eitaa logo
نکته های خوب
124 دنبال‌کننده
580 عکس
884 ویدیو
1.1هزار فایل
یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله
مشاهده در ایتا
دانلود
22e139a4a5193be474c9624cf7d622109cce8281.pptx
5.89M
☘ پاورپوینت با موضوع بسیج برای اجرای برنامه بسیارعالی👌 🌺یک مربی مرجعی برای مربیان ومبلغان👇 @yekmorabbi برای دوستان خودفورواردکنید🙏 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
2e158e305aad7082fb2c97eada01fb3f32a09de3.mp3
4.22M
🎶 سرود دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست🌸 🌺یک مربی مرجعی برای مربیان ومبلغان👇 @yekmorabbi برای دوستان خودفورواردکنید🙏 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
4_5978947268940662438.mp3
1.34M
نگاهمون به آقا باشد هم در شعار هم درعمل❗️ #جنگ_نرم 🎤حاج حسین یکتا ✅حتما فعالین فرهنگی تربیتی گوش دهند 🌸یک مربی مرجعی برای مربیان ومبلغان👇 http://eitaa.com/joinchat/3796762624C4e2e9e1bb2 برای دوستان خودفورواردکنید🙏 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
114.mp3
4.31M
🎙⭕️ مداحی زیبای چشم منو امر ولی جان منو سید علی 🌹 🎤میثم مطیعی 🌸یک مربی مرجعی برای مربیان ومبلغان👇 http://eitaa.com/joinchat/3796762624C4e2e9e1bb2 برای دوستان خودفورواردکنید🙏 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از فراجناحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وظایف مدیران نسبت به حکومت اسلامی از منظر امیرالمومنین امام علی علیه السلام #دکتر_رجبی_دوانی #ارمغان_غدیر Join👇 🆔 @farajenahi ❣کانال سیاسی، اعتقادی #فراجناحی👆
هدایت شده از فراجناحی
4_345554935284237614.mp3
49.61M
دعای عرفه التماس دعا #حب_الحسین_یجمعنا» #الکعبه_تجمعنا » Join👇 🆔 @farajenahi ❣کانال سیاسی، اعتقادی #فراجناحی👆
بهشت اخلاق 2.pdf
42.4M
⚜️ طرح بهشت اخلاق ⚜️ 👇🔷مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
بهشت اخلاق1.pdf
20.81M
⚜️ طرح بهشت اخلاق ⚜️ « ویژه متربیان» 👇🔷مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
طنز منبر.apk
4.29M
نرم افزار اندروید طنز منبر 🌺لطیفه های کوتاه وجالب یه زمانهایی هست که حسرت میخوری کاشکی یه لطیفه یا همون جک تو اون موضوع بلد بودی تا میتونستی هم مطلبت رو برسونی هم ارتباط بهتری و صمیمی تری بگیری با مخاطبت . پس سعی کنید یه سری جک های سالم همیشه دم دست داشته باشید ... 👇🔷مخزن ایده و تجربیات تربیتی http://eitaa.com/joinchat/2713321473C16bd184605
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 تحول‌خواهی صحیح 📝 مطالبات امام خامنه‌ای از روحانیت «طلّاب تصور نكنند كه مى‏‌توانند انقلابى را از پايين شروع كنند و حوزه را به صورتى كه مى‏‌خواهند، در بياورند و بعد به مراجع و بزرگان بگويند: بسم اللّه، اين حوزه را اداره كنيد! اين كار، نه شدنى است و نه جايز مى‌باشد؛ زيرا در اينجا، مسأله‏‌ى تقابل قشر پايين و بالا -مثل كارگر و سرمايه‏‌دار و كشاورز و مالک- نيست؛ بلكه همه سر و ته يک مجموعه هستند.» 📌 مناهج: همواره باید مراقب آدرس‌های غلط بود: 1⃣ سیاه‌نمایی 2⃣ ناامیدسازی 3⃣ فراخوان به طلاب برای نافرمانی مدنی این موارد موارد نه تنها هیچ اصلاحی به همراه نخواهد داشت؛ بلکه برای تحول، هزینه‌ساز خواهد بود و بر موانعش می‌افزاید. تحول حتمی است؛ اگر طلاب و روحانیت عزیز، راه اصلی آن (مطالبه‌گری صحیح) را بپیماید. #تحول_صحیح #تحول_غلط @Manahejj
