وقتی به سمت نور راه میری ، سایهت پشتته، روی زمین بزرگتر از تو، یه تصویره که ازت جا میمونه.
بگو یه روز نگاهم میکنی و بهم افتخار میکنی، و به آدما میگی که منو تو بزرگ کردی؟
City of stαrs
only you darling, only you babe
only you my girl, only you babe
وای بچها من شمارهمو فرستادم برای ضحی و بهش گفتم که سیو کنه، و دو دقیقه بعد گوشیم زنگخورد و یه آدم خیلی پرانرژی اینجوری بود که "بترررس ازم" و من اینجوری بودم که چی؟ و ضحی شروع کرد خندیدن و واقعا "ضحی تووویی؟" و بازم خندید(مطمئنم ضحی تریاکیه) و گفت "بتررس ازم چون من ترسناکم، ولی درواقع زنگ زده بودم که شمارهم بیوفتهبرات". منم بهش گفتم که وای ضحی عاشقتم، و همونجور که میدونین ضحی گفت "به بهاره میگم که سرتو از تنت جدا کنه، ولی سر و تن مینیونهارو نمیشه تشخیص داد" و ببخشید ولی میخواستم تعریف کنم که این بامزهترین ریاکشن جهان به شمارهم بود ممنون که وجود داری ضحیِ احمق
هدایت شده از 𝖳𝗐𝗂𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝗌
- پخ، از من بترس
+ چرا ازت بترس- وایسا، ضحی تویی؟!
- پرتاب شدن از خنده*
City of stαrs
من دوستت نداشتم ؟ من همهی عواملی که باعث ویز ویز شدن گوشیم میشن و میوت کردم بجز تو که وقتی گوشیم
من دوستت نداشتم ؟ من کتابایی که عمرا در حالت عادی بخونم و میخونم چون تو ازشون خوشت میاد.
خیلی بامزهست که من هزارتا ورژن مختلف از City of stars دارم فقط چون اسم اینجا اینه و شماها باهاش یاد من میوفتید و برام میفرستید