eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📷عکس دیده نشده از شهید زاهدی و شهید صیاد شیرازی در پل سابله حوالی سوسنگرد سال ۱۳۷۵ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
ایران به تصمیم رسید اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران: بدنبال جنایت جنگی دیگری از رژیم صهیونیستی علیه اماکن و افراد دارای مصونیت دیپلماتیک و به شهادت رساندن سردار سرلشکر پاسدار «محمدرضا زاهدی»، شورای عالی امنیت ملی ساعت ۲۱ شب گذشته در حضور رئیس‌جمهور و رئیس شورا تشکیل جلسه داد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴اسلام ستیزی که نماز هم می‌خواند خاندان سلطنتی پهلوی، وابستگی عمیقی به غرب و فرهنگ غربی داشت. فرهنگ غربی در نقطه مقابل فرهنگ اسلامی بود. با این حال این خاندان سلطنتی تلاش می‌کرد خود را مقید و علاقمند به امور مذهبی نیز نشان دهد. این موضوع چند دلیل داشت: «نخست، بدان دلیل که به طور سنتی خاندان پهلوی به نوعی مذهب گرایی سنتی، گرچه من‌های تدین واقعی، خو گرفته بودند و حتی شاه برای خود کراماتی هم قائل بود. ثانیاً، سیاست مکر و فریب از ارکان سیاست‌های فرهنگی - مذهبی این رژیم به حساب می‌‌آمد و بنابراین باید به گونه‌ای رفتار می‌‌کرد تا تودة مردم که ایمان به اسلام و تشیع داشتند، به این دولت جذب شوند. ثالثاً، دین عامل مهمی در برابر تبلیغات کمونیستی به حساب می‌‌آمد و این فوائد زیادی برای رژیم پهلوی که ماهیت آن وابسته به نظام سرمایه داری بود، داشت. کلنگ مسجد دانشگاه تهران در سال 1344 توسط شاه به زمین زده شد و این می‌‌توانست با ملاحظة همین جوانب باشد. درست به همین دلیل بود که پس از واقعة 28 مرداد که خطر توده ای بزرگ نشان داده شده بود، رژیم دستور اجرای اجباری اقامة نماز را در دبستان‌ها و مدارس دولتی داد. رابعاً، سیاست سنت گرایی که پیش از این وجود و حضورش را در بخشی از ارکان نظام پهلوی ملاحظه کردیم، به نوعی مبلغ و مروج نوعی خاص از مذهب و بیشتر در شکل شاهنشاهی آن بود.» منابع: ۱_ سقوط: مجموعه مقالات نخستین همایش بررسی علل فروپاشی سلطنت پهلوی، تهران، موسسه مطالعات و پژوهش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی‌‌، 1384، ص 248 ۲_کافه تاریخ ✍عالیه سادات 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam
📸 رئیسی: جنایت صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند 🔹رئیس جمهور: 🔺صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📹 تصویری از شهید سید صالح روزبهانی که در سال ۴۰۱ در کربلا در حال خدمت رسانی به زائرین امام حسین علیه السلام هستند 🔺شهید روزبهانی دیروز در جنایتی که صهیونیست‌ها در سوریه مرتکب شدند به شهادت رسید 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ایران برای بازدارندگی و صلح، باید بمب اتم بسازد؛ حتی فقط یک عدد 🔹ابوالفضل بازرگان پژوهشگر امنیت بین‌الملل: 🔺 در زمانی که شما نه بخواهید بجنگید و نه صبر استراتژیک مضر بکنید، راهکار چیست ؟ 🔺 در منطقه‌ای که دشمن شما تا ساخت بمب و تسلیحات هسته‌ای حداکثرسازی قوا کرده و مدام شما را تهدید می‌کند و امریکا نیز ناوهای هسته‌ای خود را در خلیج فارس مستقر کرده، ایران باید به سمت ساخت تسلیحات هسته‌ای حرکت کند، حتی فقط یک عدد.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اعترافات سردبیر رادیو اسرائیل از پشت پرده حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران: 🔺اسرائیل می‌خواهد ایران را به یک جنگ تمام عیار بکشاند تا بتواند تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد؛ برنامه اسرائیل برای ترور شخصیت‌ها در داخل ایران وجود دارد! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