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 راه و بیراهه‌های تحول در حوزه 📝 به مناسبت بیانات رهبر معظم انقلاب در آذرماه ۸۶ 🖋 محمد حق‌پرست 🔹 در دیداری که رهبر انقلاب در آذرماه ۸۶ با طلاب داشتند، ضمن هشدارهای جدی نسبت به آینده حوزه، انتقادات و پیشنهادات متعددی برای تحول مطرح کردند. اما مسئله اصلی در تحول، شیوه مدیریت و اعمال آن است. به راستی راه و بیراهه در مسیر تحول کدام است؟ بهتر است بگویم، تک راه اصلی و بیراهه های فرعی کدام هستند؟ 🔹 برای این سؤال می‌توان دو راه عمده فرض کرد: 1⃣ تحول از «بالا به پایین»؛ منظور اجرای طرح‌های تحولی از سوی مدیریت و مراجع است. 2⃣ تحول از «پایین به بالا»؛ یعنی ایجاد ناآرامی و به زور چیزی را تحمیل‌کردن به مجموعه مدیریت. 🔹 اما آیا تحول از «پایین به بالا» جواب می‌دهد؟ آیا حوزه نیاز به انقلابی مثل انقلاب در مقابل شاهنشاهی دارد، یا سنخ تحول در حوزه متفاوت است؟ در پاسخ باید گفت درست است که تحول از بالا به پایین، گاهی فرسایشی می‌شود ولی راه اصلی، تحول از سوی مدیریت است. اگر هرکسی بخواهد بر اساس نارضایتی خود عمل کند، نتیجه‌ای جز بهم ریختگی نخواهد داشت. فشار از پایین حتی اگر گاهی جواب دهد، همیشگی نیست و با نگاه بلندمدت راه هموار را دورتر و پر از موانع می‌کند. 🔹 رهبر معظم انقلاب در این باره می‌فرماید: «آيا حوزه‏ علميه بايد به دست طلّاب و با اراده و فكر آن‏ها متحول و متغير بشود يا شكل ديگرى وجود دارد؟ طبيعى است كه در حوزه، مراجع معظم حضور دارند كه آن‏ها طلبه‏‌ها و فضلا و مدرّسان سابق و مراجع امروزند. يعنى راهى را كه شما امروز طى مى‏‌كنيد، آن‏ها مثلًا چهل يا پنجاه سال پيش، با سلامت طى كرده‏‌اند و امروز مرجع تقليد شده‏‌اند. پس، نقش آن‏ها در آينده‏‌ى حوزه، نقش بسيار بارزى است. اين فكر براى ما پيدا نشود كه طلبه‏‌ها بايد مثل نيروهاى انقلاب كه در جاهايى از پايين‏ به‏ بالا انقلاب شروع شد و بالايي‌ها را در مقابل عمل انجام‌شده قرار دادند، عمل كنند. طلّاب تصور نكنند كه مى‏‌توانند انقلابى را از پايين شروع كنند و حوزه را به صورتى كه مى‏‌خواهند، در بياورند و بعد به مراجع و بزرگان بگويند: بسم اللّه، اين حوزه را اداره كنيد! اين كار، نه شدنى است و نه جايز مى‌باشد؛ زيرا در اينجا، مسأله‏‌ى تقابل قشر پايين و بالا -مثل كارگر و سرمايه‏‌دار و كشاورز و مالک- نيست؛ بلكه همه سر و ته يک مجموعه هستند. (ديدار با مجمع نمايندگان طلّاب و فضلاى حوزه‏ علميه‏ قم، ۷ آذر ۱۳۶۸)» 🔹 در مقابل فشار از پایین، از پایین مؤثر است. همان چیزی که رهبر انقلاب از طلاب خواستند؛ اینکه خواسته‌ها و طرح‌هایشان را با بزرگان مطرح و ایشان را قانع کنند. و صد البته که وظیفه مسئولان است که از طرح‌ها استقبال کنند و بر تحول سرعت بخشند. اگر ما از بی منطقی‌ها در عرصه تحول دلخوریم، از دست کم‌کاری‌های مسؤولان حوزوی هم گله‌مندیم؛ از اینکه به علت مشغله‌های فراوان، تمرکز کافی بر تحول ندارند و همین مسئله بر طولانی‌تر شدن تحول افزوده است. از اینکه به مطالبات به حق طلاب جواب قانع کننده نمی‌دهند و کمتر پای حرف ایشان می‌نشینند. @Manahejj
🔴 امام خمینی(ره) ♦️من خون و جان ناقابل خویش را برای ادای واجب حق و فریضه دفاع از مسلمانان آماده نموده ام و در انتظار فوز عظیم شهادتم. قدرت و ابرقدرت ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می دهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنه های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می نمایند سلب خواهد کرد. 📚صحیفه نور ، جلد ۲۰ ، صفحه ۱۱۴ 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش