eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛫:«پهپاد های فراسرزمینی ایران» 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 پوتین امروز به باکو می‌رود. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای انجام یک سفر رسمی 2 روزه به باکو سفر می‌کند. پوتین در جریان این سفر با الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان دیدار و درباره توسعه بیشتر روابط مسکو و باکو و مشارکت و ائتلاف راهبردی دو کشور و همچنین مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای بحث و تبادل نظر خواهد کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 آلن دلون درگذشت... رسانه‌های فرانسه از مرگ آلن دلون، بازیگر سرشناس فرانسوی در ۸۸ سالگی خبر دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پایتخت اوکراین با چند انفجار لرزید. 🔹رسانه‌های اوکراین گزارش کردند که صدای انفجارهایی در «کی‌یف» شنیده شد و شبکه تلویزیونی اوکراین از وقوع یکسری انفجارهای دیگر در کی‌یف خبر داد. 🔹هشدار حمله هوایی در کی‌یف، ژیتومیر، چرنیهف، چرکاسی، دنیپروپتروفسک، سومی، پولتاوا، خارکیف وکرووهارد اعلام شده است. 🔹ارتش روسیه در پاسخ به حملات نیروهای مسلح اوکراین به مواضع غیرنظامی، به طورمکرر حملاتی را علیه تأسیسات، تجهیزات و مزدوران اوکراین و دیگر زیرساخت‌های اوکراین از جمله تأسیسات انرژی، دفاعی و ستادها و فرماندهی نظامی اوکراین انجام می‌دهد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 بلینکن امروز وارد اراضی اشغالی خواهد شد. روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز وارد فلسطین اشغالی خواهد شد. این روزنامه اشاره کرد که بلینکن در این سفر در تلاش برای اعمال فشار بر نتانیاهو جهت پذیرش توافق مبادله اسرا خواهد بود. بلینکن قرار است شامگاه امروز وارد فلسطین اشغالی شده و فردا با نتانیاهو دیدار کند. این نهمین سفر وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 شمال فلسطین اشغالی بار دیگر هدف حملات موشکی قرار گرفت. منابع خبری رژیم صهیونیستی از شلیک چندین موشک از جنوب لبنان به سمت مرگلیوت در الجلیل و اقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌بازدید فرمانده نیروی دریایی آفریقا از ناوشکن دنا 🔹دریاسالار مونده لوبسه، فرمانده نیروی دریایی کشور آفریقای جنوبی، با حضور بر عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا، از بخشهای مختلف این ناوشکن ایرانی، دیدن کرد. 🔹وی با اشاره به حضور نیروی دریایی ایران و ناوشکن دنا در بندر کیپ تاون، گفت:بندر کیپ توان میزبان خوبی برای ناوشکن دنا بود و این موجب مباهات ماست و همچنین حضور من بر عرشه ناوشکن دنا نمایانگر روابط حسنه دو نیروی دریایی ایران و آفریقای جنوبی است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 واکنش محور مقاومت به ۴ دلیل نزدیک است/ پیام حملات به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه 🔹«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب به شواهد روشنی اشاره کرد که تایید کننده واکنش قریب الوقوع محور مقاومت به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است. 🔹عطوان با اشاره به مذاکرات اخیر دوحه نوشت که انتظار موفقیت این مذاکرات به سرپرستی آمریکا و «ویلیام برنز» رئیس سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به «سیا» آن را نداشتیم و این مذاکرات روز جمعه با شکست به پایان رسید، زیرا هدف واقعی آمریکا از برگزاری این مذاکرات، توقف کشتار در غزه نبود، بلکه به تعویق انداختن یا ممانعت از واکنش جمعی محور مقاومت به ترورهای اسرائیلی و ممانعت از جنگ منطقه ای و چه بسا جنگ جهانی بود که رژیم صهیونیستی بازنده بزرگ آن است، البته اگر این رژیم اساسا در قید حیات بماند. 🔹هنگامی که حماس مشارکت در این مذاکرات را با دستور کوبنده «یحیی السنوار» رئیس خود رد می‌کند، دیگر جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی گذارد و این مخالفت نشان از باور راسخ گروه های مقاومت در غزه به این نکته است که اعتمادی به آمریکا و میانجی گران عرب همدست آن وجود ندارد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌مادورو رئیس جمهور ونزوئلا:امروز بسیج مردمی را برای صلح و علیه و خشونت در کشور، تشکیل می‌دهیم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ترابی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی: اعلام آتش‌بس یعنی پیروزی حماس و مرگ سیاسی نتانیاهو ▪️به همین علت رژیم صهیونیستی به سختی زیربار آتش‌بس خواهد رفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 ترامپ: من از هریس زیباتر و خوش تیپ ترم!
🚩 رسانه‌های اسرائیلی: دشمنان ما نقطه کور ما را شناسایی کرده اند، به ویژه در مورد پهپادهای ساده و ارزان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌خانواده‌ی یهودی ادلسون، ۱۰۰ میلیون دلار به کمپین ترامپ کمک می‌کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 اولین جلسهٔ رسیدگی به پروندهٔ کودتای ۲۸ مرداد آغاز شد. 🔺️اولین جلسهٔ دادگاه کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ با دادخواهیِ بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان ایرانی علیه عوامل کودتای ۲۸ مرداد اعم از دولت، وزارت خارجه، بانک مرکزی، آژانس مرکزی، وزارت خزانه‌داری و مجلس نمایندگان آمریکا صبح امروز برگزار شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 استودیوی شماره یک رادیو دچار حریق شد. 🔺️صبح امروز استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو که درحال تعمیر بود، صبح امروز آتش گرفت و با تلاش نیروهای آتش نشانی به سرعت خاموش شد. 🔺️برابر آنچه که صداوسیما نیز اعلام کرد در این حادثه به هیچ فردی آسیب نرسید و این آتش‌سوزی به استودیوهای دیگر ساختمان شهدای رادیو سرایت نکرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 افتتاح بیمارستان صحرایی سپاه در مرز مهران 🔺️بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه با ظرفیت 128 تخت با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام، نماینده ولی فقیه در سپاه، استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) افتتاح شد. 🔺️‌علاوه بر این بیمارستان که توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران ایجاد شده، یک بیمارستان صحرایی دیگر توسط ارتش در میدان اربعین راه‌اندازی شد که این دو بیمارستان آماده خدمات‌رسانی به زوار هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 انهدام ۲ پلِ کلیدیِ کورسک توسط ارتش اوکراین ارتش اوکراین دست‌کم ۲ پُلِ کلیدی را در غرب منطقهٔ کورسک روسیه به‌طور کلی تخریب کرد تا مواضع خود را در برابر حملات روسیه برای بازپس‌گیریِ این مناطق تثبیت کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پیکر شهید امنیت، سرباز علی رئوفیان، صبح امروز در نیشابور تشییع شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 زندگی سگی صهیونیست‌ها این شکلیه ...! با زنت هم میخوای بری بیرون باید یه اسلحه تمام اتوماتیک بچسبونی پشتت :))) 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 احساس خطر صهیونیست‌ها از وزیر افراطی نتانیاهو؛ جلوی بن‌گویر را باید گرفت. 🔹یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل گفت: بن گویر (وزیر امنیت داخلی) به دنبال این است که نخست وزیر شود؛ ما باید جلوی این کار را بگیریم و اجازه ندیم او بالا بیاید. 🔹ایتمار بن گویر افراطی‌ترین وزیر کابینه بنیامین نتانیاهو است، او بود که با هدایت یورش‌ها و حمله‌ای گله‌ای صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و محله شیخ الجراح در سال 2021 جنگ یازده روزه را رقم زد و همین سیاست‌ها باعث شد که حماس عملیات طوفان الاقصی را در حمایت از مسجد الاقصی آغاز کند. 🔹او یکشنبه هفته گذشته در سالروز خرابی معبد ادعایی اشغالگران در قدس، به مسجد الاقصی یورش برد و گفت که نباید جنگ علیه غزه توقف شود. 🔹بن گویر به دلیل سیاست‌ها و اقداماتش مانند مسلح کردن صهیونیست‌ها در کرانه باختری و سیاست‌های ترور در این منطقه، از سوی برخی کشورها مورد تحریم قرار گرفته است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تمرینات عادی یمنی‌ها😐😏 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 خیابان کاپلان تل‌آویو در تسخیر حامیان آتش‌بس ‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌رتبه بندی گلوبال فایرپاور از قدرت نظامی ۱۴۵ کشور جهان، رتبه ایران نسبت به سال گذشته و بعد از وعده‌صادق افزایش داشته و به مرتبه ۱۴ رسیده رژیم صهیونیستی سه پله پایین‌تر از ایران در رتبه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌کنعانی: ‏ننگ کودتای 28 مرداد تا ابد بر پیشانی آمریکا و انگلیس است. سخنگوی وزارت خارجه: 🔹برده‌داری، استعمار، کودتاها و دخالت‌های نظامی در دیگر کشورها، تنها بخشی از سابقه تاریک و ننگین مداخلات آمریکا و انگلیس در جهان است. 🔹ننگ براندازی حکومت منتخب مردمی دکتر مصدق در ایران از طریق ‎کودتای 28 مرداد سال 1332 و حمایت سیاسی، امنیتی و نظامی از استبداد، تا ابد بر پیشانی رژیم‌های آمریکا و انگلیس باقی خواهد ماند. 🔹همین دو کشور با چنین کارنامه سیاهی، هم اکنون نیز در حال حمایت نامحدود از رژیم جعلی و نژادپرست اسرائیل و ‎نسل‌کشی در ‎غزه هستند و در عین حال خود را پرچمداران حقوق بشر و دموکراسی می‌دانند! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.