eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 سردار سلیمانی جایگاه جانبازان را با نگاه سقف به تصویر کشید 🔹️ همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف در معرفی جانبازان از کلام حاج قاسم روایت می‌کند: ◇ در مراسمی برای شهدا، سردار سلیمانی رو کرد به خانواده‌ها و گفت: از همه تقاضا دارم دو دقیقه سقف را نگاه کنند. ◇ دو دقیقه همه سقف را نگاه کردند و کم کم گردن‌ها خسته شد. 🔸️ همان زمان سردار سلیمانی گفت: خسته شدید؟ برخی از رزمندگان ما بیش از ۳۰ سال است که به دلیل مجروحیت فقط می‌توانند سقف را نگاه کنند...! 🔹️ صبحانه ای با شهدا 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گیدئون لوی، روزنامه‌نگار صهیونیست هاآرتص در گفتگو با CNN: اسرائیل تبدیل به یک کشور منفور و منزوی شده است! اسرائیلی‌ها کی می‌خواهند از این خواب بیدار شوند و بگویند دیگر بس است؟! خسارت روز به روز برای اسرائیل در حال افزایش و بخشی از آن غیرقابل جبران و غیرقابل ترمیم است! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 گمنامی دردی است برای شهوت پرستان، وگرنه همه نام ها در گمنامیست 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
8️⃣1️⃣ ایمان و پایبندی به تعهدات ( قسمت اول ) 🔹 نفع‌طلب ایمانی کیست؟ 🔹 چه کسی فقط از نام ایمان و تظاهر به عمل بهره می‌برد؟ 🔹 تعهد همیشگی و همگانی ... 🔹 موسـمی نیسـت تعهد، گاه‌گاهی نیسـت تعهد 🔹با هم ببینیم ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
9️⃣1️⃣ ایمان و پایبندی به تعهدات ( قسمت دوم ) 🔹 دستورات اسلام انتخابی و گزینشی نیست که آسانش را برداشته و سختش را بگذاریم 🔹 آیا ترسیدند خدا و رسولش به آنها ظلم کنند؟!!! چیزی در حد کفر؛ 🔹 معاویه هم، دم از فضائل علی می‌زد، آیا این دم زدن همیشگی بود؟ 🔹 معاویه را مثال می‌زنم تا من و شما خودمان را مطرح کنیم در این میدان، با این محک بیازمائیم ... 🔹با هم ببینیم ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
28.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
0️⃣2️⃣ ایمان و پایبندی به تعهدات ( قسمت سوم) 🔹 هر چیزی که با عقل مردم مبارزه می‌کند، دین با او مبارزه می‌کند 🔹 آن دینـی کـه گفتند مخـدر و افیـون ملت هاسـت، چیز دیگری‌است 🔹 هر عاملی، به هر صورتی که نمی‌گذارد مردم بیندیشـند، دین نمی‌گذارد آن عامل زنده بماند 🔹 جایی‌که پای روشـن کـردن افکار مردم به میان می‌آید، معاویه اصلاً نمی‌فهمد اسلام چه هسـت 🔹با هم ببینیم ... 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
31.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1️⃣2️⃣ ایمان و پایبندی به تعهدات ( قسمت چهارم ) 🔹 جنایتی که به هیچ عنوان قابل بخشیدن نبوده و نیست 🔹 رساندن کار یک ملت به جایی که هر چه بگویند حتی اگر روز را شب اعلام کنند مردم قبول کنند!!! 🔹 کوه ابوقبیس رافضی را دستگیر کنید ؟!!! 🔹 اینها به گردن کیست و وظیفۀ ما در اینجا چیست؟ 🔹با هم ببینیم ... ﴿آبا﴾ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی از تحولات منطقه، جهان و اخبار روز می‌باشد 👈حتی المقدور با لینک ارسال شود
🇵🇸🏴‍☠ارتش رژیم صهیونیستی با تایید حمله به این اردوگاه مدعی شد در حال بررسی این حمله هست!/اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🏴‍☠احتمال افزایش شهدای جنایت رفح/ ۵۰ شهید و مجروح از زیر آوار خارج شدند 🔹سخنگوی کمیته بین المللی صلیب سرخ:سیستم مراقبت‌های بهداشتی در غزه قادر به مقابله با وضعیت رفح نیست. /اخبارجبهه مقاومت🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🏴‍☠شب خونین در رفح؛ پناهگاه‌های ۱۰۰ هزار آواره فلسطینی زیر آتش رفت 🔹شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه شب خونینی را از سر گذرانده است. خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با شلیک چند موشک سنگین و قدرتمند منطقه‌ای را هدف قرار داد که بیش از ۱۰۰ هزار آواره فلسطینی در آن پناه گرفته بودند./اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🏴‍☠سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از ترور دو فرمانده ارشد حماس در رفح خبر داد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇱🇧🏴‍☠۳فروند موشک ضدتانک صبح امروز به ساختمانی در مارگالیوت اصابت کرد که خسارات زیادی به