eitaa logo
مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس
421 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
12.5هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️گرفتار رسیدساز جعلی نشوید ⭕در هنگام فروش کالا ابتدا حساب بانکی خود را چک کرده و در صورت اختلال در سامانه پیامکی حتما موجودی حساب خود را از طریق اینترنت بانک، دستگاه‌های خودپرداز یا کارتخوان بررسی کنید. ⭕ پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کالای فروخته شده را تحویل دهید.
بسم الله الرحمن الرحیم قرآن کاملترین کتاب هدایت انسان است. سلام علیکم *روزخود را با کلام نور آغاز کنید.* صفحه ۳۳۵
49.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📋 پلیس راهور فراجا،به منظور توسعه نظم و انضباط ترافیکی،کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و تسهیل در تردد وسایط نقلیه،‌اجرای برنامه های تحولی از جمله افزایش جریمه های تخلفات رانندگی را در نظر گرفته است. 🎤: خبرنگار باشگاه دانش آموزی 🔵🟡 باشگاه دانش‌آموزی خبرنگاران پلیس 🔵🟡 https://eitaa.com/Hamyarerasane 🔵🟡 https://rubika.ir/SPolicePress 🔵🟡 https://rubika.ir/@Hamyarerasane 🔵🟡 Insta:@S.policepress 🔵🟡 https://shad.ir/s_policepress
دستگیری ۹۹ نفر متهم تحت تعقیب در شیراز فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۹۹ نفر متهم و محکوم تحت تعقیب طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ "اسماعیل زراعتیان " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت:در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون‌گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند. فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران با هماهنگی دستگاه قضایی طی چند عملیات موفق شدند ۹۹ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.