eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 افتتاح بیمارستان صحرایی سپاه در مرز مهران 🔺️بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه با ظرفیت 128 تخت با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام، نماینده ولی فقیه در سپاه، استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) افتتاح شد. 🔺️‌علاوه بر این بیمارستان که توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران ایجاد شده، یک بیمارستان صحرایی دیگر توسط ارتش در میدان اربعین راه‌اندازی شد که این دو بیمارستان آماده خدمات‌رسانی به زوار هستند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 انهدام ۲ پلِ کلیدیِ کورسک توسط ارتش اوکراین ارتش اوکراین دست‌کم ۲ پُلِ کلیدی را در غرب منطقهٔ کورسک روسیه به‌طور کلی تخریب کرد تا مواضع خود را در برابر حملات روسیه برای بازپس‌گیریِ این مناطق تثبیت کند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پیکر شهید امنیت، سرباز علی رئوفیان، صبح امروز در نیشابور تشییع شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 زندگی سگی صهیونیست‌ها این شکلیه ...! با زنت هم میخوای بری بیرون باید یه اسلحه تمام اتوماتیک بچسبونی پشتت :))) 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 احساس خطر صهیونیست‌ها از وزیر افراطی نتانیاهو؛ جلوی بن‌گویر را باید گرفت. 🔹یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل گفت: بن گویر (وزیر امنیت داخلی) به دنبال این است که نخست وزیر شود؛ ما باید جلوی این کار را بگیریم و اجازه ندیم او بالا بیاید. 🔹ایتمار بن گویر افراطی‌ترین وزیر کابینه بنیامین نتانیاهو است، او بود که با هدایت یورش‌ها و حمله‌ای گله‌ای صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و محله شیخ الجراح در سال 2021 جنگ یازده روزه را رقم زد و همین سیاست‌ها باعث شد که حماس عملیات طوفان الاقصی را در حمایت از مسجد الاقصی آغاز کند. 🔹او یکشنبه هفته گذشته در سالروز خرابی معبد ادعایی اشغالگران در قدس، به مسجد الاقصی یورش برد و گفت که نباید جنگ علیه غزه توقف شود. 🔹بن گویر به دلیل سیاست‌ها و اقداماتش مانند مسلح کردن صهیونیست‌ها در کرانه باختری و سیاست‌های ترور در این منطقه، از سوی برخی کشورها مورد تحریم قرار گرفته است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 تمرینات عادی یمنی‌ها😐😏 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 خیابان کاپلان تل‌آویو در تسخیر حامیان آتش‌بس ‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌رتبه بندی گلوبال فایرپاور از قدرت نظامی ۱۴۵ کشور جهان، رتبه ایران نسبت به سال گذشته و بعد از وعده‌صادق افزایش داشته و به مرتبه ۱۴ رسیده رژیم صهیونیستی سه پله پایین‌تر از ایران در رتبه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌کنعانی: ‏ننگ کودتای 28 مرداد تا ابد بر پیشانی آمریکا و انگلیس است. سخنگوی وزارت خارجه: 🔹برده‌داری، استعمار، کودتاها و دخالت‌های نظامی در دیگر کشورها، تنها بخشی از سابقه تاریک و ننگین مداخلات آمریکا و انگلیس در جهان است. 🔹ننگ براندازی حکومت منتخب مردمی دکتر مصدق در ایران از طریق ‎کودتای 28 مرداد سال 1332 و حمایت سیاسی، امنیتی و نظامی از استبداد، تا ابد بر پیشانی رژیم‌های آمریکا و انگلیس باقی خواهد ماند. 🔹همین دو کشور با چنین کارنامه سیاهی، هم اکنون نیز در حال حمایت نامحدود از رژیم جعلی و نژادپرست اسرائیل و ‎نسل‌کشی در ‎غزه هستند و در عین حال خود را پرچمداران حقوق بشر و دموکراسی می‌دانند! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌لوکاشنکو: دوره سلطه غرب به پایان رسیده است. 🔹الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس تاکید کرد که دوره تسلط کشورهای غربی به سر آمده و مرکز پیشرفت جهانی و جاذبه اقتصادی به سمت جنوب و شرق تغییر می‌کند. 🔹لوکاشنکو عصر روز شنبه در سخنرانی خود در سومین اجلاس «صدای جنوب جهانی» با اعلام این مسئله، همچنین اشاره کرد که اجلاس «صدای جنوب جهانی» به یکی از بزرگ‌ترین پلتفورهایی تبدیل شده است که در آن مسائل نظم جهانی مدرن و آینده بشریت مورد بحث قرار می‌گیرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌‏خاک برسر بعضی از مسولین بی غیرت ما پ ن: آقای جمهوری اسلامی...! ما در سنگر جهادتبیین و در بحبوحه جنگ نرم پاسخی برای سوال: آقای مسئول فرزندت کجاست...؟! نداریم و اگر احساس می کنید فرزندانتان برای ایران حیف هستند خودتان هم سنخیتی با (ع) ندارید...! آقایان مسئولی که از تربیت فرزندان خود هم عاجزید اینرا بدانید شما نه تنها نظام مقدس اسلامی بلکه شاکله نهضت الهی ۱۲۴ هزار پیغمبر را به بازی گرفته اید...! وقتی این مهم در دولت انقلابی هم ابتر ماند متوجه شدیم آمار فرزندان مسئولین در خارج از کشور آنقدر بالاست که تقریباً همه دستگاه های دولتی این دستورالعمل را وتو کردند...! قانون فقط برای مردم عادی است؟ و از یک جایی به بعد در مسئولیت ها دیگر خط قرمزی برای قانون هم وجود ندارد...!؟ .رضوی نژاد الیگودرز 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 بهبانی شنیدی؟! یکی‌شون منو نخواستن... بهبهانی، اینجا که دعا مستجاب است یکیشون نگفت خدایا مهدی فاطمه رو برسون..! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌نیویورک تایمز: بسیار احتمال دارد که در آینده آمریکا خود را در یک جنگ سه جانبه با چین،روسیه و ایران ببیند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ادعای اسرائیل هیوم: بلینکن برای فشار به نتانیاهو به اسرائیل می‌‌آید. 🔹روزنامه اسرائیل هیوم رژیم اسرائیل مدعی شد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که قرار بود هفته قبل به سرزمین‌های اشغالی سفر کند، امروز به منظور اعمال فشار برای به سرانجام رسیدن توافق تبادل اسرا و دست‌یابی به راه‌حل‌هایی با نتانیاهو وارد تل‌اویو خواهد شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تهدید به قتل نتانیاهو 🔹شب گذشته کاپلان در تل‌آویو اشغالی شاهد تظاهرات ضد نتانیاهو بود و یکی از مخالفان نخست وزیر اسرائیل گفت که بی‌بی (نتانیاهو) باید استعفا دهد، اگر این کار را نکند ما او را خواهیم کشت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 تیراندازی در مقابل یک پایگاه نیروی هوایی در آمریکا 🔹منابع خبری از وقوع تیراندازی و تبادل آتش در مقابل درب اصلی پایگاه نیروی هوایی لاکلند در شهر سن آنتونیو در نزدیک مرز تگزاس با آمریکا خبر دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 پهپاد اطلاعاتی حزب‌الله بر فراز محل اقامت نتانیاهو! 🔹 اسرائیل هیوم: گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر پرواز پهپاد اطلاعاتی حزب‌الله بر فراز محل اقامت نتانیاهو در قیساریه وجود دارد. 🔹 دقایقی پس از انتشار این خبر، این روزنامه این موضوع را تکذیب کرد! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حمله پهپادی اوکراین به پالایشگاه نفت روستوف در غرب روسیه 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌عملیات موشکی حزب الله علیه پایگاه نظامی اسرائیل 🔹حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز یکشنبه موضع نظامی «المرج» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد و موشک مستقیما به هدف اصابت کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌شهادت یک نفر در حمله پهپادی صهیونیست‌ها به موتور سیکلتی در جنوب لبنان 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 مالک بازی همستر با سرمایه گذارا به مشکل خورده و زده زیر همه چی٬ حالا سرمایه گذارام کشیدن کنار و همستر در آستانه ورشکست شدنه! 🔻همستر پروژه مشترک چندین سرویس جاسوسی برای کشاندن مردم ایران به تلگرام و مهندسی انتخابات از طریق تلگرام در ایران بود. حالا که به نتایج دلخواه رسیدن ،پروژه هم تاریخ مصرفش تمام شد و پرونده اش بسته شد ! 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌شهادت سرکرده تحت تعقیب گردان های القسام، احمد ولید ابوعرا، اهل شهر عقبه توبس. رژیم اشغالی یک وسیله نقلیه را در جنین بمب گذاری کرد که منجر به ترور و شهادت دو فرمانده بالارتبه مقاومت شد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا: جنگ‌های پی‌در‌پی نتیجه سیاست‌های ماست. 🔹استاین، نامزد حزب سبز آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری: ایالات متحده عامل ادامه جنگ اوکراین است. 🔹ما باید هرچه سریعتر این درگیری را از حالت فشرده خارج کنیم و باید به مذاکرات با روسیه، اوکراین و سایر بازیگران بازگردیم. آنچه روسیه اساساً می‌خواست بی‌طرفی از اوکراین بود. موضوع کاملاً ساده است. 🔹اگر ایالات متحده پیشاپیش در میز مذاکره نشسته بود، از درگیری جلوگیری می‌شد یا اگر ایالات متحده در توافقنامه صلحی که بلافاصله پس از آغاز (حمله روسیه به اوکراین) ایجاد شد، خرابکاری نمی‌کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.