آن وارد شده است./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🏴خاطره سرلشکر موسوی از شهید جمهور/ تغییر محل یک برنامه را به آقای رئیسی اطلاع دادیم؛ او گفت «من سرباز هستم هر کجا بگویید می‌آیم/اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸🏴‍☠بخشی از نیروهای یگان شهدای الاقصی در طولکرم اقدام به درگیری مستقیم مسلحانه و شلیک به سمت پست بازرسی رژیم صهیونیستی میکنند/اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇱🇧🏴‍☠رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: اسراییل این هفته مانوری برای حمله زمینی به جنوب لبنان انجام داده است./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸جنایت جدید ارتش اسرائیل در کدامیک از مناطق رفح رقم خورد و آیا این نقطه از مناطقی بود که توسط اسرائیل منطقه امن اعلام شده بود؟/اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🏴‍☠🇪🇬رژیم صهیونیستی در اوج تنش با مصر 🔹رسانه عبری: یک حادثه بسیار غیرعادی بین نیروهای ما و ارتش مصر در منطقه گذرگاه رفح رخ داده است. اسرائیل در حال انجام تحقیقات درباره جزئیات این حادثه است که البته ممکن است پیامدهای سیاسی قابل توجهی داشته باشد/اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚨 🇪🇬🏴‍☠رسانه عبری:نیرو های مصری سربازان ارتش اسراییل در رفح را به صورت مستقیم مورد هدف قرار دادند هنوز از تلفات دو طرف خبری در دسترس نیست./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇪🇬🏴‍☠ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به این تیراندازی اقدام به گلوله باران مناطقی از مصر کردند./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🏴‍☠🇪🇬یک سرباز مصری در جریان درگیری مرزی با صهیونیست ها کشته شد./اخبار جبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🇯🇴🇪🇬🇸🇦 عربستان سعودی، اردن و مصر در بیانیه های جداگانه کشتار شب گذشته در رفح را که در آن خیمه های آوارگان فلسطینی به عمد هدف قرار گرفت، محکوم کردند./اخبارجبهه مقاومت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇪🇬🏴‍☠برخی منابع خبری از کشته شدن 3 سرباز مصری خبر می‌دهند 🔹مصر بزودی بیانیه خواهد داد.🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🏴‍☠🇹🇷اردوغان: ترکیه تمام تلاش خود را می کند تا این وحشی ها (اسرائیلی) را به خاطر جنایاتی که مرتکب شده اند به دست عدالت بسپارد.‌‌ 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
هدایت شده از اخبار محور مقاومت
به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان منصوب گردیدند. در جلسه معارفه ای که امروز هفتم خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش ثارالله سپاه پاسداران ناحیه خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان، فرمانده یگان های امنیتی لرستان، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد، فرماندهان گردان های امنیتی امام علی علیه‌السلام، تعدادی از روحانیون دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان و مدعوین برگزار گردید، حجت‌الاسلام درویشی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، توصیه هایی در باب وظایف دفاتر نمایندگی سپاه در نواحی، یگان ها و قسمت های تخصصی بسیج به حضار ارائه دادند. در ادامه مراسم حکم مسئولیت حجت‌الاسلام محمد امیری قرائت و به ایشان اهداء گردید. در پایان برنامه معارفه، حجت‌الاسلام امیری ضمن تشکر از حضار و مدعوین، به توضیح وظایف های محوله و برنامه های خود برای جهاد تبیین، بصیرت افزایی و بالابردن سطح آگاهی پرسنل یگان ها پرداختند. 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور
🚨🚨توجه توجه🚨🚨 سلام علیکم عزیزان لطفا با ما همراه باشید ان شاءالله قصد داریم به جهت آگاهی و شناساندن چهره های واقعی برخی خواص در جهت اگاهی افکار عمومی مطالبی بارگذاری شود. 👈لطفا مطالب کانال را دنبال کنید و برای دیگران حتما با لینک ‌ کانال ارسال کنید 👇👇👇 🚨🚨افشاگری و روشنگری ها از واقعیات و پشت پرده های افراد ورشکستگان سیاسی و سودجو.... 👈لطفا پیگیر مطالب باشید ادامه دارد... 👈👈سکوت کنندگان در فتنه ۸۸ 💥💥امروز بیش از پیش از ضروریات هر فرد و جامعه می‌باشد ✅در اینجا پیگیری کنید 👇👇👇 @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود