eitaa logo
دانلود
City of stαrs
برام خورشیدگردون فرستاده ، یعنی من همیشه نگاهم به توعه ؟
دوییدن واقعا باعث می‌شه فکرامو فکر نکنم
"حسرت‌شو نخور ، اگه حسرت بخوری به‌خودت میای می‌بینی همینم نداری"
چی می‌شه تهِ این ماجرا ؟
وقتی سرما خوردی گریه نکن وقتی سرما خوردی گریه نکن وقتی سرما خوردی گریه نکن
آخه چرا سر حرفت نمی‌مونی عوضی ؟
بوی یه غم بزرگ میاد ، از اونایی که از الان باید براش آماده بشم .
چشماش از همیشه ریز تره ، صورتش آفتاب‌سوخته‌ست ، وقتی می‌خواد از خونه بره بیرون بغلم می‌کنه. دستاش تاول زدن ، خسته‌ست . خیلی خسته‌ست . دلم براش می‌سوزه . شونه‌هاش که خم می‌شن دلم براش می‌سوزه. دلم می‌خواد سرشو بگیرم تو بغلم. دستشو بگیرم و بگم که دوسش دارم‌. ولی وقتی شروع می‌کنه به حرف زدن ، می‌فهمم چرا دلم انقدر ازش دور شده. می‌فهمم چرا خیلی‌وقته نبودنش بهتر از بودنشه‌. من دیدم که هرکاری کردی نشد ، بابا. من دیدم همه‌چیزتو گذاشتی وسط. من دیدم که هیچی کم نذاشتی، بابا ‌. من دیدم شونه هاتو که خم شده بودن. دیدم چشماتو که خسته بودن‌. من دیدم که چقدر دوییدی و نشد ، نشد من مثل دختری باشم که می‌خواستی داشته باشی. دلم می‌خواد بگم ببخشید بابا ، ببخشید که اون چیزی که می‌خوای نیستم ‌. ولی این منم ، نمی‌تونم براش معذرت خواهی کنم، می‌تونم ؟ قلبم می‌سوزه ، قلبم می‌سوزه ، گفته بودم وقتی سرما خوردی گریه نکن. گفته بودم وقتی مریض شدی گریه نکن .
به این فکر می‌کنم که اگه الان بمیرم زندگی خوبی داشتم؟
تهرانِ عزیز واقعا پر از خاطره‌ست ، آروم‌تر تیکه تیکه‌ش کنید ، آروم تر .