eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
27هزار عکس
21.2هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻آمریکا: یک مقام آشنا با مذاکرات می‌گوید ایالات متحده متعهد به توقف تهاجم به رفح است، می‌گوید اما اسرائیل همچنان قصد دارد ادامه دهد. @akhbarfoori313
🔻 حلقه های آتش و حملات بی سابقه به مناطق شرقی رفح @akhbarfoori313
هدایت شده از واقعیت غرب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 واقعیت غرب در کلام استاد امیری آیا چشم و دل غربی ها از مسائل جنسی سیر است؟👇👇👇 https://aparat.com/v/a54gX ❗️جواب سوال را ببینید☝️☝️ 😈👿 واقعیت غرب @vagheiategharb313 🙀 هر آنچه که، از پشت پرده غرب باید بدانیم!!
صهیونیست‌ها بی‌گناهان در غزه را در آوارگی آواره کردند خدایا خودت به مردم غزه رحم کن... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخی کمک‌های هوایی اینگونه به مردم غزه می‌رسد! نفر آخر هم بین زمین و آسمان آویزان ماند... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
عروسک شکسته‌... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنها بیرون رفتن حس بدی داره؟! حالا تنها بیمارستان رفتن کودکان غزه را ببینید... کودک پایینی، گریه‌هایش کودک بالایی، دست‌هایش... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
پناه بر خدا از شر یهود درّنده... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادرش را بمباران کردند اما توانستند او را زنده به دنیا بیاورند مدتی با جنگ و گرسنگی گذراند، حالا صهیونیست‌ها جانش را گرفتند... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به خاک بسپار و رهایش کن دیگر جوابت را نمی‌دهد و حتی گریه نمی‌کند... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
با کمی دقت در جزئیات مشخص می‌شود اینجا که کودکان غزه آرام گرفته‌اند، کجاست... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
💥 ارتش اسرائیل حمله سنگینی را در رفح بر علیه ۱/۵ میلیون آواره آغاز کرده 💥 محور مقاومت آماده نبرد در چند جبهه لبنان، یمن، عراق، بحرین و غزه است 💥 آمار شهدا بالاست 💥 فلسطینیان در حال فرار از رفح به سمت خان یونس هستند. 💥 برای آوارگان فلسطینی دعا کنید 💥 شرایط فلسطینیان وخیم است 🔥 برای کسب خبر امشب را با ما باشید 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کودتای نافرجام در عربستان سعودی از سرنوشت محمد بن سلمان خبری در دست نیست 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔹درگیری شدید بین گروه های فلسطینی و خودروهای نظامی اسرائیل در نزدیکی گذرگاه رفح. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرکنندگان اسرائیلی خیابان بگین در تل آویو را مسدود کرده و خواستار یک معامله فوری مبادله ای شدند. 🇮🇷اخبار سیاسی https://eitaa.com/akhbaresiasi313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 / محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در خیابان‌های ریاض پایتخت 🔥 گزارش مقدماتی از عربستان سعودی: 🔺 خودرویی که جزء کاروان پادشاهی بود، در منفجر شد. 🚨 گزارش شبکه‌های سعودی: ولعهد سعودی از یک سوء قصد نجات یافت... ✍ اخبار تکمیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد. ✍ خاندان روایات آخرالزمانی (یا آل فلان، بنی عباس یا صاحبان حکومت شاخ شیطان)، که با احتمال قریب به یقین، بر سران حاکم بر حجاز یعنی خاندان منطبق است؛ طبق روایات، پس از (ملک عبدالله بن عبدالعزیز) در ژانویه ۲۰۱۵ (بهمن ۹۳) که آخرین پادشاه قدرتمند حجاز بود، و پس از به قدرت رسیدن برادر کوچکتر عبدالله، اختلافات در خاندان پادشاهی شروع شد. درگیری‌های بین شاهزاده‌ها (پسر عموها) شدت گرفته و با ولیعهدی پسر شاه کنونی، این اختلافات به اوج خود رسیده و قطعا در ادامه، شدت درگیری‌ها و زد و خوردهای بین شاهزادگان بیشتر خواهد شد و باید منتظر حکومت‌های موقت و کوتاه‌مدت (چندماهه و چندروزه) باشیم. حکومت‌هایی که البته با زوال عقل، آلزایمر و کهولت سن ملک سلمان و تقریبا همه‌کاره بودن ولیعهد (بن سلمان) در حکومت از حداقل سه چهار سال گذشته، عملا آغاز شده و تسریع خواهد شد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇸🇦به بیان یک رسانه سعودی، سوءقصد شکل گرفته منجر به آتش گرفتن خودرو و کشته و زخمی شدن تعدادی از محافظان "یک مقام سعودی" شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
حملۀ پهپادی مقاومت عراق به پایگاه صهیونیستی 🔹مقاومت اسلامی عراق خبر داد که در حمایت از مردم غزه، پایگاه اسرائیلی «یاردن» واقع در جولان اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامۀ امنیتی ایران و عراق 🔹رئیس منطقۀ کردستان عراق در دیدار با امیرعبداللهیان ضمن تأکید بر اینکه خاک این منطقه هرگز نقطۀ تهدیدی علیه ایران نخواهد بود گفت: گام‌های مؤثری در اجرای توافقنامۀ امنیتی ایران و عراق برداشته شده و با جدیت تمام، اجرای کامل این توافق را دنبال خواهیم کرد. 🔹امیرعبداللهیان سفر بارزانی به تهران را فرصت مهمی در تقویت روابط ایران و منطقۀ کردستان عراق به ویژه در حوزۀ اقتصادی و تجاری خواند و ابراز امیدواری کرد که روابط فیمابین از این پس با شتاب بیشتری به پیش رود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
حملۀ مجدد مقاومت عراق به پایگاه صهیونیست‌ها 🔹مقاومت اسلامی عراق در بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه، پایگاه اسرائیلی «اسپیِر» واقع در جولان اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸در پی تسلط کامل ارتش رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح، تردد از این معبر عملا غیرممکن شد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🏴‍☠ ادامه تظاهرات در تل آویو برای درخواست امضای فوری توافقنامه تبادل اسرا./اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️حاوی صحنه های دلخراش 🇵🇸رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران منزلی در شرق رفح، ۵ عضو یک خانواده از جمله این کودک را به شهادت رساند./اخبار جبهه مقاومت🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.