eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حداکثر بلایی که ممکن بود را ایران بر سر اسرائیل آورده است / باید به دور از احساسات عمل کنیم 📌علیرضا تقوی نیا در گفتگو با شبکه افق 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
واکنش اولیهٔ سازمان ملل به حمله به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران 🔹دفتر دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، ابراز نگرانی شدید کرد. ❗️❗️فقط ابراز نگرانی!!!!!!! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
♦️‌اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی 🔹‌پیرو جنایت جنگی دیگری از رژیم صهیونیستی علیه اماکن و افراد دارای مصونیت دیپلماتیک و به شهادت رساندن سردار سرلشگر پاسدار محمد رضا زاهدی شورای عالی امنیت ملی ساعت ۲۱ شب گذشته در حضور رئیس جمهور و رئیس شورا تشکیل جلسه داد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🔴 بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان سفارت ایران در دمشق 🔺جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را نشانگر تداوم حماقت صهیونیست‌ها توصیف کرد. 🔺در این بیانیه ضمن تسلیت گفتن شهادت سردار سرتیپ «محمدرضا زاهدی» و چند مستشار نظامی ایرانی در این حمله به دولت و ملت ایران، بر تداوم حرکت محور مقاومت تاکید شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
جیسون هینکلی خبرنگار آمریکایی: مطمئن هستم اسرائیل هزینه زیادی به دلیل این اقدام تروریستی خواهد پرداخت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
واکنش سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسرائیل به حمله به کنسولگری ایران! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
واکنش رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی همه چیز برای تادیب آماده است ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ ذوق‌زدگی خبرنگار شبکه اسرائیلی اینترنشنال از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه: خاک ایران هدف قرار گرفت؛ این حمله به بزرگترین نماد ایران است! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فاکس نیوز: حمله دمشق پیامدهای جدی در سراسر خاورمیانه خواهد داشت. هدف، مکان و زمان حمله بسیار مهم هستند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
1_10606623517.mp3
12.85M
رژیم ساختمان سفارت ایران را زد شهادت مستشار ایرانی از این لحظه جواز پاسخ مستقیم برای ایران صادر شد تحولات فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در سوریه شهادت و زخمی شدن مستشاران و دیپلمات های ایرانی پاسخ ایران چه خواهد بود و چه باید باشد؟ صبر استراتژیک یا حمله؟ رژیم رسما مجوز حمله به خاک فلسطین اشغالی را برای ایران صادر کرد حالا هر هدف نظامی و غیر نظامی میتواند در بانک اهداف ایران باشد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
برخی از عزیزان بخاطر دغدغه‌ای که دارن و شدت ناراحتی‌ای که از این ضربه عمیق بهشون وارد میشه (که البته به همهمون وارد شده) شروع میکنن به نقد نیروهای نظامی کشور و عملکردشون. باید این سوال رو جواب داد خب این نقشه جنگی مارو کی طراحی کرده که اینطور بهش انتقاد می‌کنیم؟ مشکل کیه؟ مشکل سپاهه؟ سردار سلامیه؟ سردار قانی؟ یا همین عزیزانی که امروز شهید شدند؟ یا سران قوا؟ یا فرمانده کل نیروهای مسلح؟ من متوجه نمیشم مخاطب این انتقاد ها دقیقا کیه؟ احساس میکنم کسی که الان بیشتر مورد انتقاده توسط این دوستان همون عزیزانی هستند که امروز شهید شدن. به‌شخصه معتقدم به تدبیر و برنامه آن‌هایی که پدر اسرائیل رو طی این سال‌ها و بخصوص طی این‌ ماه‌ها درآوردن که خیلی از جزئیاتش ما باخبر نیستیم، اعتماد کنیم حسین_دارابی
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس و به دنبال شکست‌های پی در پی رژیم اشغالگر صهیونیستی هم اکنون که شاهد فروپایی اسرائیل غاصب هستیم، دشمن شکست خورده از طوفان الاقصی دست به اقدامات مذبوحانه زده و فرزندان رشید اسلام در جبهه مقاومت را به خاک و خون می‌کشد. بدین وسیله عروج عاشقانه مردان خدا که در وفاداری شان به آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی متعهد بودند و در سالروز شهادت امیر مومنان امام علی بن ابیطالب،آن امام مظلوم و مقتدر به خاک و خون کشیده شدند را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده واز مسئولین ذی‌ربط می‌خواهیم از حداکثر ظرفیت دیپلماسی و عملیاتی پاسخ‌های قاطعانه، مناسب و فوری به ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس بدهند. "الا ان نصر الله قریب" انجمن‌های اسلامی اصناف خراسان رویش‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ضربه سخت ایران کی به اسرائیل زده می‌شود؟ محمد تقی آقایان، کارشناس مسائل راهبردی: 🔹ما هم نمی‌دانیم ضربات سختی که اسرائیلی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند، کی و کجا توسط ایران زده می‌شود ولی سوال این است که اسرائیل چه کاری باید انجام دهد تا این انتقام سخت گرفته شود؟ 🔹نمی‌توان فقط نشست و گفت قسمت فلان فرمانده شهادت بود و باید شهید می‌شد، آنها امروز خاک ایران (سفارت) را در سوریه زدند، مماشات بیش از این معنا ندارد. @bistoo4news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 تمساح با لمس شکم آهو متوجه بچه درون شکم آهو می‌شود. حتی حیوانات وحشی هم به بقیه رحم می‌کنند و کودک‌کشی نمی‌کنند. 📌اما صهیونیست‌ها از حیوانات هم پست ترند و با این وجود چه می‌کنند مردم ، چگونه پایمردانه پای اعتقادات و اسلام ایستاده‌اند 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔷کم و کیف انتقام از صهیونیست‌ها ✍ دکتر سید یاسر جبرائیلی 🔹 برخلاف تصورات برخی افراد، صهیونیست ها به هیچ وجه بنای کشاندن پای ایران به یک درگیری کامل را ندارند؛ چون ورود ایران به یک جنگ تمام عیار(All-out War)، شاید برای ایران هزینه سنگینی ایجاد کند، اما در مقابل به معنی پایان موجودیتی به نام اسرائیل خواهد بود. 🔹در چنین شرایطی، بهترین گزینه، عملیات در محدوده‌ای است که ایران آسیب ببیند، اما این آسیب به اندازه‌ای نباشد که تهران را تحریک به ورود به یک جنگ تمام عیار کند. این محدوده، در ادبیات استراتژیک با مفاهیمی نظیر Gary Zone یا Measures Short of War توضیح داده می‌شود. 🔹از اوایل دوره ترامپ، مفهومی در ادبیات اندیشکده‌های امنیتی آمریکا پردازش شد که برخی آن را Measures Short of War یا اقداماتی پایین‌تر از آستانه جنگ خواندند و برخی دیگر Gray Zone Strategy یا استراتژی منطقه خاکستری. موسسه رند در گزارشی مدعی شد که سه کشور ایران، چین و روسیه در حال وارد آوردن آسیب‌هایی به منافع آمریکا هستند که پایین تر از آستانه لازم برای آغاز یک جنگ تمام عیار (All-out War) توسط واشنگتن است. اما چون آمریکا سیاستش این است که یا دست به حمله تمام عیار نظامی بزند، یا از درگیری پرهیز کند، در برابر این ضربات منفعل شده است. لذا پیشنهاد کردند که واشنگتن شان و شئون ابرقدرتی را کنار بگذارد و دست به وارد آوردن ضربات نقطه‌ای در سطحی پائین تر از آستانه جنگ بزند. پس از شهادت حاج قاسم، موسسسه واشنگتن (Washington Insttute) این ترور را در چارچوب این سیاست جدید، یک عملیات موفق ارزیابی کرد و توصیه به تداوم آن نمود. 🔹به نظر می‌رسد امروز جمع‌بندی رژیم صهیونیستی این است که می‌تواند در منطقه خاکستری، اقداماتی پائین‌تر از آستانه جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، اما از یک جنگ تمام عیار نیز در امان بماند. 🔹در چنین شرایطی، اقتضای عقلانیت، اقدام متقابل در سطح مشابه است: فَمَن‌ِ اعتَدی‌ عَلَیکُم‌ فَاعتَدُوا عَلَیه‌ِ بِمِثل‌ِ مَا اعتَدی‌ عَلَیکُم‌. این سطح از پاسخ، این پیام را مخابره خواهد کرد که سیاست ایران برای پرهیز از ورود به جنگ تمام عیار، به معنی عدم تلافی اقداماتی پائین تر از آستانه جنگ نیست و ضربه بعدی، ضربه متقابل بعدی را در پی خواهد داشت. 🔹راقم این سطور معتقد است به همان دلیلی که صهیونیست‌ها نمی‌خواهند با ایران وارد یک جنگ تمام عیار شوند، پاسخ ایران در سطحی مشابه با عملیات نظامی آنها، منجر به یک درگیری کامل نخواهد شد. اگر در چارچوب این ایده و این مفروضات تصمیم‌گیری می‌شد، شاید پاسخ به ترور حاج قاسم، نه موشک باران عین الاسد، که به هلاکت رساندن یک شخصیت نظامی همرده بود. آمریکا اگر توان و اراده و امکان حمله به ایران را داشت، نیازی به بهانه نداشت. رژیم صهیونیستی نیز چنین است. 🔹لذا نظر نگارنده آن است که در اسرع وقت، یک عملیات مشابه در سطح مشابه علیه صهیونیست‌ها صورت گیرد. عدم اقدام در برابر این اقدامات پائین تر از آستانه جنگ، یک خطر جدی دارد و آن، تغییر پیوسته آستانه تحمل ایران است. اگر صهیونیست ها پاسخ جدی دریافت نکنند، نه تنها عملیات در منطقه خاکستری را ادامه خواهند داد، بلکه بر وسعت این منطقه نیز خواهند افزود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 چرا برخی ها نگران ضربه زدن به اسرائیل شدند؟ در حال حاضر مطالبه شخم زدن اسرائیل تبدیل به یک عمل ضدامنیتی و بازی در پازل دشمن معرفی شده است . همانگونه که مطالبه برخورد با بی‌حجابی را بعنوان بازی در پازل دشمن و مسبب ایجاد فتنه معرفی می‌کردند.... نفوذ شاخ و دم نداره . جایی که دشمن داره کارش رو انجام میده تو حق نداری مزاحمت ایجاد کنی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📷عکس دیده نشده از شهید زاهدی و شهید صیاد شیرازی در پل سابله حوالی سوسنگرد سال ۱۳۷۵ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
