City of stαrs
پر از احساسِ آزادی ،
نشسته کنج زندونم
یه بغض کهنه که انگار
میون ابر و بارونم
وجودم بی تو یخ بسته
بی تو سردم ، زمستونم ،
آدما وظیفه ندارن مهربون باشن ، وظیفه ندارن بخشنده باشن ، وظیفه ندارن از خودشون بگذرن . اگه این کار رو کردن ، روحشون بزرگه و اگه نکردن ، حق نداری بگی که بد بودن .
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
زمان:
حجم:
4.6M
✧ این آهنگ قطعا یه پایسیزه.
چون روزها خیلی حس تنهایی میدن ، پس من تمام شب رو بیرون میمونم. دوستام میگن سخت نگیر و خب ، بهشون میگم سعیم رو میکنم. فقط میخوام برگردم. خودمو به زندگی برگردونم. چون وقتی چشمامو میبندم تمام چیزهایی که از دست دادم رو میبینم.