eitaa logo
اَهالی تربیت🌱
418 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
804 ویدیو
65 فایل
اَهالی تربیت 🌱 حس خوب شکوفایی🌱 آیدی ارتباطی @ali_shafiei_nezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
من ادواردو نیستم 1.mp3
10.55M
📗کتاب صوتی "سرگذشت ثروتمندترین شهید شیعه" قسمت 1⃣ 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
🔰تیپ شخصیتی(قسمت اول تا پنجم) صحبت های #دکتر_عزیزی در رابطه با تیپ های شخصیتی افراد و تاثیر آن بر روابط با یکدیگر در سنین مختلف #دکتر_سعید_عزیزی #تیپ_شخصیتی تربیت_فرزند 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
من ادواردو نیستم 2.mp3
15.43M
📗کتاب صوتی قسمت 2⃣ 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
*خیلی از جوانان مؤثّر در جنگ نخبه بودند* اکثر این جوان‌هایی که در جنگ نقش‌های مؤثر ایفا کردند، از قبیل همین دانشجوها بودند و خیلی‌هایشان هم جزو نخبه‌ها بودند. دلیل نخبه بودنشان هم این بود که یک جوان بیست‌ودو-سه ساله فرمانده‌ی یک لشکر شد؛ آن‌چنان توانست آن لشگر را هدایت کند و آن‌چنان توانست طراحی عملیات را، که هرگز نکرده بود، بکند که نه فقط دشمنانی را که مقابل ما بودند -یعنی سربازان مهاجم بعثی عراق- متعجّب کرد، بلکه ماهواره‌های دشمنان را هم متعجّب کرد. ما والفجرهشت را که حرکت نشدنی و باور نکردنی است، داشتیم... زیر دید این ماهواره‌ها، ده‌ها هزار نیرو رفتند تا پای اروندرود و دشمن نفهمید! با شیوه‌های عجیب و غریبی این‌ها با کامیون، با وانت، به شکل‌های گوناگون... توانستند ده‌ها هزار نیروی انسانی را با پوشش‌های عجیب و غریب و در شب‌های تاریکی که ماه هم در آن شب‌ها نبود، به کناره‌ی اروندرود منتقل کنند و از اروندرود که عرض آن در بعضی از قسمت‌ها به دو-سه کیلومتر می‌رسد، این نیروهای عظیم را به آن طرف عبور دهند... با یک چنین وضع پیچیده‌ای، رزمندگان اسلام توانستند به آن‌جا بروند و منطقه‌‌ای را فتح‌کنند و کار شگفت‌آوری را انجام‌دهند... این کار، کارِ همین دانشجوها و همین جوانان و همین نخبه‌هایی بود که در بسیج و در سپاه بودند. 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
من ادواردو نیستم 3.mp3
17.84M
📗کتاب صوتی قسمت 3⃣ 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | نسل طلایی ▫️چرا درس می‌خونیم؟ ▫️نگاهی متفاوت به شروع سال تحصیلی ... ! 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنوز فهم بسیاری از - و شاید حکومت‌داری - مبتنی بر سوال نپرسیدن و سوال نداشتن است ... هر آنچه ما می‌گوییم بپذیر، بدون اِن‌قُلت! ابهام و سوال عامل رشد است. هم رشد متربّی و هم مربی و هر قدر برای آن زمینه‌سازی بیشتری بکنیم، رشد بیشتری ایجاد کرده‌ایم. حمید کثیری 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 وصیت شنیدنی آیت الله مرعشی نجفی: یک سر عمامه من را به منبر و سر دیگر را به تابوت من ببندید تا همه بدانند من امام حسینی بودم. 🏴ویژه شب جمعه، شب زیارتی اباعبدالله 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰نوعی تحریف دین در برخی کتب آموزش و پرورش ➖نام‌گذاری کتاب‌های دینی مدارس به «هدیه‌های آسمانی» تحریف در دین است ➖ در آموزش دین در حوزه و آموزش و پرورش اشکال هست که دین را عامل لذت بردن دنیایی نمی‌دانیم! ➖ دستورات دین برای لذت بردن در همین دنیاست؛ نه فقط بهشت! 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 آیا ما وارث رسولیم؟! 🎙 عین‌صاد ⛔️ کفر یکی از موانع ارث است... 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 کلیپ معرفی عینک جدید متا را ملاحظه کردید؟ 🖇 تعجب می‌کنم با وجود تغییرات گسترده در عصر جدید، هنوز هم بعضی از والدین می‌گویند همانطوری که ما بزرگ شدیم، فرزندان‌مان هم بزرگ می‌شوند. این تغییرات گسترده، روش تربیتی عمیق و دقیق‌تری را نیاز ندارد؟ 