تقریبا هرروز که میخوام از کلاسمون بیام بیرون ، میگم "دااارم از این جهنم میرم بیروووون" ولی همچنان وقتی به این فکر میکنم که یه روز تمومِ واقعی میشه ، دلم میخواد کش بیاد
من حس خوبی ندارم ، میدونم وقتی حس خوبی ندارم چی میشه ، ولی هیچکس گوش نمیده چی میگم