eitaa logo
دانلود
من هم دنبال یه جای قایم شدن بودم ، ولی قایم کردنِ تو خوشحال‌کننده تر بود .
_ بگو بعدش به چی فکر می‌کنی؟ + بعدِ چی؟ _ بعد گریه تا وقتی رگه های روشنایی خورشید و ببینی + به گرفتن دستش تا نور ، به ول نکردنش وسط تاریکی . _ ولی تو اونجا رها شده بودی + من فقط سعی می‌کردم راه و پیدا کنم. برای نور بودن باید رها شد توی تاریکی .
City of stαrs
02:34 منو مثل همون روزا ، با آغوشت بپوشونم یه جایی توی قلبت هست ، که روزی خونه‌ی من بود به این زودی نگو دیره ، به این زودی نگو بدرود
اگه مامان داره می‌خنده پس حتما خوبه ، پس حتما امنه . ‌
من بجز آهنگ فرستادن ، جور دیگه‌ای بلد نیستم حرف بزنم .
هدایت شده از  Nexus
City of stαrs
پر از احساسِ آزادی ، نشسته کنج زندونم یه بغض کهنه که انگار میون ابر و بارونم وجودم بی تو یخ بسته بی تو سردم ، زمستونم ،
منو مثل همون روزا
چمیدونم
هرچی صلاحه