eitaa logo
اَهالی تربیت🌱
420 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
804 ویدیو
65 فایل
اَهالی تربیت 🌱 حس خوب شکوفایی🌱 آیدی ارتباطی @ali_shafiei_nezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺🍀🌺🍀 🍀🌺🍀 🌺🍀 🍀 برگزاری آزمون پایان ترم حلقه های تربیتی با حضور ۱۵۰ متربی در سه مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان @masjed_mahdavie_kamalabad 🍀 🌺🍀 🍀🌺🍀 🌺🍀🌺🍀
تحلیل اغتشاشات مهر ۱۴۰۱ .mp3
16.46M
🔉 💠 تحلیل اغتشاشات اخیر 🎙حجت الاسلام محمدرضا پاکباز 🔸یادمان شهید علی هاشمی - اهواز 🔹افتتاحیه طرح معراج -
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
❗️مبلّغین، معلمین، و همه مجاهدین تبیین، حتماً استماع کنند @masjed_mahdavie_kamalabad
🔻این تحلیل خواندنی را از دست ندهید 🔎دکترین نفرت یا ویروس پنج لایه ای بنام آنفولانزای نیویورکی مقدمتا باید عرض شود که عملیات تجزیه با محوریت ، راهبرد نهایی ماجرای اغتشاشات است و لی‌لی‌پوت سازی و جغرافیای ایران در کنار ایجاد آنارشی در و خدشه و تردید در ، راهبرد پشت صحنه این قصه ظاهرا فرسایشی است. 🔹نکته دوم ماجرا در هماهنگی و امتداد آشوب در سه فضای شناختی، مجازی و میدانی بود که از یکی بر دیگری سرازیر شد و تشدید گردید. 🔸اما پیچیدگی ماجرا و تفاوتش با راهبردهای قبلی و قدیمی در کجاست؟ در گذشته مبتنی بر قومیت یا مذهب به دنبال و ایجاد تفرقه بودند. یعنی یا از طریق زبان و یا از طریق کانال تفکر و عقیده، دوقطبی سازی و بهم زدن انسجام اجتماعی هدف بود. اما یک ضلع سومی مبتنی بر بدن در کنار زبان و عقیده نیز در ماجرای اخیر اضافه شد. یعنی قومیت، مذهب و جنسیت را ما در ماجرای کشته سازی و شایعه سازی در سیستان و بلوچستان و کردستان شاهد بودیم. 🔸مبحث عصبیت به تعبیر ابن خلدون که عامل انسجام جوامع و تمدن هاست، ولو بصورت لوکال و بخشی، امکان توضیح خشونت در حوادث سیستان‌وبلوچستان و کردستان را دارد. وقتی این سه عامل تجمیع می شود و هرسه باهم تحریک و ضرب می‌خورد، و عجیب را رقم خواهد زد که بخشی از آن‌را در حادثه کلاتتری بعد از نماز جمعه شاهد بودیم! 🔻آنفولانزای نیویورکی چیست و چگونه عمل می‌کند؟ 🔸اما سرویس های جاسوسی دشمن چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟ اگر در یک جمله یا عبارت بخواهیم بیان کنیم؛ کاشت و برداشت "نفرت". اما چگونه و با چه فرایندی؟ 🔹روز دوم فروردين ماه سال 1386 کميسيون مالي کنگره آمريکا با دعوت از مسئول بخش ايران وزارت امور خارجه آمريکا(معاون اسبق وزير امور خارجه )آقاي (سفیر فعلی آمریکا در چین) در مورد اينکه رفتار آينده آمريکا در برابر ايران چگونه خواهد بود از وي سئوال نمودند که وي در پاسخ به اين سئوال، نسبت به ايران را تشريح نمود. 🔸وي با اذعان به اين که اتحاد و و در صحنه بودن مردم ايران خنثي کننده دکترين هاي سابق ايالات متحده بوده دکترين جديد ايالات متحده را حمله به اين مسئله دانست و تاکيد کرد اين دکترين حاصل کاشته هاي ما در چند سال اخير در ايران بوده و مي بايست هم اکنون از اين امکان که در ايران فراهم آورديم استفاده نمائيم. 🔹لذا راه حل ارائه شده در برابر ايران در قلب مردم ايران توسط نيکلاس برنز در کنگره مطرح گرديد که نام آنفولانزاي نيويورکي به خود گرفت و يك ويروس پنج لايه اي شامل: 1⃣نفرت مردم از مردم:دوقطبی سازی های دست ساز و مهندسی شده در کف خیابان و کوی دانشگاه و...(قضایای اخیر از این جنس بود) 2⃣نفرت مردم از مسئولين: كه در آن با پرداختن به يك پرونده فساد مالي يك شخصيت سياسي ،‌ به قدري يأس و نا اميدي در ميان  مردم ايجاد مي كنند كه همگان بر اين باور شوند كه تمام مسئولين كشور دزد و ناشي اند. 3⃣نفرت مردم از نظام : در اين لايه تلاش بر اين است كه مردم نسبط به نظام بي اعتماد شوند. القای ناکارآمدی و برجسته کردن نقاط ضعف نظام هم در راستای نفرت و ناامیدی از نظام است. 4⃣نفرت مردم از ايران: با طعنه های طنزآلود مهندسی شده علیه ایران و پیشرفت هایش 5⃣نفرت مردم از اسلام: نفرت عليه ايدئولوژي اساسي جمهوري اسلامي ايران كه چندین سال است توسط غرب با جديت در ايران و جهان دنبال مي شود . به عنوان نمونه مي توان به كاريكاتورهايي كه در روزنامه هاي دانماركي و نيويوركي از چهره پيامبر اسلام به نمايش گذاشتند و آتش زدن وقیحانه قرآن اشاره كرد. 🔸از موارد ديگر مي توان به ساخت فيلمهاي ضداسلامي مانند فرار از فتنه، ايجاد چهره هايي مانند القاعده، ايجاد كمپين هايي در غرب موسوم به كمپين هاي امضاء ( پايگاهاي اينترنتي آن فراوان است)  كه در آن متني با چنين مفهوم نوشته شده : ...كه اي مردم جهان ما را به عنوان كسي كه مسلمان است و از كشورهاي پاكستان و عربستان و ايران و افغانستان و عراق و... آمده است نشناسيد و ندانيد بلكه ما را انسان بدانيد و بشناسيد ... و مردمان كشور هاي اسلامي به آنجا رفته و  زير اين طوق بندگي را امضاء مي كنند . و اين يك طرح بسيار خطرناك و آسيب پذير است. ♨️اين استراتژي در موسسه آمریکن اینترپرایز (American Enterprise Institute) توسط نو محافظه كاران در ايالات متحده طراحي و تدوين شده است و آنها بر اين باورند كه اگر اين ويروس پنج لايه در ميان ايرانيان ايجاد شود انسجام و درهم تنيدگي آنان از هم خواهد پاشيد. 🔻در قضایای اخیر، اوج گیری و احیای این دکترین با محور و جنگ اعصاب با رویکرد تولید نفرت و با هدف گسل سازی را شاهد بودیم. دکتر علیرضا محمد لو @masjed_mahdavie_kamalabad
34.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙شوق پریدن 🔻کار جدید مهدی سلیمی 📌برای حال روز این روزهای ایران عزیز 🌷این کار کمترین ذره ای دل تسلای امام زمان رهبر عزیزمان و همچنین خانواده شهدا و قلب تمام ایرانیهای که قلبشون به عشق پرچم مقدس ایران می تپد @masjed_mahdavie_kamalabad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🍀🌺🍀 🍀🌺🍀 🌺🍀 🍀 برگزاری جشن آغاز ترم حلقه های تربیتی با حضور متربیان و خانواده های ایشان در سه مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان همزمان با سالروز میلاد حضرت پیامبر گرامی(ص) و امام صادق(ع) سالن اجتماعات کانون بسیج 🍀 🌺🍀 🍀🌺🍀 🌺🍀🌺🍀