⭕️ برای کامل کردن مناسک شیطانی و رونمایی از دجّالِ مد نظر خود، جماعت جهود دست به قمار خطرناکی زدند؛ دیوانگی‌های زنجیره‌ای این درندگان، نشان از برنامه‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر آنها در هفته منتهی به روز قدس دارد. هفته پایانی ماه مبارک، که با خورشیدگرفتگی و پیاده‌سازیِ فرمول‌هایِ شیطان‌پرستی این جماعت تلاقی پیدا کرده، نقطه عطفی برای نابودی و پاک‌سازی جهان از شرّ این موجودیت پلید و کثیف خواهد بود. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ایرج فرخنده‌پور، کارشناس غرب آسیا: همه می‌دانند که هواپیمای F35 برای آمریکا است و خلبان آمریکایی آن را هدایت می‌کند و آن‌ها سفارتخانه ایران در سوریه را مورد هدف قرار دادند ♦️با هواپیمای آمریکایی به کنسولگری تجاوز می‌کنند و ادعای بی خبری می‌کنند! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقتصاد ایران وارد دوره رونق خود می‌شود سخنگوی اقتصادی دولت: 🔹رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ بیش از نرخ سال‌های قبل بوده و رشدی باکیفیت است. 🔹آمار نشان می‌دهد اقتصاد ایران نه تنها روندی مثبت را طی می‌کند که در حال ورود به رونق جدی هستیم. 🔹تورم سالانه هم‌ از ۴۷ درصد به ۴۰ درصد رسید. البته ما همچنان در پی استمرار روند کاهش تورم هستیم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اراکی‌ها دیشب جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند 🇮🇷🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تجمع در سیستان برای محکومیت حمله به کنسولگری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞سرباز داعشی:اونهایی که به دست من کشته شدن و من سر آنها را بریدم ۹۰۰ نفر بود‼️ نزدیک به ۵۰ دختر ۱۵ یا ۱۶ ساله و ۲۰۰ زن بزرگ تجاوز کردم‼️ ⭕️ هر گاه ازت پرسیدن مدافعان حرم برای چی در سوریه و عراق جنگیدند بگو برای اینکه این اتفاقات برای ناموس تو نیفته! @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
📷 بی حرمتی صهیونیستها به شهدای ترور دیروز دمشق: نازیهایی که دیروز کشته شدند ایران وعده انتقام داده 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴سوغات آمریکایی؛ هر 35 نفر، یک تن مواد منفجره! 🔹 رای الیوم: بر اساس آمارها، میزان مواد منفجره‌ آمریکایی که ارتش صهیونیستی در غزه استفاده کرده، بالغ بر 70 هزار تن بوده است. 🔹 بر اساس این گزارش، یعنی سهم هر 35 شهروند فلسطینی، یک تن مواد منفجره بوده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴یدیعوت آحارانوت اعلام کرد: یک فروند پهپاد انتحاری از مرز اردن عبور کرده و در فاصله ۲۰۰ متری از مرز و در نزدیکی فرودگاه رامون سقوط کرده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴خبرنگار شبکه ۱۳ اسراییل 🔹آنها (ایران)قطعاً تلاش خواهند کرد در قالب یک حمله بزرگ به نمایندگی های دیپلماتیک اسراییل در سراسر جهان آسیب بزنند که شاید منجر به تغییر وضعیت شود 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 فوری/ فرمان مجازات اسرائیل توسط رهبر انقلاب صادر شد ⏪ پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست ✅ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 🔹 بسم الله الرحمن الرحیم 🔸 سردار رشید و فداکار اسلام،سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی،در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی،با جنایت رژیم غاصب و منفور صهیونیست به شهادت رسیدند.سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و دیگر شهیدان این حادثه، و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز. ▪️ شهیدان ما از خداوند مهربان خود،نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم اکنون در جمع اولیاء و صلحاء،متنعم به نِعَم الهی اند.   🔹 سردار زاهدی از دهه شصت در میدان های خطر و مجاهدت،چشم انتظار شهادت بود. 🔸 آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به ویژه هر که آنان را می شناخت سنگین است.  ⏪ رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد، آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه الهی. والسلام علی عبادالله الصاحین 💢 سید علی خامنه ای- ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 فوری/ فرمان مجازات اسرائیل توسط رهبر انقلاب صادر شد ⏪ پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست ✅ متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 🔹 بسم الله الرحمن الرحیم 🔸 سردار رشید و فداکار اسلام،سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی،در کنار همرزم بزرگوارش سردار محمد هادی حاج رحیمی،با جنایت رژیم غاصب و منفور صهیونیست به شهادت رسیدند.سلام و رحمت خدا و اولیائش بر آنان و دیگر شهیدان این حادثه، و لعنت و نفرین بر سردمداران رژیم ظالم و متجاوز. ▪️ شهیدان ما از خداوند مهربان خود،نشان قبول مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم اکنون در جمع اولیاء و صلحاء،متنعم به نِعَم الهی اند.   🔹 سردار زاهدی از دهه شصت در میدان های خطر و مجاهدت،چشم انتظار شهادت بود. 🔸 آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به ویژه هر که آنان را می شناخت سنگین است.  ⏪ رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد، آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه الهی. والسلام علی عبادالله الصاحین 💢 سید علی خامنه ای- ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
تبعات جنبش زن زندگی آزادی را باید جدی بگیریم. باور کنید با این همه تساهل و بی‌برنامگی و حمایت‌های ویژه غرب از فواحش این جنبش، دیر نیست ما هم اینگونه دچار التقاط و استحاله فرهنگی شویم. توجه کنید حتی اندک فعال مخالف سقط جنین هم زیر چتر همجنس بازی اعتراض میکنند‌. واقعا در نوع خودش نوبرانه‌ای از لجنزار غربی و آزادی‌های منفور آمریکایی است. ✍عالیه سادات 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 با تحلیل غلط به راهبرد دشمن کمک نکنیم ▪️راهبرد دشمن حذف سرمایه های انسانی جبهه مقاومت میباشد . به اسامی افرادی که در چند ماه اخیر ترور شده اند نگاه کنید . از مستشاران امنیتی و اطلاعاتی گرفته تا فرماندهان میدانی تا مسئولان پشتیبانی جبهه مقاومت در منطقه .... ▪️دشمن طبق یک مهندسی دقیق در حال حذف کسانی هست که مختصات و استعدادها و توانایی ها جبهه مقاومت را در منطقه در دست دارند. حذف این سرمایه های انسانی راهبرد اصلی دشمن است. ▪️اینگونه نیست که تحلیل کنیم اسرائیل بخاطر تحریک آمریکا برای ورود مستقیم به جنگ در حال انجام اقدامات تحریک کننده علیه ایران است . بخشی از این ترورها مانند ترور فرماندهان مقاومت در عراق را خود آمریکایی ها انجام دادند. ▪️آمریکایی‌ها با حمله به یمن ورود مستقیم به جنگ داشته اند . اما باور کنیم توان آنها همین اندازه است . دشمنان حتی توان رویارویی گسترده با حزب الله لبنان را ندارند که بخواهند ایران را تحریک کنند تا وارد جنگ گسترده بشود . ▪️بنظر میرسد تنها راه دشمنان برای خروج از این وضعیت فلاکت بار شکست های پی در پی ،حذف سرمایه های انسانی و نخبگان میدانی جبهه مقاومت است. و البته ظاهرا دشمن خیالش راحت است که در قبال این ترورها پاسخی دریافت نخواهد کرد .به همین رسانه های داخلی خودمان نگاه کنید . انواع و اقسام تحلیل ارائه می‌دهند و ته همه این تحلیل ها عدم واکنش و پاسخ فوری و جدی به ترورهای دشمنان است. ▪️توانایی های دشمن را دست کم نگیریم . دشمنان مدام در حال تغییر استراتژی ها و روش های خود برای تبدیل شکست به پیروزی هستند .بنظر میرسد یک جریان مشکوک شبه امنیتی هم در داخل کشور با رصد دقیق تردد های فرماندهان مقاومت در خروج و ورود به کشور به دستگاه ترور دشمن گرا می‌دهد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.