eitaa logo
دانلود
پس چرا انقدر درد داره ؟
City of stαrs
آیدا برای من اینجوریه که "من باز وسط گریه زدم زیر خنده"
دوباره خوردم به بن‌بست و هربار که این‌جوری می‌شه می‌دوعم سمتت، سایه‌.
نوتلا
نجلا
نجلای دوست‌داشتنی و باارزش
نجلای خورشیدی>
دوستامو بهم برگردون زندگی کثیف
City of stαrs
If you love me, let me go.
دنبال یه غم می‌گردم که مجبورم کنه بنویسم، تو داریش ؟