City of stαrs
لازم نیست جوین باشید حتماً ، بعد از 24 ساعت میتونید پاک کنید پیام رو ، سعی میکنم توی کوتاهترین وقت تقدیمتون کنم ولی امیدوارم یکم صبور چون درس دارم و آره دیگه همین