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ تربیتی ⭕️ این نماهنگ رو ببینید داستان زیبای حضرت مریم را ببینید... 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥حجت‌الاسلام قاسمیان: اسرائیل نهایتا ۳ سال دیگر از بین می‌رود. بعد از آن به جنگ آمریکای در عربستان می‌رویم 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهیدُ القدس طوفان الاقصی ، تربیت در میدان و حماسه 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢 *توی «بروپی‌ِکارِت» چه خبره!؟* 1️⃣ بخش اول: *«از آب گذشته»* مسیر زندگی، شغلی و تحصیلی شخصیّت‌های ایرانی! 💪🏻 2️⃣ بخش دوم: *«کف بازار»* مستند یک روزه با کسانی که از رشته‌ی تحصیلی خود راضی هستند و در شغل‌شان موفّق‌اند. 😊 3️⃣ بخش سوم: *«ماست من ترشه»* گفتگویی چالشی با ناراضی‌های رشته‌ی تحصیلی دانشگاهی! 😏 4️⃣ بخش چهارم: *«غلط مصطلح»* جنگ با کلیشه‌های ذهنی والدین و دانش‌آموزان در موضوع انتخاب شغل و رشته در قالب نمایش طنز! ⚔️ 5️⃣ بخش پنجم: *«راه‌بلد»* گفتگوی کارشناسی با حضور «دکتر مهدی وجدانی همّت» 🗣️ 6️⃣ بخش ششم: *«شُسته‌رُفته»* شسته‌رفته معرفی رشته‌‌های کم اقبال ولی مهم و تأثیرگذاره به صورتِ کپسولی و فشرده، در قالب آبجکت موشن. 💊 با ما همراه باشید. 🕗 از شنبه ۱۵ مهرماه هر شب *«ساعت ۲۰»* 📍شبکه‌ی *«امید»* 📱@boropeykaret_tv 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚مشخصات و ویژگی‌های داخلی دفتر برنامه‌ریزی جدید «منِ بابرنامه»؛ سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ 🔸هرچه سریعتر جهت دریافت دفتر اقدام کنید. @babarname_admin 🔹مبلغ: ۱۷۰ هزارتومان + ارسال رایگان - قطع وزیری ۱۷ در ۲۵ - ۱۵۰ برگ دو‌‌رو - ۱۲ ماهه از مهر ۱۴۰۲ تا شهریور ۱۴۰۳ - دو رنگ - جلد سخت مقوایی 🔔خیلی افراد از کم بودن رقم تعیین شده تعجب کردند، بخصوص که ارسال هم با ماست. واقعیت این است که دغدغه دارم تا جای ممکن دفتر به دست همه علاقه‌مندان به مدیریت زمان برسد. کسانی که هدف دارند و می‌خواهند طبق برنامه به آن برسند. ✨بخصوص نوجوان و جوان 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻الدعا سلاح المومن 📌قرائت دعای جوشن صغیر (توصیه رهبری به حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه علیه اسرائیل) 🔻با نوای حاج حسین آزاد جو حاج حسین مهدوی راد حاج علی اسدی از جمعه۲۱ مهرماه به مدت سه شب از نماز مغرب و عشاء 🔻مسجد مهدویه کمال آباد 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
📌تاریخ ، دانشی با رویکرد بینش جامعه ایمانی و آحاد مومنین با دانش زنده نمی ماند بلکه با بینش خود احیاء می‌شوند و حیات می بخشند این که دانش ها و مجموعه اطلاعات ما برای ما نسبت به پدیده‌های اطراف و اتفاقات زمان خودمان جهت خاصی از ادراک را فراهم کند ونسبت بین اتفاقات را فهم کنیم و موضع درستی که باید بایستیم را بفهمیم و اتخاذ کنیم این دانشی است که تبدیل به بینش شده است نوع خاصی از فهم که شاید نزدیک ترین معادلات درون دینی آن بصیرت است که هم نبی و تابعین او بر پایه بصیرت، دین را اقامه می‌کنند ✅سوره یوسف قُلۡ هَٰذِهِۦ سَبِيلِيٓ أَدۡعُوٓاْ إِلَى ٱللَّهِۚ عَلَىٰ بَصِيرَةٍ أَنَا۠ وَمَنِ ٱتَّبَعَنِيۖ وَسُبۡحَٰنَ ٱللَّهِ وَمَآ أَنَا۠ مِنَ ٱلۡمُشۡرِكِينَ (١٠٨) 📌قَوم جاهل و نادم پشیمانی های ما (هویت فردی وجمعی) در تمامی انتخاب های مان و کنش های انجام شده در طول زندگی مان بر اثر جهالت است که در قرآن کریم ۲۴ بار با تمامی مشتقات آن استفاده شده است گاهی در مقابل علم گاهی در مقابل عقل گاهی در مورد قَوم گاهی در مورد خود انسان و جنس خلقت او، ندامت ثمره جَهل است