eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
27هزار عکس
21.2هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨هشدار هشدار🚨 لطفا نشر حداکثری دهید فتنه جمعه ظریف کسی که آخرین بار درسال ۹۳ در نماز جمعه شرکت کرده بعد صحبتهای شبهه دار خود در نمازجمعه تهران شرکت میکند دقیقا درهمان جا گروهی به اون توهین میکنن واین کلیپ پررنگ میشود سناریو آشنا نیست بحران سازی جعلی جناح روبرو به خشونت طلبی متهم میشود بارها این سناریو دیده بودیم از جماعت غربزده امسال سال این فتنه های ساختگی وتندرو ی های اجاره ای ها است ترور ساختگی سعید حجاریان توسط سعید عسگر اصلاح طلب حمله به طلبه اصلاح طلب در دوره خاتمی یاد حمله به سفارت عربستان در دوره روحانی یاد اسید پاشی اصفهان دقیقا در روز تایید لایحه حجاب درمجلس هیچ کدام پیگیری نشد همه در دوره حکومت اصلاحات کلید خورد دوستان هوشیار باشید سررشته بحران و خشونت طلبی همه در دست همین گروه دوتابعیتی است ستادهای بحران واساتید جنگ روانی فعال شده اند سال ۸۸ یادتان باشد دوتیم تشکیل داده بودند با محوریت مهدی رفسنجانی سبزها به بسیج حمله میکردند وگروهی با لباس بسیج به مردم دوره اصلاحات دختر رفسنجانی تیمی به محوریت امیر فرشاد ابراهیمی تشکیل داده بود هرجا سخنرانی داشت این جماعت با شعار حیدر حیدر به سخنرانی ها حمله میکردند پخش کنید همه آکاه سازید حتی طرفداران پزشکیان 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔳نظر کویت در مورد تجاوزات اسرائیل به یمن 🔹وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد که با نگرانی شدید پیامدهای تجاوزات بی سابقه اسرائیل به یمن و در نتیجه وخامت اوضاع امنیتی در منطقه و تضعیف تلاش های بین المللی برای پایان دادن به چرخه خشونت را دنبال می کند. ✅ 👇👇 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳میگن امام حسین علیه السلام تو جنگ اعراب به ایران حمله کرد!!! حالا بیا جوابشم نگاه کن... ✅ 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi آیدی تبلیغات @f_aaha
27.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 رادان: بر هوشمندسازی ‌ پلیس متمرکز شده‌ایم 🔹فرمانده انتظامی کل کشور: امروز موضوع هوشمندسازی در پلیس به صورت جدی در دستور کار بوده ‌و در این راستا مرکز مدیریت و تحلیل داده ‌افتتاح شد تا بتواند به هوشمندتر شدن پلیس کمک ‌کند. 🔹‌عمده مرزهای ما با همین موضوع ‌پایش می‌شود و ان‌شاالله بایستی مقدمات بعدی هوشمندسازی پلیس را فراهم ‌کنیم به گونه‌ای که در ساختار، ابزار و نیروی انسانی بتوانیم این بحث را به سرمنزل و مقصود برسانیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه: 🔹عوامل انتقال و انتشار ویروس فلج اطفال همه در مناطق شمال نوار غزه موجود است. 🔹 همه عوامل موجود به گسترش ویروس فلج اطفال کمک می کند و در صورت عدم واکسیناسیون با فاجعه بهداشتی مواجه هستیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 لحظه اصابت راکت های حزب الله به صفد اشغالی. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 وزیر حمل و نقل قبرس:زمان ایجاد پایگاه هوایی و دریایی ترکیه در قبرس فرا رسیده است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 زخمی شدن دو نظامی ارتش لبنان در حمله صهیونیست‌ها 🔹یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی برج دیده‌بانی در یک پایگاه ارتش لبنان در اطراف شهرک علما الشعب را هدف قرار داد که بر اثر آن دو نظامی لبنانی مجروح شدند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدویی از لحظه اصابت پهپاد یمنی به ساختمانی در تل آویو 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 وحشت شهرک نشینان پس از اصابت بیش از 10 موشک پرتاب شده توسط حزب الله به دره مرون در گالیله علیا 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 خانواده‌های اسرای صهیونیست در اعتراض به سفر نتانیاهو به آمریکا و خواستار تکمیل توافق در مقابل فرودگاه بن گوریون تظاهرات کردند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی آتشین در خصوص یَومَ تُبلَی السَرائِرِ و آشکارشدن چهره نفاق و https://aparat.com/v/roeTq ❗️شنیدن این سخنرانی۴دقیقه ای، بر هر کسی که خود را میداند، لازم است. عجیب انسان را روشن میکند 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