📚بسته کتاب پیشنهادی درباره موضوع حجاب: ✅بخش اول: *ادبیات داستانی، رمان و خاطره* 🌸 *۱-کتاب * : پاسخ به پرسش های مطرح در حوزه با بیانی زیبا، روان و داستانی 📝نویسندگان: امیرحسین بانکی پور/ بهزاد دانشگر /محمدرضا رضایتمند ✍ *از کتب * 🌸 *۲-کتاب * : پیرامون سبک زندگی بانوان و با محوریت موضوع حجاب با نگاهی فرادینی و فراملیتی در قالب یک داستان جذاب و از زندگی یک با حضور شخصیت هایی همچون ، مرتضی آقاتهرانی و... 📝نویسنده: محمدعلی حبیب اللهیان 🌸 *۳-کتاب * : خاطرات یک از دوران دانشجویی خود در کشور به عنوان یک زن مسلمان ایرانی و پاسخ هایش به شبهات غیرمسلمانان درباره حجاب، ایران و اسلام 📝نویسنده(راوی): نیلوفر شادمهری ✍️‌ *کتابی که رهبری توصیه کردند حتما بخوانند.* 🌺 *۴-کتاب * : گوشه ای از نقش برجسته زنان در با موضوع تاریخ شفاهی قیام 17 دی ماه در شهر 📝گردآورندگان: سمیه ذوقی/ ندا ترکمن چه/ ملیحه بخشی نژاد 🌺 *۵-کتاب * : روایتی جذاب و صمیمی از روایت و گفتگوی و دختری از دو برای درک برخی چالش های هویت زنان در دنیای امروز 📝نویسندگان:زهره عیسی خانی/ ریحانه کشتکاران 🌺 *۶-کتاب * : ماجرای دوستی دخترک و لینالونا و صحبت‌های آن‌ دو درباره‌ی حجاب با قلمی روان و زیبا برای آشنایی دخترانِ ۶ تا ۸ ساله با این مفهوم 📝نویسنده: کلر ژوبرت @masjed_mahdavie_kamalabad
عمری گذشت و یوسف ما پیرهن نداشت   این لالۀ به خون نشسته دریغا كفن نداشت عمری گذشت و خنده به لب های مادرم  خشكیده بود و میل به دریا شدن نداشت عـمری هـمـیـشه قـصـۀ نـقـاشـی ام شده  مردی كه دست در بدن و سر به تن نداشت حـالا رسـیـد بـعـد هـزاران هـزار روز  یك مشت استخوان كه نشان از بدن نداشت مادر كه گفت: شكـل تو دارد پدر، ولی  وقتی كه دیـدمش پدرم شكل من نداشت فـهـمـیـدم از نـبـودن انــدوه جـمـجـمـه!   بابـا هـوای سـر به بـدن داشتن نـداشت با این چـنین رسیدن و آن هم بدون سر  حرفی برای مادرم از خویـشتن نداشت آن شب چقدر مادرم از غصه گریه كرد  بیچاره او كه چاره به جز سوختن نداشت 🇮🇷🇮🇷میثاق با پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس امروز دوشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۷ حسینیه شهرک فرهنگیان همدان
hejab 2.pdf
7.99M
پاسخ به ۶۰سوال دانش آموزان سراسر کشور در مورد حجاب @masjed_mahdavie_kamalabad
🚨 ‏برای انهدام یک تمدن سه چیز لازم است: 1⃣ خانواده 2⃣ نظام آموزشی 3⃣ الگوها ⭕️ برای اولی منزلت را باید شکست، دومی منزلت ، برای سومی منزلت و اسطوره ها @masjed_mahdavie_kamalabad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️ به همه عزیزانی که ایران و انقلاب را دوست دارند/ بخصوص به آنهایی که ولایت امر در غیبت را از دینداری شان کنار نگذاشته اند: شاید مثل بنده از دستگاه های امنیتی و قضایی در رعایت آرمانها و استانداردهای انقلاب اسلامی گلایه ها داشته باشید؛ اما در ماجراها و شرایط حساس اخیر دستور صریح رهبرانقلاب اسلامی این است که همه در کنار آنها ید واحد شویم! • یدِ واحده و وظایفش را اینگونه می فهمم: 1⃣ پشتیبانی همگانی از حافظان امنیت و قوه قضائیه برای مقابله قاطع و خردمندانه با سررشته فاجعه آفرینی ها و عوامل خائن همسو با دشمن. 2⃣ خنثی کردن توطئه دشمن برای اِعمال خشونت حداکثریِ بهانه ساز یا تسامح زمینه سازِ زنجیره آشوب از سوی نظام، با حضور باشکوه همگانی در راهپیمایی و تجمعات انقلابی مثل همیشه، برای جمع کردن اغتشاشات خیابانی. 