جَهلی که از عدم تبیُّن بر می‌خیزد که اگر اهل کاوش و جستجو می بودیم به این ندامت نمی رسیدم اشتباه در نظام محاسباتی اهل ایمان از جهل نشئات میگیرد نظام محاسباتی بر پایه علم و عقلانیتِ متکی بر معنویت است و تبیُّن فردی شرط لازم برای تبیین است کسی که خود روشن نشده است کی می تواند روشنگر باشد ذات نایافته از هستی بخش کی تواند که شود هستی بخش اهل ایمان دائما در تبیُن و تبیین هستند ✅سوره حجرات يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٖ فَتَبَيَّنُوٓاْ أَن تُصِيبُواْ قَوۡمَۢا بِجَهَٰلَةٖ فَتُصۡبِحُواْ عَلَىٰ مَا فَعَلۡتُمۡ نَٰدِمِينَ (٦) 📌افق تاریخی پدیده ها تاریخ ترجمه (سرگذشت ما) است سرگذشتی که تمامی اتفاقات دوران را در درون خود ثبت و ضبط کرده است فقط نیاز به یک شهر فرنگ دارد (( شهر، شهر فرنگه، از همه رنگه، خوب تماشا کن ...))که از دریچه آن باید به هر نقطه از تاریخ و ابعاد و طول و عرض و کمیت و کیفیت پدیده‌ ها نگاه کرد نه تنها نگاه کرد بلکه متذکّر شد،متذکّر به کلمه خاص قرآنی فذکّرهم بایام الله ((ايام اللّٰه، تمام روزهايى است كه داراى عظمتى در تاريخ زندگى بشر است هر روز كه يكى از فرمانهاى خدا در آن چنان درخشيده، كه بقيه امور را تحت الشعاع خود قرار داده، از ايام اللّٰه است هر روز كه فصل تازه اى در زندگى انسانها گشوده، و درس عبرتى به آنها داده و ظهور و قيام پيامبرى در آن بوده، يا طاغوت و فرعون گردنكشى در آن به قعر دره نيستى فرستاده شده، خلاصه هر روز كه حق و عدالتى بر پا شده و ظلم و بدعتى خاموش گشته، همه آنها از ايام اللّٰه است)) تفسیر نمونه جلد ۱۰ صفحه ۲۲۳ 🔻یا به تعبیر آیت الهی علامه مصباح و روشنگر: هم در جهت مثبتش که بهره‌مندی از نصرت‌های الهی و کمک‌های غیبی و فوق انتظار را از آن دوره عبرت بگیریم، و هم از آن اتفاقات عبرت بگیریم تا در دام شیاطین گرفتار نشویم و پیش‌بینی کنیم که آنها چه نقشه‌هایی را برای ما دارند ترسیم می‌کنند و چه مقدماتی را برای تضعیف ما دارند فراهم می‌کنند و برای مقابله با آنها و در مقابل برنامه‌های سختی که برای ما پیش‌بینی می‌کنند و برای رویارویی با این مشکلات و پیروزی بر دشمنان، خودمان را آماده کنیم. ۹۸/۱۰/۸ تذکُّر بایام الله برای اهل ایمان در سختی ها وابتلائات صبر را و در فتوحات و نصرت ها شکر را آورده خواهد داشتسوره ابراهیم وَلَقَدۡ أَرۡسَلۡنَا مُوسَىٰ بِـَٔايَٰتِنَآ أَنۡ أَخۡرِجۡ قَوۡمَكَ مِنَ ٱلظُّلُمَٰتِ إِلَى ٱلنُّورِ وَذَكِّرۡهُم بِأَيَّامِ ٱللَّهِۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَأٓيَٰتٖ لِّكُلِّ صَبَّارٖ شَكُورٖ (٥) 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱
🔹 امروز اخبار داشت تجمع حوزویان را در محکومیت حمله به نشان می‌داد. بعضی تجمع‌ها چقدر تصنعی و چقدر خسته و بی‌روح بود. انگار از مرکز مدیریت گفتند باید تجمع کنید، دوربین‌ها هم آمدند فیلم بگیرند و.... اصلاً چرا این روزها قم اینقدر ساکت و بدون خروش است؟ 🔹 سال 87 که حمله به رخ داد، کانون شور انقلابی بود. معصومیه بود که همه بسیج مدارس قم را واقعاً بسیج می‌کرد. حتی بچه‌های دانشگاه امام صادق علیه السلام تهران هم با معصومیه هماهنگ بودند. 🔹 بچه‌ها چندین دستگاه اتوبوس کرایه کردند و رفتیم مقابل ، مقابل و... مهم این بود بچه‌ها خودشان را نمایش می‌دادند. 🔹 امروز اما نه خبری است از آن خروش انقلابی طلاب، حتی بدتر اینکه از هم خبری نیست. الان باید در سطح شهرها شور انقلابی موج بزند اما... چه خبره کلا؟ چرا اینقدر رخوت؟ 🆔 @taalighat 🔰وارد کانال اَهالی تربیت شوید ┄┅══✾☘🌷☘✾══┅┄ جایی برای قوی شدن تربیتی ها🌱 🆔@ahali_tarbiiat 🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱 🇮🇷🌱🇮🇷🌱 🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