تعداد موضوعهای حلنشده ای که میفرستمشون ته مغزم تا یه روز سراغشون برم و حلشون کنم داره از تعداد موهای سرم بیشتر میشه.
باشه ولی من نداده بودم خودمو بهت که خرابش کنی و همونجوریکه میخوای بسازیش و بعدش پرتش کنی تو سطل آشغال و بگی بهدردت نمیخوره. بگو چیکار کنم الان با این منِ زخموزیلیِ رها شده؟