3⃣ حضور متین و حداکثری دانشجویان اصیل مقابل دانشجو نمایانی که به مقدسات بی احترامی می کنند؛ با شعارها و نمادها و ابتکاراتی که آنها را منفعل یا ماخوذ به حیا کند. 4⃣ حضور تبلیغی فعالان انقلاب برای ید واحد کردن همه عناصر، مقابل دشمن و عناصر خائن در دانشگاه و مدرسه و محلات. 5⃣ جدا کردن جاهل و غافل از عوامل خائن با خنثی کردن شک و شبهه ها -بخصوص در ید واحد شدن ملت- توسط فعالان عرصه فکر و تبلیغ. قبل از اینکه دیر شود، موعظه الهی را گوش کنیم: ان تقوموا لله! محسن قنبریان/ جمعه/۶ آبان ۱۴۰۱ @masjed_mahdavie_kamalabad
مراسم تشییع پیکر شهید مرادی 📆 شنبه ۷ آبان (فردا) ⏰ ساعت ۹ صبح 🏴 میدان آرامگاه بوعلی به سمت میدان امام خمینی (ره) @masjed_mahdavie_kamalabad
🔰تلاشی برای روایتی راهبردی از هندسه با نظر به غائله مهرماه 1401 بخش اول بخش دوم بخش سوم . 📌این سه یاداشت رو از استاد حجت الاسلام مطالعه فرمایید @masjed_mahdavie_kamalabad
هدایت شده از علی شفیعی نژاد
⭕️ فحاشی دانشجویان و امیدواری‌های که ایجاد کردند! ✔️نگاهی دیگر به پدیده فحاشی رکیک در ایام اغتشاشات ✍️ فحش‌های رکیک اغتشاشاگران در خیابان وقتی به برخی دانشگاه‌های معتبر و حتی به دختران دانشجو رسید، بسیاری را نگران کرد و ترس از آثار چنین رفتارهای علاوه بر خانواده‌ها، جامعه علمی کشور را نیز در برگرفت. اما واقعیت این است که باید جرات بیشتری در تحلیل این نوع کنش زشت اجتماعی و سیاسی باید داشت. از منظر احادیث دینی نکات قابل توجهی بدست می آید که بسیار راهگشا در فهم و حتی مواجه با این آفت زشت است. جالب است که دشنام بقدری در اسلام مذمت شده که از فحش دادن به اشیا و حتی شیطان نیز پرهیز داده شده است. 1️⃣ بررسی و تحلیل گفتمان و تاکتیک‌های لیدرهای خارج نشین در این چهار هفته اخیر نشین می دهد که فحش دادن و ترویج آن بخشی از تاکتیک مورد تاکید آنها برای مقابله با جمهوری اسلامی است. اما فحش علاوه بر نشان دادن پستی و باطن اپوزیسیون جمهوری اسلامی نشانه ضعیف بودن آنها است. چنانچه امام باقر(عليه السلام) فرمودند: «سِلَاحُ اللِّئَامِ قَبِيحُ الكَلَامِ به صورت طبیعی نیز وقتی دو فرد با یکدیگر درگیر می‌شوند، عموما فرد ضعیف نسبت به فرد قوی و به هنگامه مغلوب شدن، فحاشی می‌کند. فحاشی نشانه احساس ضعف شدیدی است که اپوزیسیون نسبت به قدرت و برتری جمهوری اسلامی دارند. از این منظر فحاشی اپوزیسیون یک نقطه بسیار امیدوار کننده و حاوی حقایقی بزرگ است! 2️⃣ جریانات ضدانقلاب خارج نشین که در پشت صحنه طراحی می کنند و معترضین و حتی دانشجویان را مجبور به فحش دادن می‌کنند، قطعا اهدافی را دنبال می‌کنند. شاید یکی از مهمترین اهداف آنها را در این حدیث بتوان یافت. لا تَسُبُّوا الناسَ فَتَكتَسِبُوا العَداوةَ بَينَهُم .به مردم ناسزا مگوييد كه با اين كار در ميان آنها دشمن پيدا مى‌كنيد . به این معنا که آنها با استراتژی ترویج فحاشی در بین دانشجویان تلاش می‌کنند اولا جامعه را نسبت به این قشر دشمن کنند و دشمنی بین جامعه و دانشگاه ایجاد شود و ثانیا حتی دشمنی بین مردم با مردم در محیط داخلی ایران ایجاد کنند. اما در این طراحی هم شکست خوردند، سخنان سردار سلامی مبنی بر اینکه با همین جوانان معترض سراغ دشمن خواهیم رفت و یا مدارای بیش از حد انتظاری که در دانشگاه با دانشجویان فحاش در حال