eitaa logo
دانلود
آخ چقدر شمالیا ماهن
کاش یه مازندرانی بودم
من دیگه خیلی کهنه شدم ؟
هیچ‌وقت نمی‌فهمم این بزرگترین مانع بود ، یا بزرگترین محرک .
خدای‌ستاره‌ها
برو ، بذار برو . بذار برو پس این‌همه آهنگ برای چی ساخته شده ؟ برای اینکه آدما همو ول کنن و برن. بلند شو برو ، پس این همه قرص برای چیه ؟ برای اینکه آدما بتونن بخوابن حتی بعدِ غم. تنهام بذار ، برو. پس سیگار برای چیه ؟ ولم کن برو ، من کنار میام. من رها می‌کنم. من انقدر این آهنگارو گوش می‌دم تا از گوشام خون بیاد. انقدر قرص می‌خورم تا معدمو بالا بیارم. برو ، من ریه‌هامو داغون می‌کنم ولی می‌ذارم بری‌. می‌تونی بری. همه چی آماده‌ست برای رفتنت ‌.
می‌کردم صدبرابرِ کارایی که می‌شد برات بکنم و نکردم .
مزه‌ی آخریش زیر دندونم می‌مونه بیستِ‌اسفند ، آخرِهیفده‌سالگی .
City of stαrs
مزه‌ی آخریش زیر دندونم می‌مونه بیستِ‌اسفند ، آخرِهیفده‌سالگی .
به‌هم‌ می‌گیم‌ بارِ‌آخره‌ و باز شروع می‌شه هربار ؛