eitaa logo
اهل القرآن
10.4هزار دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
4.7هزار ویدیو
731 فایل
﷽ آموزش و تربیت قرآنی ادمین: گروهی از استادان @H_N_S_1_1_4 صوت و لحن @Alhanqurani تربیت فرزند @Nezakat آموزش قرآن کریم @Rtquran مربیان قرآن دبستان @zibakhani بازی @baziham علی قاسمی @aqquran #مؤسسه‌_معهد_القرآن‌_الکریم @salamquran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐 #ختم_قرآن صفحه ۵٨ https://eitaa.com/ahlalquran
058_parhizgar.mp3
1.65M
💐 #ختم_قرآن 🌴 تلاوت #ترتیل صفحه ۵٨ 🎙استاد پرهیزکار آیه ۶٢ تا ۶۴ 👈 مقام #صبا آیه ۶۵ تا ٧٠ 👈 مقام #حجاز https://eitaa.com/ahlalquran
#مولای_مهربان درد فراق، ساده مداوا نمی شود باید به هم رسید،وَ اِلّا نمی شود از شنبه بسته ایم به جمعه دخیل اشک تا تو نیایی این گره ها وا نمی شود هر شب به این امید که یک آن ببینمت کوچه به کوچه می دَوَم اما نمی شود مثل منِ گدا سر کویت زیاد هست امّا کریم مثل تو پیدا نمی شود... https://eitaa.com/ahlalquran
636596471465268746.mp3
659.5K
#ذکر_و_صلوات #همخوانی با یاد #مولای_مهربان یا اباصالح مددی به دلم افتاده آقا که دیگه میخوای بیایی دل حسرت کش ما رو بکنی کرب و بلایی میدونم مولا با تو همواره کربلا رفتن صفایی داره داغ هجران تو شده یابن زهرا قاتل من آرزوی کرب و بلا مونده مولا بر دل من یابن زهرا یا مهدی... https://eitaa.com/ahlalquran
#حفظ_موضوعی آیه شماره 14 🔰 فصل اول: خداشناسی و توحید اسماء و صفات خدا 🔺د. برخی صفات سلبی 🔹1. بی مانند بودن خدا: شوري 11 https://eitaa.com/ahlalquran
حفظ موضوعی قرآن 14.mp3
5M
#حفظ_موضوعی تدریس آیه شماره 14 https://eitaa.com/ahlalquran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐 #ختم_قرآن صفحه ۵٩ https://eitaa.com/ahlalquran
059_parhizgar.mp3
1.49M
💐 #ختم_قرآن 🌴 تلاوت #ترتیل صفحه ۵٩ 🎙استاد پرهیزکار مقام #حجاز https://eitaa.com/ahlalquran
Baghare_092L.mp3
3.94M
#تفسیر ⏪ آیت الله #جوادی_آملی 🌹سوره مبارک بقره 🌼 جلسه ٩٢ آیه ٣٠ تا ٣٢ https://eitaa.com/ahlalquran
#صوت_و_لحن ✅ یکی از موضوعات بسیار مهم دوره تقلید، نحوه گوش دادن و میزان گوش دادن است که متاسفانه بسیاری از افراد به آن توجه نشان نمی دهند و همین امر موجب طولانی شدن دوره تقلید ایشان می گردد. 🌴به طور کلی یک انسان، برای اینکه نسبت به موضوعی، باور و عقیده پیدا کند باید چهار مرحله را طی نماید: الف) تجربه ب) درک محیط و شرایط فیزیکی آن ج) الگوگیری د) تکرار اطلاعات 🔰 زمانی که مقلد در مرحله اول قرار میگیرد، باید آن چیزی که در نهایت به آن دست خواهد یافت را ترسیم نمود تا درک کند. این همان مرحله تجربه است فلذا بر معلم واجب است که هدف های تعیین شده خود را از آسان به سخت تنظیم و ارائه نماید تا متعلم بتواند مراحل یادگیری را به نحو مطلوب تجربه کند. همچنین توجه کردن به شرایط هدف آموزشی در این مرحله بسیار لازم و ضروری است. 🔰 مقلد در مرحله دوم باید در محیطی قرار گیرد که علی الدوام تحت تاثیر آن باشد. لذا در کلاسها یا جلساتی که همه افراد یک چیز خاص را کار می کنند، درصد موفقیت فرد بیشتر خواهد بود‌. این یک اصل عقلانی است که هر انسانی از محیط خود اثر مثبت و منفی می پذیرد پس لازم است همواره محیط آموزشی، محیطی یکدست و پرمحتوا باشد. ⏪ ادامه دارد... ✍ استاد کاکاوند https://eitaa.com/ahlalquran