eitaa logo
دانلود
تقریبا هرروز که می‌خوام از کلاسمون بیام بیرون ، می‌گم "دااارم از این جهنم می‌رم بیروووون" ولی همچنان وقتی به این فکر می‌کنم که یه روز تمومِ واقعی میشه ، دلم می‌خواد کش بیاد
من حس خوبی ندارم ، می‌دونم وقتی حس خوبی ندارم چی‌ می‌شه ، ولی هیچ‌کس گوش نمی‌ده چی می‌گم
باعث می‌شه آرزو کنم کاش حس‌های این‌جوری رو نمی‌فهمیدم
لبخند من آدمارو مجبور می‌کنه جواب بدن
ستاره‌ها لطفا زودتر حرکت کنید ، زودتر این دنیا رو به آخر برسونید‌