eitaa logo
دانلود
City of stαrs
اگه آخر دنیا نزدیک بود دوست داشتی کجا باشی؟ اگه فقط برای پنج دقیقه اکسیژن باقی مونده بود دست و پات رو گم می‌کردی و فرار می‌کردی؟ یا برای نجات جونت همه‌ی تلاشتو می‌کردی؟ یا اینجا کنار من می‌موندی و آخرین دقایق‌ت رو با من می‌گذروندی ؟) اگه ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم می‌تونستم،از پسش برمیومدم، که خوشحالت کنم ؟)
یادته می‌گفتی هرچقدر مایه بذاری همونقدر پس می‌گیری؟ انگار حق با تو بود
فکرکنم یکم کمتر از چیزیه که تلاش می‌کنم
من فک کنم اینجای زندگی دیگه واقعا خراب کردم و قرار نیست به این زودیا درست بشه
وقتی اینجوریم همش با خودم می‌گم یعنی اونم این چیزا رو گذرونده؟ همنقدر سخت بوده؟
هدایت شده از Rad!cal