صورت گرفتن است، نشانه این است که مدیریت کشور حواسش به این طراحی دشمن کامل جمع است. 3️⃣ اما با فحاشی اغتشاشگران و به خصوص دانشجویان فحاش در محیط دانشگاه چه باید کرد؟! شاید اولین گام این باشد که به این جمله حکیمانه امام علی (ع) عمل شود. مَهْلاً يا قَنبرُ ! دَعْ شاتِمَكَ مُهانا تُرْضِ الرَّحمنَ و تُسخِطُ الشَّيطانَ و تُعاقِبُ عَدُوَّكَ؛ آرام باش قنبر! دشنام گوىِ خود را خوار و سرشكسته بگذار، تا خداى رحمان را خشنود و شيطان را ناخشنود كرده و دشمنت را كيفر داده باشى. گام دوم نیز در این حدیث امام علی (ع) نهفته است: إنّي أكرَهُ لَكُم أن تَكُونُوا سَبّابِينَ ، و لكِنَّكُم لو وَصَفتُم أعمالَهُم و ذَكَرتُم حالَهُم ، كانَ أصوَبَ في القَولِ و أبلَغَ في العُذرِ. من خوش ندارم كه شما ناسزا گو باشيد، بلكه اگر اعمال و رفتار و موقعيت [باطل] آنها را خاطرنشان كنيد ، مؤثّرتر و در بيان عذر و حجّت رساتر و قانع كننده‌تر باشد . اما اگر به دام تقابل شعار و فحش دادن بیافیتم حتما جبهه ارزشی و انقلابی شکست خواهد خورد، زیرا در حدیث داریم که ما تَسابَّ اثنانِ إلاّ غَلَبَ ألأَمُهُما .یعنی هيچ دو نفرى يكديگر را ناسزا نگفتند مگر آن كه پست ترينشان چيره گشت .و همچنین امام كاظم عليه السلام فرمود؛ ما تَسابَّ اثنانِ إلاّ انحَطَّ الأعلى إلى مَرتَبةِ الأسفَلِ .هيچ گاه دو نفر به يكديگر ناسزا نگفتند مگر اين كه آن يك كه برتر است به مرتبه آن كه فروتر است سقوط كرد .یعنی جبهه انقلاب در صورت به دام افتادن در فحاشی حتما سقوط ذاتی پیدا خواهد کرد. 4️⃣ این روزها اکثریت جامعه ایران از برخی شعارهای اقلیتی ناچیز علیه رهبر معظم انقلاب و هتک حرمت به ولایت فقیه سخت دلگیر هستند و برایشان تکرار این موضوع نیز رنج آور است. اما واقعیت این است که سابُّ المُؤمِنِ كالمُشرِفِ على الهَلَكَةِ .ناسزا گوىِ به مؤمن همچون كسى است كه در آستانه هلاكت باشد .سرنوشت بد و به ذلت افتادن مخالفین ولایت فقیه حتی آندسته که به ظاهر اهل رعایت آداب اخلاقی و حتی دینی بودند در چهل سال گذشته پیش روی چشم همه هست و فحاشان که تکلیف شان معلوم است خیلی زودتر از آن مخالفین به ظاهر بااخلاق‌تر به نابودی خود نزدیک می‌شوند. *مهدی جهان تیغی @masjed_mahdavie_kamalabad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حجت‌الاسلام میرزامحمدی: 🔻امروز نصرت اهل‌بیت یعنی نصرت ولی فقیه 🔻امروز تنها پرچمی که حامی اهل بیت است، پرچم ایران اسلامی است. 🔻 برای همه چیز توییت میزنند، ولی وقتی پرچم امام حسین را آتش زدند، لال هستند... کجا نون و نمک امام حسین(ع) خوردی و چه نون و نمکی رو قاطی رزق امام حسین کردی؟! 🔻 امروز اگر دفاع نکردی از این حریم، حرمی باقی نمی‌ماند... رسالتِ مداح، کبریت بی‌خطر بودن نیست. قیامت میتوانی جواب بدهی ؟! @masjed_mahdavie_kamalabad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 نُخبگیْ فقط نبوغِ ذهنی نیست؛ نُخبگی، به میزان فداکاری برای دین است. کسی که آمادهٔ شهادت است، نُخبه است. 💠 آیت‌الله میرباقری: «نُخبگیْ فقط نخبگیِ ذهنی و نخبگیِ فکری نیست؛ کسی که تعلقی دارد که آمادهٔ شهادت است، نُخبه است. نُخبگیْ به میزان فداکاری برای دین است. در تعریف نُخبگی، ظرفیتِ روحیْ کمتر از ظرفیتِ ذهنی نیست. نُخبگی، نُخبگیِ در تعلُّق است. نُخبه کسی است که علائقش علائقِ ممتاز است و تعلقُّ بالای روحی به اسلام دارد.» ⬇️کانال استاد معرفی می شود: ☑️ @mirbaqeri_ir @masjed_mahdavie_kamalabad
🔎چهار مطالبه حضرت آقا در دیدار به مناسبت روز دانش آموز از دستگاه های مختلف کشور 1.(سه حادثه 13 آبان: تبعید امام، شهادت دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی) نباید فراموش بشود... من یک وقتی به آموزش و پرورش گفتم مضامین این کتابها [اسناد لانه جاسوسی] را در کتابهای درسی بیاورید، متأّسفانه نکردند. (ترک فعل مسئولین!) مّلت ایران با آمریکا از روز بیست وهشتم مرداد است نه روز تسخیر لانه 1⃣مخاطب این مطالبه: سازمان پژوهش آموزش و پرورش، دفتر تالیف کتب درسی، رسانه ها، صدا و سیما، وزارت ارشاد... 2.بعضی از قدرتهای دیگر غربی هم در این زمینه مثل آمریکایند؛ در رسانه هایشان آموزش تخریب می دهند، آموزش اغتشاش می دهند. [اینها] جنایت است...یک حادثه ی دروغین را، در سکوهای اطلاعاتیشان در اینترنت، هزاران بار تکرار میکنند اّما اسم آرشام را در ممنوع می کنند...ما یقه ی اینها را رها نخواهیم کرد. نظام جمهوری اسلامی به حساب این جنایتکارها خواهد رسید. هر کس ثابت بشود که همکاری داشته با این جنایتها، در این جنایتها دستی داشته، انشاءالله حتمًا مجازات خواهد شد؛ بدون تردید. 2⃣مخاطب این مطالبه: وزارت امور خارجه، حقوق بشر قوه قضاییه، وازرت ارتباطات، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی فضای مجازی، نیروهای مسلح... 3. اینکه من مدام میگویم "جهاد تبیین، جهاد تبیین" برای این است. را شما درست کنید؛ به مسئولین دارم میگویم؛ مسئولین رسانه ها، مسئولین امور ارتباطات. قبل از اینکه دشمن، محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند، شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید، انتقال بدهید به ذهن جوانها؛...من سه مورد از خطوط اساسی را گفتم: انزوای آمریکا، انتقال قدرت به آسیا، گسترش جبهه ی مقاومت و منطق مقاومت؛ البّته چیزهای دیگری هم میشود گفت، در ذهن من هم هست، حاال مسائل اساسی تر اینها است. خب، حالا در این دنیای جدید ایران چه کاره است؟ ایران کجا قرار میگیرد؟ این، آن چیزی است که باید شما روی آن فکر کنید؛ این، آن چیزی است که باید شما خودتان را برایش آماده کنید؛ این آن چیزی است که جوان ایرانی میتواند انجام بده 3⃣مخاطب این مطالبه: وزارت ارشاد. صدا و سیما. آموزش و پرورش، آموزش عالی، ، معاونت علمی، بنیاد ملی نخبگان... 4. روی معادن بنده چقدر تکیه کرده ام در دولتهای مختلف، متأّسفانه خب خیلی نپرداختند، و خیلی از دولتها گوش نکردند به حرف ما. امیدواریم انشاءالله این دولت [به این امور بپردازد]....ما در یک نقطه ی حّساس هستیم. بسیار پیشرفته و خوبی می توانیم در دنیا باشیم. البّته احتیاج دارد به خطوط راه آهن، خطوط ریلی؛ من راجع به این خطوط ریلی هم باز ــ این درد دلها را با شما جوانها باید بکنیم ــ مکّرر در دولتهای مختلف راجع به خطوط ریلی من تأکید کرده ام؛ (ترک فعل مسئولین مربوطه!) 4⃣مخاطب این مطالبات: وزارت صنعت، وزارت راه منبع: کانال ایتای "هاد" 🆔@masjed_mahdavie_kamalabad