📌 پس از طوفان شدید تگرگ در عربستان سعودی، صحرا به رودخانه یخی تبدیل شد. پ ن: بخاطر تغییرات اقلیمی و بارش باران و تگرگ ممکنه چند وقت دیگه بتونن برف داشته باشن و بعنوان سوسمار های کبک شده با افتخار سرشون رو بجای شن تو برف و بارون و تگرگ کنن. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پس از بدتر شدن وضعیت سلامتی وی در اثر جراحت و آزار، اشغالگران زندانی مجروح سیف عمار بدوی را از حومه شویکا در شمال تولکرم از "درمانگاه زندان راملا" به "بیمارستان هیل یافا" در داخل کشور اشغالی منتقل کردند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴راکت‌های برکان حزب الله به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در حنیتا در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد. 🔹آتش سوزی در اطراف پایگاه رخ داد 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
شیخ اکرم الکعبی رهبر نجبا:سرعت و شدت عملیات های مقاومت اسلامی در عراق،یمن و لبنان افزایش خواهد یافت 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴 پهپاد یمنی که تل‌آویو را هدف قرار داد توسط فلسطینی‌ها نام‌گذاری شده بود 🔹سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد که پهپاد «یافا» که بامداد جمعه تل‌آویو را هدف قرار داد، به طور کامل در یمن ساخته شد و نام آن را برادران فلسطینی انتخاب کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
اردوغان: تغییر احتمالی در دولت آمریکا می‌تواند به نفع صنایع نظامی ترکیه باشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
💢 بازداشت یکی از فرماندهان داعش در عراق 🔻 اداره ارتباطات و رسانه‌های سرویس امنیت ملی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های سرویس امنیت ملی با کسب اطلاعات دقیق و پیگیری‌های میدانی که ماه‌ها به طول انجامید، توانستند یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان گروه تروریستی داعش ملقب به «ابو هبه» را که بر اساس ماده چهارم تروریسم در عراق تحت تعقیب بود، بازداشت کنند. 🔻 این فرد تحت تعقیب پس از تحقیقات دقیق صورت گرفته، اعتراف کرد از اعضای سازمان تروریستی داعش در ولایت فلوجه بوده و به عنوان مسئول امنیتی این منطقه فعالیت داشته است. 🔻 وی همچنین به وجود یک گور جمعی حاوی پیکر شهدای وابسته به سرویس‌های امنیتی و مشارکت در قتل شهروندان بی‌گناه اعتراف کرد. با راهنمایی این تروریست، محل گور جمعی در فلوجه کشف شد و بقایای اجساد سه شهید از آن بیرون آورده شد و تحقیقات برای کشف بقایای اجساد دیگر قربانیان همچنان ادامه دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🖼 خون یکیست، انتقام هم یکیست 🗯 حکایت فلسطین و یمن.. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇵🇸🏴‍☠️دستور گالانت برای رفع محدودیت استفاده از پهپاد در کرانه باختری 🔹یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: به فرماندهی مرکزی ارتش دستور دادیم تا گردان‌ها در جنین و طولکرم و دیگر مناطق کرانه باختری را نابود کنند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇾🇪🏴‍☠ویدویی از سوخت رسانی حین حمله به بندر الحدیده 🔹در این ویدیو نیز شاهد استفاده از جنگنده نسل پنجم نیستیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇺🇸ترامپ: بایدن بدترین رئیس جمهور کشورمان از اول تاسیس می‌باشد. 🇺🇸ترامپ: شکست دادن هریس بسیار راحت تر از شکست دادن بایدن است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🇺🇸بایدن انصراف خود را از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد. 🇺🇸بایدن: تا آخرین روز دولت بر سرپرستی آن تمرکز خواهم کرد. 🇺🇸جو بایدن:حمایت کامل خود را از کامالا هریس اعلام می کنم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.