گویا آلزایمر هم بر زهرا رهنورد چیره شده و نظریات دهه ۶٠ خودش و سختگیری های پوشش در دانشگاه الزهرا را از یاد برده که اینطور درحال نسخه پیچی است
ننگ بر تفکرتان که حتی افراط و تفریطش در همه ی تاریخ برای شما قدرت و برای مردم هزینه و حسرت به ارمغان می آورد
علیرضا پورمسعود🇮🇷
خالق نظریه داماد لرستان که سابقه برخورد با دختران بخاطر پوشیدن جوراب سفید رو در کارنامه اش داره ، الان میگه حجاب چون نه جز اصول دینه نه فروع دین پس قانون در رابطه با حجاب تجاوز به حقوق شهروندیه!.
کلا بزرگوار استدلال هاشون همیشه در همین حد مضحک هست. الان که دچار آلزایمر شده بدتر.
با نگاه ایشون چون خیلی از موضوعات جز اصول و فروع دین نیست پس هیچ قانونی نباید وضع بشه چون تجاوز به حقوق مردم هست . همینقدر احمقانه .
ساده ترین مثال در رابطه با گفته ایشون قوانین راهنمایی و رانندگیه! هیچ کدوم جزو اصول دین نیستن ما چرا براشون جریمه و مجازات در نظر میگیریم؟
#به_ویژه_ترین کانال خبری در ایتابپیوندید👇.
https://eitaa.com/joinchat/4073259207Cd2916ef4d3
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
فکرشو بکن
یه #عروسک بخری؛
بچهای رو خوشحال کنی😍
خیلی زیرپوستی و غیر مستقیم بهش سبک زندگی یاد بدی🤓
تازه از #تولید_ملی هم حمایت کنی😎
یه تیر و چندتا نشون آخه⁉️
#گروه_فرهنگی_هنری_عرش
🌸 با افتخار
اولین تولید کننده عروسک رزمنده
و عروسک محجبه
🇮🇷توليد ايران🇮🇷
👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3260022784Cbfbf88acff
هدایت شده از 🇮🇷طلبه پیاده🇵🇸
4.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از 🇮🇷طلبه پیاده🇵🇸
13.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم های چادری و محجبه حتما ببینید و برای دوستانتون بفرستید .
تو هم شباهت داری به حضرت زهرا سلام الله علیها.
تشکر مارا پذیرا باش خواهرم 😭
✅کانال #میثم_تمار 👇
@meysame_tammarr
هدایت شده از سالک الی الله
تبیین ایمان و امید (3 ) ........ايمان به هر چيزى عبارت است از تسليم و تصديق به واقعيت آن چيز آنطور كه هست (1). پس ايمان مركب از دو جزء است: يكى درك و تشخيص و شناخت آن چيز آنچنانكه هست و ديگر تسليم در برابر واقعيت او متناسب با واقعيتش. تنها شناخت يك چيز ايمان نيست.
ممكن است انسان يك چيز را خوب بشناسد ولى مؤمن به آن چيز نباشد. شيطان خدا را خوب مىشناسد ولى تسليم در برابر او و خاضع در پيشگاه الوهيت او چون نشد و «فَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِ» شد، «كانَ مِنَ الْكافِرِينَ»* دربارهاش گفته شد. قرآن درباره بعضى از مردم كافر مىگويد: «وَ جَحَدُوا بِها وَ اسْتَيْقَنَتْها أَنْفُسُهُمْ ظُلْماً وَ عُلُوًّا». همچنان كه تسليم در برابر يك چيز بدون شناخت واقعيت او آنچنانكه هست ايمان نيست، همچنان كه كفر هم نيست. مثلًا تسليم در برابر يك بت چوبى يا فلزى يا گوشتى به خيال اينكه مؤثر در كون و مكان است پرستش هست ولى ايمان نيست، لهذا قرآن بت پرستان را با صفت پرستش بت ياد كرده است ولى هرگز به صفت ايمان (تا آنجا كه به ياد دارم) ياد نكرده است. و در ایمان علاوه بر عنصر شناخت و تسليم، عنصر عشق هم ضرورى است.يك اندازهاى جنبه خضوع و تقديس هم داخل در مفهوم تسليم باشد، يعنى تسليمى كه در مفهوم ايمان اخذ شده است تسليم خاضعانه و متواضعانه و متذلّلانه است (1). اما تسليم زوركى و عملى، كافى در صدق مفهوم ايمان نيست. شما گاهى مىگوييد من به فلان شخص ايمان دارم، مىخواهيد ادعا كنيد كه او را صحيح شناختهايد و در مقابلش تسليم هم هستيد و اين شناخت شما در جهت عظمت و بزرگى اوست.
مسلماً يكى از تعليمات انبيا و يا از لوازم تعليمات انبيا ايمان به انسانيت است. ايمان به انسانيت مستلزم شناخت عظمت انسانيت است، و ديگر تسليم و خضوع و تقديس در برابر اين عظمت.
در تعليمات انبيا انسان طورى معرفى شده است كه شايسته ايمان يعنى شناخت و تعظيم و تقديس است.