eitaa logo
اهل القرآن
10.4هزار دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
4.7هزار ویدیو
732 فایل
﷽ آموزش و تربیت قرآنی ادمین: گروهی از استادان @H_N_S_1_1_4 صوت و لحن @Alhanqurani تربیت فرزند @Nezakat آموزش قرآن کریم @Rtquran مربیان قرآن دبستان @zibakhani بازی @baziham علی قاسمی @aqquran #مؤسسه‌_معهد_القرآن‌_الکریم @salamquran
مشاهده در ایتا
دانلود
شعراء - منشاوي.mp3
2.71M
🌸 تلاوت 🔅سوره شعراء 🎤استاد منشاوی 🔸 مقام 👈 از دقیقه 1.47 👈 از دقیقه 3.46 👈 از دقیقه 5.56 👈 از دقیقه 6.58 👈 https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
sabzAli-joz.10.mp3
6.49M
💐 #ختم_قرآن 🌴 تلاوت #ترتیل #جزء_١٠ 🎙استاد سبزعلی https://eitaa.com/ahlalquran
#یک_آیه، یک درس لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِي كَبَدٍ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﺯﺣﻤﺖ ﺁﻓﺮﻳﺪﻳﻢ. (بلد/٤) 🔹🔸🔹 ⭕️آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔸انسان در دنیا[نهایتا] به ده درصد خواسته‌های خود می‌رسد. کمتر کسی پیدا می‌شود که زندگی بر وفق مراد او باشد. هرگونه عیش و نوش دنیا با هزار تلخی و نیش همراه است. 🔹اگر کسی دنیا را این‌گونه پذیرفت و شناخت، در برابر ناگواری‌ها و بدی‌های همسر و همسایه و… کمتر ناراحت می‌شود؛ زیرا از دنیا بیش از اینکه خانه بلاست، انتظار نخواهد داشت. در محضر بهجت، ج۲، ص ۳۰۲ https://eitaa.com/ahlalquran
13.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 غافلگیری موکب‌داران عراقی توسط زائران امام حسین علیه السلام برای تشکر از آنان! بسیار زیبا و دیدنی https://eitaa.com/ahlalquran
٢٠٧ سلام وقت بخیر با شاگردانی که به هم احترام نمی گذارند و موقع خواندن همدیگر را مسخره میکنند چه برخوردی داشته باشیم؟باتشکر 🔹🔸🔹🔸🔹 سلام علیکم و رحمت الله ✅ بروز چنین رفتاری از سوی شاگردان دلایل مختلفی می تواند داشته باشد: 🔹خود برتربینی و غرور اشخاص مسخره کننده 🔸قصد شوخی و مزاح دوستانه به تصور صمیمیت زیاد با همکلاسی ها 🔹نا آگاهی نسبت به روش صحیح تعامل دوستانه و در عین حال محترمانه 🔸حسد یا تنفر 🔹و... 👈 لذا لازم است اول دلیل این رفتار را شناسایی کنید و بعد متناسب با آن برخورد نمایید. 🔰الگوی ارتباط و تعامل صمیمی و در عین حال محترمانه را در رفتار خودتان ارائه کنید. بسیاری از نوجوانان تصور می کنند هرچه با دوستشان صمیمی تر باشند اجازه دارند بیشتر به او بی احترامی کنند و خود این نشانه صمیمیت بیشتر است. 🔺ارتباط عاطفیتان با شاگردان را بسیار تقویت کنید و در عین حال فضای این ارتباط را با احترام کامل پیش ببرید. 🔰 با کلاسداریتان به شاگردانتان یاد بدهید که هر چیز به جای خویش نیکوست. در کلاس به قدر کافی فضای شوخی درست و تأمین نشاط و تخلیه هیجان داشته باشید و در کنار آن، هنگام پرسش و تلاوت جدی و مقتدر باشید. اگر شوخی و نشاط مناسب و کافی را برای شاگردانتان تأمین کنید آن ها هم جدیت مد نظر شما را در مواقع لزوم تأمین میکنند. 🔰 نادرستی این رفتار و نارضایتی خود را بیان کنید. به خصوص با تکیه بر مفهوم حدیث شریف «آن چه را برای خود نمیپسندی برای دیگران هم نپسند.» میتوانید در همان لحظه، سؤال را به خود فرد مسخره کننده برگردانید تا نامطلوب بودن شرایط همکلاسی اش را در آن حال، درک کند. از قالب های مختلف مثل داستان، خاطره، نقل حدیث و... استفاده کنید. 🔰 در برخورد با شاگردان خاطی، جدی و مقتدر باشید. کاملا جدی بخواهید این رفتار را ترک کنند و تکرار ننمایند. این جدیت(ونه خشونت) باید در کلام و زبان بدن شما مشهود باشد. 🔰 در کلاس کارهای جمعی و گروهی انجام دهید و از این طریق، روابط بین شاگردان را به سوی صمیمیت و احترام بیشتر سوق دهید. 🌸 توفیقاتتان در خدمت به ساحت قرآن کریم روزافزون🌸 ✍ مشاور حفظ اهل القرآن https://eitaa.com/ahlalquran
quran-hargez-tahrif-nashodeh.pdf
369.7K
#پیشنهاد_دانلود #کتاب 📚 قرآن هرگز تحریف نشده ✍ علامه حسن زاده آملی https://eitaa.com/ahlalquran
231_parhizgar.mp3
1.02M
#الحان_قرآنی 🌸 تلاوت #ترتیل در مقام #چهارگاه https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
0080 baghareh 200-202.mp3
9.96M
#لالایی_خدا ۸۰ #سوره_بقره آیه ۲۰۲ - ۲۰۰ https://eitaa.com/ahlalquran
0081 baghareh 203-206.mp3
8.09M
#لالایی_خدا ۸۱ #سوره_بقره آیه ۲۰۶ - ۲۰۳ https://eitaa.com/ahlalquran
#مهارت_های_معلمی ⛔️ نبایدهای زبان بدن: ⚜ زمین یا آسمان را نگاه نکنید (ارتباط چشمی معنی‌داری برقرار کنید)؛ ⚜ با موهای سر و صورت خود بازی نکنید؛ ⚜ روی یک پا تکیه نکنید؛ ⚜ با یک انگشت به کسی یا چیزی اشاره نکنید؛ ⚜ دست‌‌به‌سینه نباشید؛ ⚜ پاها را روی هم نیندازید؛ ⚜ بدن خود را به طرفین تاب ندهید؛ ⚜ به کلاس پشت نکنید. https://eitaa.com/ahlalquran