eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.6هزار دنبال‌کننده
26.9هزار عکس
21.1هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩 یدیعوت آحارونوت، به گفته منابع: اظهارات بلینکن به این معناست که واشنگتن از باقی ماندن اسرائیل در فیلادلفیا حمایت می کند، چیزی که توسط و حماس رد شده است.
📌مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه: بعد از حمله اوکراین به کورسک هیچ مذاکره صلحی با این کشور وجود نخواهد داشت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌روزنامۀ الاخبار: رژیم صهیونیستی از رادارهای فرانسه و اسپانیا برای رصد تحرکات حزب‌الله لبنان استفاده می‌کند. 🔹این رادارها را یونیفل یا «نیروهای حافظ صلح سازمان ملل» بالای پایگاه خود در لبنان نصب کره است. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌آکسیوس: قاهره طرح تل‌آویو درباره محور فیلادلفیا را رد کرد یک وبگاه خبری آمریکایی از مخالفت مصر با طرح رژیم صهیونیستی جهت حضور نظامیان صهیونیست در محور فیلادلفیا خبر داد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 منابع نزدیک به حزب الله: به محض اینکه حماس رسماً اعلام کند مذاکرات پایان یافته است، از دیدگاه حزب الله چراغ سبزی برای پاسخ به ترور فواد شکر خواهد بود.
📌استفاده تل‌آویو از رادارهای فرانسه و اسپانیا برای رصد حزب الله روزنامه الاخبار گزارش داده از رادارهای فرانسه و اسپانیا که توسط سازمان «یونیفل» در جنوب لبنان نصب شده‌اند برای هدف قرار دادن مواضع حزب‌الله لبنان استفاده می‌شود. یونیفل یا «نیروهای حافظ صلح سازمان ملل» از سال‌ها پیش متهم به عمل برای حفاظت از منافع رژیم صهیونیستی بوده است. طبق گزارش الاخبار، هفته پیش یک پهپاد رژیم اسرائیل دو رزمنده حزب‌الله را در منطقه الناقوره هدف قرار دادند. شاهدان عینی گفتند که صدایی از این پهپاد قبل از این حمله غافلگیرانه شنیده نشد. نوع این حمله توجه‌ها را به سمت یک رادار فرانسوی جدید جلب کرد که بر بالای پایگاه یونیفل در کوه الناقوره نصب شده بود. گفته می‌شود از این رادار برای رصد تحرکات نیروهای مقاومت لبنان استفاده می‌شود. طبق گزارش الاخبار، این رادار فرانسوی دو هفته پیش به درخواست رئیس دفتر کارکنان یونیفل در جنوب لبنان نصب شد. قبل از آن هم یک رادار اسپانیایی در جنوب لبنان نصب شده بود.‌ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌لیبرمن: هیچ چیز نباید در غزه باشد، نه آب نه برق و نه سوخت. رئیس حزب اسرائیل خانه ما و از متحدان نتانیاهو، با تکرار اظهارات نژادپرستانه خود، گفت: ما باید غزه را به‌طور کامل منزوی کنیم، بدون آب، بدون برق، بدون سوخت و کالا./ فارس 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌حمله ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به خاک یمن ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی بار دیگر بخش‌هایی از خاک یمن را هدف قرار داد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 نتیجه ۳۰ سال فراموش کردن همسایه شمالی 🔹نظر مردم در جمهوری آذربایجان: اگر بین ایران و اسرائیل جنگ شود طرف کدام را می‌گیرید؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 کتائب حزب‌الله هشدار داد؛ اگر دولت عراق سفیر آمریکا را ادب نکند، او را ادب خواهیم کرد 🔰 ابوعلی العسکری، سخنگوی کتائب حزب‌الله: ◽️ حضور و دخالت خبیثانه آمریکا و انگلیس در امور عراق، تهدیدی برای کشور عراق و اعتقادات آن است. ◽️ «استفان هچین» سفیر انگلیس در عراق همچنان در بغداد مورد استقبال نیست. ◽️ اگر دولت عراق، سفیر شرور آمریکا در بغداد را ادب نکند، او را با روش‌های دیگر ادب خواهیم کرد. ◽️ هیچگونه التزامی در خصوص توقف عملیات علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق نداریم. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 ترور یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در لبنان خلیل حسین المقدح، از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شهید بروجردی: "من باید خرجِ امام بشم نه اینکه امام خرجِ من بشه". 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ویدئوی جدید ✌️ 👈 این قسمت: کار رهبر بود ...! 🌀 رسانه باشیم و در روشنگری لااقل یک نفر شریک باشیم . 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پای انقلاب کبیر فرانسه هم به جلسات دادگاه سازمان مجاهدین خلق باز شد! 🔹ماجرای کشتار زندانیان فرانسوی چه بود؟ 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تصاویر پهپاد رژیم صهیونیستی که سرنگون شد. 🔹گروهان‌های قدس تصاویری از پهپاد رژیم صهیونیستی که در شهر طوباس در کرانه باختری سرنگون کرد، را منتشر کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
📌 موفقیت های جدید مقاومت فلسطین (تجمیعی) 🔹حزب الله: مجاهدین مقاومت اسلامی پادگان رامیم، مقر رهبری فالانژ که در حال حاضر توسط نیروهای تیپ گولانی اشغال شده است، با راکت کاتیوشا بمباران کردند. 🔹حزب الله: مجاهدین مقاومت اسلامی یک تانک مراکاوا با موشک هدایت شونده آن را هدف قرار دادند و مستقیماً به آن اصابت کردند. ‏ 🔹گردان های القسام تانک مرکوه صهیونیستی را با گلوله آل یاسین 105 در شرق شهر دیرالبلاح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. 🔹حزب الله: مجاهدین مقاومت اسلامی با انبوهی از راهپیمایی های تهاجمی به مقر ذخیره سپاه شمال، پایگاه ذخیره لشکر گالیله و انبارهای لجستیکی آن در آمیاد حمله هوایی کردند و مراکز فرماندهی و فرماندهی را هدف قرار دادند. محل استقرار افسران و سربازان 🔹گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی: در واکنش به جنایات اشغالگران علیه مردم کشورمان، با همکاری گردان‌های الناصر صلاح‌الدین، پایگاه نظامی کیسفیم را با شلیک موشک بمباران کردیم. 🔹حزب الله: مجاهدین مقاومت اسلامی سایت حداب یارون را با گلوله های توپخانه هدف قرار دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🔴تکذیب ادعای خبرگزاری فارس درباره سقوط بالگرد شهید رئیسی مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح، در اطلاعیه ای ادعای خبرگزاری فارس درباره علت سقوط بالگرد آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی با عنوان « عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟» را قویاً تکذیب کرد. مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی در واکنش به ادعای خبرگزاری فارس به نقل از «منبع آگاه امنیتی!» اعلام کرد، آنچه در این خبر آمده مخدوش و از اعتبار ساقط است. پیشتر مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح، به عنوان متولی و مسئول انتشار اخبار بررسی این حادثه، در دو بیانیه جداگانه به ابعاد و دلایل سقوط بالگرد اشاره کرده بود. آنچه که در خبر ادعایی فارس در خصوص حضور دو نفر در بالگرد برخلاف پروتکل های امنیتی آمده و از آن به عنوان یکی از عوامل سقوط بالگرد که قدرت کشش کافی برای تنظیم ارتفاع پروازی نداشته ، یاد شده است، از اساس کذب می باشد. لازم است رسانه ها در انتشار اخبار دفاعی، امنیتی و انتظامی ضمن هماهنگی با این مرکز دقت نموده و صحت را فدای سرعت نکنند و زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نسازند. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد 👈 آیدی پذیرش تبلیغات👇👇 @f_aaha ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
اتفاقاً در متن فوق الذکر موارد مندرج دارای ارزش علمی نیستند و نظریه کارشناسی نیست و تحلیل مباحث مکانیکی و الکترونیکی در پرواز بالگرد ها هم به این سادگی که در متن آمده نیست و کلاً تکذیب هر گونه خرابکاری یا اهمال کاری نیز خالی از های مربوط به سقوط هواگردها می باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 فرمانده پدافند هوایی ارتش: قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه ما هستیم. الان وقتی که می‌گوییم قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه هستیم و در دنیا حرف برای گفتن داریم یک واقعیت انکارناپذیر است؛ دشمنان ما نیز همین را می‌دانند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
🚩 خبرنگار المنار: جنگنده های دشمن شهر را هدف قرار دادند. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌پهپاد صهیونیستی حین جاسوسی در مرکز نوار غزه سرنگون شد. گردان‌های قسام یک پهپاد صهیونیستی از نوع Evo Max را حین عملیات جاسوسی در شمال غرب النصیرات در مرکز نوار غزه سرنگون کرد و تحت کنترل گرفت. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا در مشایه اربعین 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 🚩 اگر میخواهید از محتوای سایتهای خبری، سیاسی، بین المللی و پشت پرده اخبار، وقایعِ جهان و منطقه و محور مقاومت از منابع موثق و مورد اطمینان، بصورت روزانه مطلع شوید: ☑️ با ما همراه باشید با پست های ویژه ( تحلیلی-سیاسی ) ⏰هرشب:ساعت۲۲:۳۰ 🎙با تحلیل و کلامِ: استاد امیرعلی حیدرِ امیری تحلیلگر سیاسی غرب آسیا (رکوددار بیشترین سخنرانی در کشور) 💥بارگزاری در کانال‌های زیر👇 ۱-موسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای @jahadetabiinvasavaderesanehei -------- ۲-پایگاه نشر آثار" " @aasarostad -------- ۳-اخبار محور مقاومت @mehvarmo -------- ۴-قرارگاه جهاد تبیین @jahadetabiiin313 -------- ۵-حوادث آخرالزمانی-اخبار فتنه ها @aakharazaman313 -------- ۶-اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam -------- ۷-قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی @rafeshobahatemajazi -------- ۸-علائم ظهور امام زمان(عج) @zuhoor313 -------- ۹-زندگی پس از مرگ @marg313 -------- ۱۰-خبر فوری @khabareforii313 -------- ۱۱-واقعیت غرب @vagheiategharb313 -------- ۱۲-اخبار سیاسی @akhbaresiasi313 -------- ۱۳-اخبار خیلی فوری @akhbarfoori313 -------- ۱۴-اخبار جهان اسلام @saut313 -------- ۱۵-اخبار یمن @yaman313 -------- ۱۶-اخبار جهان @Jahanin313 و صدها کانال و گروه تحت نظر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه ای
📌 نتانیاهو امروز از پایگاه هوایی رامات دیوید در شمال اراضی اشغالی بازدید کرد. نتانیاهو:نیروی هوایی مشت آهنین ما است که می داند چگونه به نقاط نرم دشمنانمان ضربه بزند. اگر مجبور باشیم بارها و بارها آن را ثابت خواهیم کرد. 🇮🇷 اخبار @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.