس از گفتگو با آنان قرار گذاشتیم از فردای آن روز با روسری در محل کار خود حاضر شوند. زنان کارمند که‌همگی به جز دو یا سه نفر بی‌حجاب بودند، شروع کردند به و کردن، ولی من محکم ایستادم و گفتم: از فردا صبح دژبان مقابل درب ورودی موظف است از ورود خانم‌های بی‌حجاب به محوطه ستاد مشترک ارتش جلوگیری کند. پس از ستاد ارتش، نوبت به نیروهای سه گانه رسید. در آغاز به پادگان دوشان تپه رفتم و همه کارمندان زن را که تعداد آنها هم زیاد بود، در سالنی جمع و درباره حجاب صحبت کردم. در آنجا زن‌ها خیلی و راه انداختند، اما من قاطعانه گفتم: «این دستور است و سرپیچی از آن جایز نیست» " پ.ن: 1️⃣ در انحراف فکری و عملی امثال حسن روحانی خبیث شکی نیست اما برخی انقلابی های امروز ما که ادعای انقلابی گری دارند، حتی به اندازه حسن روحانی در سال 57 شجاعت ندارند! 2️⃣ در نظر بگیرید که به گفته حسن روحانی همگی به جز دو یا سه نفر بی حجاب بودند! آیا وضعیت فعلی ما در زمینه حجاب، اصلاً قابل مقایسه با آن زمان است!؟ 3️⃣ سر و صدا و اعتراض برخی مکشفه ها مربوط به الآن نیست. آن زمان اتفاقاً بیشتر بود. به گفته حسن روحانی، در ارتش – که جای بسیار حساس و مهم کشور بود – زن ها خیلی سر و صدا راه انداختند. اما قاطعیت چاره مشکل بود. 👈 این مطالب برای برخی افرادی که ادعای انقلابی گری دارند، ممکن است!؟🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه روابط عمومی سپاه البرز: 🔹پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید. 🔹️این شهیدوالامقام بامداد امروز همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید. 🚨پنتاگون: اخباری مبنی بر کشته شدن یک نیروی سپاه پاسداران دریافت کردیم. نیروی هوایی ارتش ايالات متحده آمریکا هیچ عملیاتی در سوریه و عراق نداشته. ما تاکید می‌کنید که به دنبال افزایش تنش و اقدامی که تنش را با ایران بیشتر کند نیستیم. 🔴یه روزی آمریکا می گفت همه گزینه‌ها روی میز است... الان میگن ما دخالتی نداشتیم و دنبال تنش با ایران نیستیم... ⁉️⁉️ 📤 اگر ۱ نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝شیر جمل ... 🎙نماهنگ زیبای کربلایی محمدحسین پویانفر بمناسبت علیه السلام 📎 📎 اسعد الله ایامکم یا بقیه الله💞 اللهم عجل لولیک الفرج 🌸 🌸💞🌸💞🌸🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
رهبر انقلاب: در حمایت از فلسطین تردید نمی‌کنیم امام خامنه‌ای: 🔹صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده است. 🔹کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند. جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد. 🔹موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه مهم است. 🔹اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود. 🔹آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این ۶ ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد. خبرگزاری تسنیم🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ورزشگاه آزادی پر شد ندای یا علی مدد(علیه السلام) هم‌اکنون از قلب پایتخت شیعه به آسمان می رود 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ آیا جهان ازلی و ابدی است یا نه ! آغاز و ابتدایی داشته ؟ 🔥 نظر یک دانشمند غربی درباره امکان وجود خدا🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🤔 حکم آماده کردن غذا، برای شوهر روزه خوار ✅ پاسخ: 🔹 آیت الله خامنه ای: اگر بدون عذر روزه نمی گیرد، آماده کردن غذا اشکال ندارد، اما حتی الامکان (اگر مشکلی پیش نمی آید) مقدمات خوردن مانند پهن کردن سفره و برداشتن غذا را بر عهده خودش قرار دهید. 🔹 آیت الله مکارم: اگر همسرتان شرعا معذور از روزه گرفتن باشد مانعي ندارد ولي در صورتي که معذور نيست بايد او را با زبان خوب نهي از منکر نمائيد و از تهيه غذا خودداري نمائيد. و اگر بعد از نهي از منکر ناچار به اين کار باشيد براي شما مسئولیتی ندارد. 📚 استفتاء از سایت مراجع عظام 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
پیامکی از بهشت 💐 باید به خودمان بقبولانیم که در این زمان به دنیا آمده ایم و شیعه هم به دنیا آمده ایم که مؤثر در تحقق ظهور مولا باشیم و این همراه با تحمل مشکلات، مصائب، سختی ها، غربت ها و دوری هاست و جز با فداشدن محقق نمی شود حقیقتاً. نمی‌خواهم حرف‌های آرمان‌گرایانه بزنم و یا غیر واقعی صحبت بکنم؛ نه! حقیقتاً در مسیر تحقق وعده بزرگ الهی قرار گرفته‌ایم؛ هم من، هم تو. بحمدالله؛ خدا را باید بخاطر این شرایط و این توفیق بزرگ شاکر باشیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
💔 حرف آخر... تازه بعد از شهادت🥀 عکس ها یکی یکی رو می‌شوند... آری... این است رسم گمنامی که هر که گمنام تر، خوشنام تر و چه نامی ، خوشتر از واژه ی شهید؟... گوارایت باد شهد شیرین شهادت نام زیبای شهادت... فدایی عمه جان 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.