eitaa logo
دانلود
City of stαrs
این حفره‌های خالی بین ابر‌ها خونه‌ی منه
کاشکی انقدر قدم بلند بود که می‌تونستم از بین این ساختمون‌های بلند غروب و ببینم.
تصویر آسمون توی دریا.
نجلای‌مهربون
قلبم میفته کف پام و یادم می‌ره نفس بکشم‌ و چشمام همه‌چیو دوتا می‌بینه و گوشام سوت می‌کشن. امن نیستی. بودنت امن نیست.
با آخرین رعد و برق به آسمون وصل شدم،دارم همه‌چیز و حس می‌کنم.