eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴امنیت آرزوی شماست ولی ما کابوستان هستیم! 🔴אתה מעריץ את הבטחון, אבל אנחנו הסיוט שלך. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨یک مقام ارشد آمریکایی گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران در برابر هرگونه حمله مهم و آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی تلافی خواهد کرد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥تصاویر جدید از حمله پهپادی عملیات «وعده صادق»🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨بله، ما قدرتی هستیم که ۷۲ ساعت قبل از حمله‌ی انتقام جویانه، به همه اطلاع میدهیم که قصد حمله داریم!!! اگر این نشان از قدرت یک کشور ابرقدرت نیست، پس چیست؟ ✍میلاد خورسندی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌پیام به زبان عبری به جامعه صهیونیستی توسط کثیری نژاد کارشناس برنامه جریان؛ وضعیتی که در آن قرار دارید دستپخت نتانیاهو است و ایران به تجاوز او پاسخ داد. 👈منتشر کنید مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی خارجی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
آفرین به خانواده‌ی خائن شاه اردن... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوئد در دنیای حقیقی و مجازی🇸🇪 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴عملیاتی برای فروپاشی اجتماعی 🔹یک کار ویژه‌ای که در عملیات وعده‌ی صادق انجام شد، حرکت شمال به جنوب بعضی از موشک‌های ایران در سرزمین‌های اشغالی است! 🔹دقت کنیم که موقعیت جغرافیایی ایران نسبت به سرزمین‌های اشغالی، شرق به غرب است و طبیعتا مسیر پروازی پرتابه‌های ما هم از همین جهت باید باشد اما در عملیات دو شب قبل ایران علیه رژیم صهیونسیتی، علی‌رغم سختی عملیات و پیچیدگی پدافند اسراییل، طوری طراحی شد که مانور عملیاتی برخی موشک‌ها از شمال به جنوب باشد تا حضور آن‌ها در آسمان سرزمین‌های اشغالی مشهود باشد.. 🔹از این طریق، هرچند هدف عملیاتی ما پایگاه‌های نظامی بود اما همه‌ی شهرک‌نشینان صهیونیست دیدند که در صورت لزوم ایران امکان هدف قراردادن نقاط دیگری را هم دارد که خروجی این اتفاق را در تصاویر هراس و وحشت صهیونیست‌ها در حیفا و تل‌آویو می‌شود به خوبی مشاهده کرد.. 🔹در واقع، عملیات وعده‌ی صادق، علاوه بر پاسخ پشیمان‌کننده‌ی نظامی، یک ضربه اجتماعی تمام عیار به جامعه از درون متلاشی اسراییل هم وارد کرد تا روند مهاجرت معکوس و فروپاشی اجتماعی اسراییل را که پس از عملیات طوفان‌الاقصی‌ تندتر شده بود را سرعت ببخشد.. ✍سید پویان‌ حسین‌پور 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🔞بشنوید از چشم و دل سیری اسرائیلی‌ها این اسرائیلی رو‌ به جرم آزار و اذیت جنسی یه دختر ۱۶ ساله اسرائیلی گرفتن...🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⚠️انقدر موشک داریم که حتی بدون کلاهک هسته‌ای، چند بار اسرائیل رو شخم بزنیم! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥شب وحشت اسرائیل... عملیات «وعده صادق» ایران، یه شاهکار تمام عیار بود طراحی و حجم این عملیات به طرز شگفت انگیزی غیرقابل پیش بینی بود و از 4 جهت یعنی ایران، یمن، لبنان و عراق، صهیونیستا غافلگیر شدن...🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️به وقت بی‌شرفی و بی‌وطنی اپوزوسیون! ارتش اسرائیل، ارتش ما براندازان است؛ از اسرائیل می‌خواهیم به ایران بمب اتم و همه‌ جای آن را شخم بزند!🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امکان نداره بعد این جمله رو به خودت نگفته باشی 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🤣لعنتی‌های باهوش، حداقل او خاکا رو برمیداشتید تو عکس نیوفته... توضیح: ارتش اسرائیل ادعا کرده موشک‌های ایران به بیابان‌های اراضی اشغالی برخورد کرده. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢این بار به صاحب بهترین پدافند هوایی حمله کردیم! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌کانال رسمی روزنامه شرق: بورس ایران تنبیه شد اخبار جنگ قربانی گرفت!!! در مواقع حساس میشه دنباله‌های آمریکا و اسرائیل را دید! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📣اطلاعیه‌ی گروه هکری حنظله... ♦️بر اساس اطلاعات ما، واحد تروریستی ۸۲۰۰ هم اکنون در حال برنامه ریزی یک اقدام دروغین و تروریستی برای منحرف کردن افکار عمومی سرزمین های اشغالی از رسوایی اخیر است. به آنها هشدار می دهیم که در صورت هرگونه خرابکاری، مسئولیت تخریب زیرساخت های حیاتی فناوری اطلاعات بر عهده واحد ۸۲۰۰خواهد بود. ♦️شما حتی نمی توانید تصور کنید که درهای پشتی حنظله در کجا در سازمان های شما کاشته شده است! ♦️ما ۲۰ گیگابایت از داده های ArrowNet را فقط برای هشدار منتشر می کنیم! صبر ما را امتحان نکنید... 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷فوری|سازمان ملل شفا پیدا کرد (: 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
⭕️المیادین|رسانه‌های اسرائیلی: حمله ایران از دو جنبه غیرعادی بود، از نظر سابقه و از نظر قدرت پ.ن: بله حق با شماست، علاوه بر غیرعادی بودن میتونه «قابل تکرار» هم باشه😏 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🚀🚀اسرائیل ادعا کرده در کوتاه ترین زمان ممکن به تاسیسات ایران حمله خواهد کرد!! 🚀🚀 ایران به مصر و ترکیه اعلام کرد، در صورت کوچکترین اشتباهی از سوی اسرائیل، جوابی به مراتب کوبنده تر به متجاوزین خواهد داد. 🔥🔥 لحظه به لحظه اخبار ، از آخرین تحولات ایران، محور مقاومت، اسرائیل، غرب و سازشکاران عربی را به گوش و چشم شما خواهیم رساند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
♦️‌دکمه ی معروف آمریکا کجاست؟! 🔹‌هم آمریکا را مستقیم در عین الاسد زدیم هم اسرائیل رو در خاک خودش ناک اوت کردیم هم تنگه باب المندب را در اختیار گرفتیم و هم با نیروهای نیابتی در حال پایان دادن حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا هستیم 🔹‌اما هنوز از دکمه ای که ظریف میگفت: با فشردنش تمام سیستم دفاعی ما را از کار میندازن خبری نیست! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی از سردار حاجی‌زاده میپرسن: موشک به چه دردی میخوره؟ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 دوستان درباره حمله یا عدم حمله اسرائیل پرسیدن: اصل پاسخ به ایران دیگه تقریبا قطعی شده. اکثر اعضای کابینه اسرائیل معتقد به پاسخ هستن، اما در جلسه گذشته سر اینکه چطور و چه زمانی پاسخ بدن به توافق نرسیدن 🔺 در همین حین آمریکا و اذهان عمومی‌ش هیچ علاقه‌ای به ادامه پیدا کردن این درگیری ندارن. ولی خب اگه درگیری شروع بشه چاره‌ای ندارن جز اینکه وارد بشن تا حدودی. 🔺 خبرگزاری‌ها خیلی اظهار نظرات ضد و نقیضی می‌کنن درباره زمان و روش پاسخ رژیم صهیونیستی. دلیلش اینه منابع هرکدوم از اینا با یکی از اعضای کابینه جنگ ارتباط دارن و هرکدوم نظر خودشو ارائه داده. به همین دلیل توصیه من اینه اصلا توجه نکنید کار بی فایده‌ایه. صبر کنید تا اظهارات رسمی مقامات اسرائیلی 🔹ضمنا با نظر به همین مسئله اخیرا ایران پیام‌های تهدید آمیز جدیدی رو از طریق مصر به رژیم صهیونیستی منتقل کرده ـــــــــــــــــــــــ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌سخنگوی دولت جعلی اسرائیل: ما ماموریت خود برای نابودی حماس را متوقف نخواهیم کرد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌وزیر شورای جنگ اسرائیل، آیزنکوت: ارتش 6 ماه در غزه جنگید، اما موفق نشد 133 اسیر را در آنجا نجات دهد. ـــــــــــــــــــــــ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.