ایران به تصمیم رسید اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران: بدنبال جنایت جنگی دیگری از رژیم صهیونیستی علیه اماکن و افراد دارای مصونیت دیپلماتیک و به شهادت رساندن سردار سرلشکر پاسدار «محمدرضا زاهدی»، شورای عالی امنیت ملی ساعت ۲۱ شب گذشته در حضور رئیس‌جمهور و رئیس شورا تشکیل جلسه داد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴اسلام ستیزی که نماز هم می‌خواند خاندان سلطنتی پهلوی، وابستگی عمیقی به غرب و فرهنگ غربی داشت. فرهنگ غربی در نقطه مقابل فرهنگ اسلامی بود. با این حال این خاندان سلطنتی تلاش می‌کرد خود را مقید و علاقمند به امور مذهبی نیز نشان دهد. این موضوع چند دلیل داشت: «نخست، بدان دلیل که به طور سنتی خاندان پهلوی به نوعی مذهب گرایی سنتی، گرچه من‌های تدین واقعی، خو گرفته بودند و حتی شاه برای خود کراماتی هم قائل بود. ثانیاً، سیاست مکر و فریب از ارکان سیاست‌های فرهنگی - مذهبی این رژیم به حساب می‌‌آمد و بنابراین باید به گونه‌ای رفتار می‌‌کرد تا تودة مردم که ایمان به اسلام و تشیع داشتند، به این دولت جذب شوند. ثالثاً، دین عامل مهمی در برابر تبلیغات کمونیستی به حساب می‌‌آمد و این فوائد زیادی برای رژیم پهلوی که ماهیت آن وابسته به نظام سرمایه داری بود، داشت. کلنگ مسجد دانشگاه تهران در سال 1344 توسط شاه به زمین زده شد و این می‌‌توانست با ملاحظة همین جوانب باشد. درست به همین دلیل بود که پس از واقعة 28 مرداد که خطر توده ای بزرگ نشان داده شده بود، رژیم دستور اجرای اجباری اقامة نماز را در دبستان‌ها و مدارس دولتی داد. رابعاً، سیاست سنت گرایی که پیش از این وجود و حضورش را در بخشی از ارکان نظام پهلوی ملاحظه کردیم، به نوعی مبلغ و مروج نوعی خاص از مذهب و بیشتر در شکل شاهنشاهی آن بود.» منابع: ۱_ سقوط: مجموعه مقالات نخستین همایش بررسی علل فروپاشی سلطنت پهلوی، تهران، موسسه مطالعات و پژوهش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی‌‌، 1384، ص 248 ۲_کافه تاریخ ✍عالیه سادات 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam
📸 رئیسی: جنایت صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند 🔹رئیس جمهور: 🔺صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📹 تصویری از شهید سید صالح روزبهانی که در سال ۴۰۱ در کربلا در حال خدمت رسانی به زائرین امام حسین علیه السلام هستند 🔺شهید روزبهانی دیروز در جنایتی که صهیونیست‌ها در سوریه مرتکب شدند به شهادت رسید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ایران برای بازدارندگی و صلح، باید بمب اتم بسازد؛ حتی فقط یک عدد 🔹ابوالفضل بازرگان پژوهشگر امنیت بین‌الملل: 🔺 در زمانی که شما نه بخواهید بجنگید و نه صبر استراتژیک مضر بکنید، راهکار چیست ؟ 🔺 در منطقه‌ای که دشمن شما تا ساخت بمب و تسلیحات هسته‌ای حداکثرسازی قوا کرده و مدام شما را تهدید می‌کند و امریکا نیز ناوهای هسته‌ای خود را در خلیج فارس مستقر کرده، ایران باید به سمت ساخت تسلیحات هسته‌ای حرکت کند، حتی فقط یک عدد.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اعترافات سردبیر رادیو اسرائیل از پشت پرده حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران: 🔺اسرائیل می‌خواهد ایران را به یک جنگ تمام عیار بکشاند تا بتواند تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد؛ برنامه اسرائیل برای ترور شخصیت‌ها در داخل ایران وجود دارد! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
⭕️ برای کامل کردن مناسک شیطانی و رونمایی از دجّالِ مد نظر خود، جماعت جهود دست به قمار خطرناکی زدند؛ دیوانگی‌های زنجیره‌ای این درندگان، نشان از برنامه‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر آنها در هفته منتهی به روز قدس دارد. هفته پایانی ماه مبارک، که با خورشیدگرفتگی و پیاده‌سازیِ فرمول‌هایِ شیطان‌پرستی این جماعت تلاقی پیدا کرده، نقطه عطفی برای نابودی و پاک‌سازی جهان از شرّ این موجودیت پلید و کثیف خواهد بود. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید