eitaa logo
اخبار جبهه مقاومت
4.5هزار دنبال‌کننده
27هزار عکس
21.2هزار ویدیو
105 فایل
کانال آخرین خبرهای جبهه مقاومت _تحولات منطقه اخبار_جبهه_مقاومت @afsaranemam 🎤رسانه باشیم آیدی ادمین ارشد کانال👇👇 و سفارش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 ابراز آمادگی ایلان ماسک برای فعالیت در دولت ترامپ 🔹«ایلان ماسک» میلیاردر آمریکایی امروز (سه‌شنبه) گفت در صورت پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، آماده است به‌عنوان «حسابرس» نهادهای فدرال ایالات متحده در دولت او فعالیت کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌️بازداشت کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در منطقه التعاون العلوی نابلس، واقع در کرانه باختری 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
🔴 آیا ما در هستیم ؟ 🔥 چه دوره ای ست؟ ⭕️ برگشت و طغیان در آخرالزمان ⭕️ویژگی خاص ۳۱۳ .. ⭕️ و معرفی ⭕️چگونه از در امان باشیم ⭕️ های ویژه جهت تقرب به امام زمان ⭕️ مهم که از همه گرفته میشود ⭕️آیا به زمین و مادی شدن اجنه در حقیقت دارد!؟ اینجا توضیح داده شده، ببینید و دنبال کنید👇 💥حوادث آخرالزمانی - اخبار فتنه ها و تحلیل آنها @aakharazaman313 🌒با شناخت فتنه‌ های آخرالزمان گامی بسوی ظهور برداریم، ان شاءالله
🌍 جهان در روزى که گذشت ( سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) 🔹 در پی اعمال تحریم‌های انگلیس علیه ایران، کاردار سفارت این کشور به وزارت خارجه ایران احضار شد. 🔹وزیر امور خارجه روسیه: پاول دوروف قربانی استقلال خود شد. 🔹ونزوئلا: توقیف هواپیمای مادورو توسط آمریکا دزدی دریایی است. 🔹حمله هوایی ترکیه به ۲۰ موضع «پ.ک.ک» در شمال عراق. 🔹عربستان: نفتکش ما در دریای سرخ هدف قرار نگرفته است. 🔹وزیر خارجهٔ رژیم صهیونیستی خواستار تحریم ایران و حماس شد. 🔹کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی اعلام کرد فعلاً قصد ندارد فوتبال را کنار بگذارد. 🔹یمن با چند موشک و پهپاد صورت کشتی “BLUE LAGOON I” را در دریای سرخ مستقیماً مورد اصابت قرار داد. 🔹رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه مورد حمله قرار داد. 🔹ادعای بلومبرگ: انتظار می‌رود ایران به زودی موشک‌های بالستیک به روسیه تحویل دهد. 🔹وزارت بهداشت اردن از ثبت اولین مورد مبتلا به بیماری آبله میمونی در این کشور خبر داد. 🔹پوتین در سفری رسمی وارد مغولستان شد. 🔹انگلیس: مجوز صادرات سلاح به اسرائیل لغو می‌شود. 🔹روزنامه هاآرتص: قدرت سایبری اسرائیل تحقیر شده است. 🔹حماس: اظهارات بایدن اعتراف به مقصر بودن نتانیاهو است. 🔹خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات اوکراینی: در نتیجه حمله روسیه به منطقه پولتاوا در اوکراین، تعداد کشته شدگان به 49 نفر و مجروحان به 219 نفر افزایش یافت. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک مرد 76 ساله ایرانی-آمریکایی به نام غلامرضا گودرزی به اتهام قاچاق قطعات پهپاد و هواپیما از آمریکا به ایران، بازداشت شده است! گودرزی در فرودگاه هیوستون تگزاس بازداشت شد و قرار است 15 شهریور دادگاه او برگزار شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌اردن و قطر اتهام‌زنی نتانیاهو به مصر را محکوم کردند 🔹 وزارتخانه‌های خارجه اردن، قطر و فلسطین شامگاه سه‌شنبه اتهام‌زنی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره قاچاق سلاح به حماس و دیگر گروه‌های مقاومت غزه از طریق مرز مصر را محکوم کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دموکراسی جعلی و دروغین در آلمان 🔹مردم فلسطین با مبارزه و مقاومت خود چهره واقعی غرب را در برابر شعار فریبنده حقوق بشر و دموکراسی دروغین به جهانیان نشان دادند 🔹پلیس آلمان همچنان حامیان فلسطین را به طرز وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و معترضانی را که خواهان پایان نسل‌کشی هستند را بازداشت می کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
هدایت شده از خبر فوری
💢خبر فوری، کانالی در دسترس 💢خبر فوری خبرهای فوری را مخابره می‌کند 💢خبر فوری در ساعت، و دقیقه با شماست 💢خبر فوری، در هر لحظه آنلاین است 💢اخبار فوری را، در خبر فوری ببینید 💢در لحظه و دقیقه با خبر فوری باشید 💢 از هر کجا و هر چه در خبر فوری👇 🚨خبر فوری @khabareforii313 ☄ اینجا منبعی برای دریافت اخبار فوری، به ساعت و به روز است
📌بیانیه حماس: 🔹شیوع گسترده بیماری‌های عفونی در میان زندانیان فلسطینی در داخل زندان‌های اشغالی، گواه جدیدی از گستردگی شرایط فاجعه‌باری است که زندانیان در آن زندگی می‌کنند. 🔹از سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر می‌خواهیم که در قبال مسئولیت‌های خود در قبال شکنجه‌هایی که زندانیان ما در داخل زندان‌های اشغالی مورد آن قرار می‌گیرند، بایستند. 🔹ما از توده‌های مردم فلسطین می‌خواهیم که جنبش حمایت از زندانیان را تشدید کنند، زیرا چاره‌ای جز مقابله نداریم. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌ژنرال صهیونیست: ادامه جنگ یعنی فروپاشی اسرائیل نه حماس 🔹 یک ژنرال برجسته صهیونیست با اذعان به اینکه این رژیم به هیچ یک از اهداف جنگی خود نرسیده و قادر به شکست یا نابودی حماس نیست، تاکید کرد که ادامه جنگ یک خطر موجودیتی علیه اسرائیل است، نه حماس و موجب فرسایش ارتش و فروپاشی اسرائیل می‌شود. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌نتانیاهو می‌خواهد فیلادلفیا را با اجساد اسرا سنگ‌فرش کند. 🔹 کارشناسان و رسانه‌های عبری با اشاره به اینکه نتانیاهو حاضر است برای بقای خود در قدرت، همه اسرائیلی‌ها را قربانی کنند، تاکید کردند که اهداف نتانیاهو درباره محور فیلادلفیا، توهم بوده و او می‌خواهد این محور را با اجساد اسرای اسرائیلی سنگ‌فرش کند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حمله موشکی به شهرک کریات شمونا 🔹منابع عبری زبان از حمله موشکی از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حداقل 5 موشک به سمت کریات شمونا شلیک شده است. 🔹در پی این حمله، آتش‌سوزی‌هایی در منطقه کریات شمونا به وقوع پیوسته است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اصابت راکت‌های حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، حزب‌الله مناطقی را در الجلیل و الجلیل اعلی راکت‌باران کرده است. ▫️ رادیو ارتش اسرائیل اذعان کرد دست‌کم 5 موشک نیز به شمت کریات شمونه شلیک شده است. ▫️ همچنین در مناطقی نظیر «دیشون» شاهد اصابت مستقیم راکت‌های حزب‌الله و زخمی شدن 2 نفر بوده‌ایم. ▫️ از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از این است که آتش‌سوزی‌هایی در بیت هلل در اثر این حمله رخ داده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌چرا رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر محور فیلادلفیا است؟ ▫️محور فیلادلفیا (صلاح الدین) در طول مرز میان باریکه غزه و مصر واقع است‌. طول آن ۱۴ کیلومتر است و از دریای مدیترانه در شمال تا گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب امتداد دارد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌حملات حزب الله لبنان و اصابت پرتابه ها به مواضع ارتش اسرائیل در شمال فلسطین 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 پیام جدید گردان‌های قسام به دشمن صهیونیستی ▫️ زنده برگشتن اسرای اسرائیلی در گرو پایان جنگ است. ▫️ در صورت ادامه جنگ، سرنوشت آن‌ها نامعلوم خواهد بود ▫️ بقای نتانیاهو در قدرت یعنی اضافه شدن یک تابوت در هر روز 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 گوشه‌ای از تلفات صهیونیست‌ها در حملات حزب‌الله 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌 تا زمانی که اصل غافلگیری محقق نشود ممکن است خویشتن‌داری در پاسخ به ترور هنیه ادامه یابد. 🔹معاون عملیات نیروی قدس سپاه: قطعاً واکنش ایران متفاوت خواهد بود و نباید چگونگی این واکنش مشخص شود. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) فرمودند خونخواهی شهید «هنیه» را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم و حتماً انجام می‌شود. 🔹کیفیت و چگونگی واکنش جمهوری اسلامی ایران بستگی به شرایط و موقعیتی دارد که بتواند اهداف ما را نسبت به جنایت صهیونیست‌ها محقق کند. تا زمانی که اهداف جمهوری اسلامی ایران به وقت خود و با غافلگیری لازم محقق نشود، ممکن است این تأمل و خویشتن‌داری انجام شود تا شرایط، فضا و موقعیت آن فرا برسد تا پاسخ کوبنده ما در خورِ خونخواهی شهید هنیه باشد. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌غزه، محور گفت وگوی بی فایده وزرای خارجه عربستان و الجزائر 🔻وزرای خارجه عربستان و الجزائر به بررسی تلاش‌ها برای تضمین احیای حقوق مشروع ملت فلسطین گفت وگو کردند. 🔻دو طرف به اهمیت هماهنگی مشترک برای توقف تعرضات نیروهای رژیم صهیونیستی و توقف نقض همه قوانین بین المللی و بشردوستانه اشاره کردند. 🔻وزرای خارجه عربستان و الجزائر تحولات قضیه فلسطین در سایه کشتار جمعی در نوار غزه را بررسی کردند. 🔻طرفین به بررسی تقویت همکاری کشورهای عربی و اسلامی در مقابله با این چالش‌های وخامت بار پرداختند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
📌حزب‌الله مقر فرماندهی صهیونیست‌ها را هدف قرار داد ▪️شلیک ۶۰ راکت از لبنان به شمال اسرائیل 🔹حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانه‌ها به ویژه در دو شهرک عیتا الشعب و الخیام واقع در جنوب لبنان، مجاهدین مقاومت اسلامی روز چهارشنبه مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان بیت‌هلل و مواضع توپخانه دشمن در دیشون را با راکت کاتیوشا هدف قرار دادند. 🔹رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که از صبح امروز ۶۰ راکت از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نیروهای اشغالگر صهیونیست به یک راننده حمله کردند و به لاستیک کامیون او در نزدیکی شهر ایدنا در شمال غربی الخلیل شلیک کردند. 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای اسرائیلی و درخواست امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 من غزة.. شكراً لأهل العراق ▫️از غزه، برای عراق، برای اربعینی فلسطینی 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ رسانه باشید... 🌍 حتی المقدور با لینک ارسال شود.