eitaa logo
کلاس احکام و عقاید حسین محققی
1.4هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.9هزار ویدیو
109 فایل
بر اساس فتوای مراجع تقلید با محوریت فتاوای آیت الله خامنه ای (پخش مطالب کانال به هر صورتی مجاز است). ارتباط با استاد برای سوالات شما و مشاوره👇 @Ahkam2
مشاهده در ایتا
دانلود
باغ وحش انسانی در پاریس، ۱۹۰۵ گوشه ای از تمدن باغ وحش اروپا
ارتباط با نامحرم | 👆🏻 برگرفته از کتاب ماجرای شخصی که تجربه نزدیک به مرگ داشته و در آن دنیا به او آثار خانمان سوز ارتباط با نامحرم را نشان داده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💛 امام رضا علیه السلام: 🔸️بکوشید که زمانتان را به چهار بخش تقسیم کنید: 1- زمانی برای مناجات با خدا 2- زمانی برای تأمین معاش [کسب روزی] 3- زمانی برای معاشرت با برادران و معتمدانی که عیب هایتان را به شما می شناسانند و در دل شما را دوست دارند. 4- و ساعتی برای کسب لذّت های حلال. با بخش چهارم توانایی انجام دادن سه بخش دیگر را به دست می آورید. 📚فقه الرّضا علیه السلام، ص۳۳۷
💠شک در تعداد تسبیحات اربعه 💬سؤال: کسی که نمی داند تسبیحات اربعه را در رکعت سوم و چهارم نماز سه مرتبه گفته یا بیشتر و یا کمتر، چه حکمی دارد؟ ✅پاسخ: یک مرتبه نیز کفایت می کند و چیزی بر او واجب نیست، و تا به رکوع نرفته می تواند بنا را بر اقلّ گذاشته و تسبیحات را تکرار نماید تا یقین کند که آن را سه مرتبه گفته است.
سلام و عرض ادب خدمت اعضای کانال. مثل دفعات قبل، برای تهیه ارزاق حدود ۲۵ خانواده در روز آغاز امامت امام زمان(عج) نیاز به کمک شما عزیزان داریم. دوستانی که تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه دارن لطفا مبالغ خودشون رو به کارت پایین واریز کنن و تصویر فیش واریزی رو به شماره ۰۹۱۹۳۲۸۱۳۶۶ ارسال کنن. 5892101407787585 بانک سپه به نام حسین محققی
💎ده عامل بی‌حالی و بی‌توفیقی در نماز ، دعا و مناجات
5.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آیت‌الله فاطمی‌نیا(ره): 🔹از روایات چنین برمی‌آید که سؤال و جواب قبر برای هر کسی نیست. 🔹برزخ اسرار زیادی دارد، مرحوم آقا شیخ حسن‌علی نخودکی معتقد بود که برخی از مردگان چنان بی‌ارزش می‌شوند که در برزخ مردن خود را فراموش می‌کنند.
💠 خشک شدن رطوبت برای مسح 💬سوال: اگر رطوبت باقیمانده در دست که برای کشیدن مسح لازم است، خشک شود، وظیفه چیست؟ ✅ پاسخ: 🔹رهبری: باید از ریش یا ابرو رطوبت بگیرد. 📚 رساله آموزشی رهبری، ج 1، ص 54،