eitaa logo
عشق عالمیان
1.1هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
22.4هزار ویدیو
120 فایل
حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف: ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم ، که اگر جز این بود گرفتاریها به شما روی می آورد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند. تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/231997676Cdc05ca2c01
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😍 میگه بدن خودمه دوس دارم هرطور که میخوام بگردم...به بقیه ربطی نداره... استاد رائفی پور•. ⚠️حتما ببینید خب؟؟ 💔 ☀️ @alamdare_313
💠 جهاد ما برای وجود مقدس "عج" جهاد با شمشیر نیست؛ ☀️ @alamdare_313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «حکومت آرمانی» 👤 استاد 🔅 ما نمی‌توانیم به امام زمان و تشیع فکر کنیم بدون اینکه قبل از ظهور حکومتی کارآمد تشکیل بدهیم.... ☀️ @alamdare_313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلسله مباحث امام زمان مهمتره یا نماز ⁉️ قسمت چهارم ☀️ @alamdare_313
♥️͜͡🌙 دعاےهروز‌ماه‌مبارڪ‌رجـبツ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مستند درباره فساد سازمان بهداشت جهانی است که بارها حذف شده.... Ⓜ️ ╭✤☫@almenar_14✤╮
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«انقلاب کردیم که چی بشه؟» استاد 🔺 مهدویت فقط یک آرمان نیست! واقعیته، محقق خواهد شد... ☀️ @alamdare_313
🌹 درمحضربهجت ✍ اگر کسی اهلیت داشته باشد، یعنی: طالب معرفت باشد و در طلب آن جدیت و خلوص داشته باشد، در و دیوار به اذن الله معلم اش خواهند بود! و گر نه [اگر اهلیت نداشته باشد] سخن پیغمبر (ص) هم در او اثر نخواهد کرد، چنانچه در ابوجهل اثر نکرد! ☀️ @alamdare_313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| 👌رعایت تقوا، راهکار حفظ دین در دوران غیبت 🎙 حجت الاسلام کفیل ☀️ @alamdare_313
کوتاه ترین دعا برای بلند ترین آرزو(: 💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مداحی آنلاین - دیوونه مهدی شدم - جواد مقدم.mp3
10.73M
🍃دیوونه‌ی مهدی شدم 🍃دلبر دیگر ندارم 🎤
@madahi_۲۰۲۲_۰۲_۱۸_۱۰_۲۸_۲۷_۲۵۳.mp3
1.95M
بیا با ابن الحسن دردم دواکن حاج امیر عباسی🎤
ای‌غروب‌جمعه.. مولایم‌چه‌شد..؟💔🥀
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری (س)
یا مُفرج الکَرب - @Ostad_Shojae.mp3
6.84M
۲ ✴️ اعتراف خلفای اهل سنّت ؛ به هیبت و عظمت علیه‌السلام، در منابع غیرشیعی. ☀️ @alamdare_313
🍃استاد آیت الله صمدی آملی: 🔸هر گاه قدم در مسیر حقیقت می گذاری، نظام آفرینش مشکلاتی را بر سر راهت ایجاد می کند، تا محک زدہ بشی تا معلوم شود که سالک حقیقی هستی یا نه... ☀️ @alamdare_313
4_5980914853588501394.mp3
22.51M
🎆سخنرانی صوتی استاد رائفی پور موضوع : یاران امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و امکان دیدار آن حضرت ☀️ @alamdare_313
1_1048089219.mp3
4.5M
⛅️ ملّتی که قرار است؛ جاده‌ی ظهور آخرین منجیِ زمین را، هموار کنند؛ نیاز به مدیرانی دارند؛ که شَرَف و عزّتی بالاتر از این مقام، این نعمت، این خستگی، این دویدن ... سراغ نداشته باشند. 💥 این ملّت، مدیری می‌خواهند، که روی آنها حساب کند، برای تغییر مسیر تاریخ، به سمت آن حادثه‌ی باشکوه. ☀️ @alamdare_313
استاد عالی: علاوه بر عمل و اخلاق دینی باید زمینه های تربیتی هم در خانه ایجاد کرد. خانواده نباید با اذان و مجالس دینی و قران بیگانه باشد؛ با ذکر و نام و یاد ائمه اطهار(ع) فاصله داشته باشد. 💠 اینها زمینه های اخلاق و عمل و تربیت دینی هستند و زمینه های تربیت دینی را فراهم می آورند. 💠 امروزه آمارها نشان می دهد که میانگین مصاحبت و درد و دل افراد خانواده با یکدیگر که از نشانه های صمیمیت است در شبانه روز 15 دقیقه است و این نشانه وجود شرایط تربیتی مورد انتظار نیست. 💠هر چقدر صمیمیت ها در محیط خانواده بیشتر باشد تأثیرات تربیتی خانواده بالا خواهد بود. 💠 تأثیر منفیِ رقبای تربیتی را هم نباید در تربیت خانوادگی دست کم گرفت. عمل به احکام دینی، اخلاق خوب، اخلاق دینی و صمیمیت در محیط خانواده، افراد را به هم نزدیک؛ و رابطه ها و عاطفه ها را تنگاتنگ می کند. 💠 و ضریب نفوذ کلام و توصیه ها و تأثیر گذاری ها و تأثیر پذیری ها بالا می رود و این چنین خانواده جایگاه واقعی رقابتی خود را با سایر رقبا می یابد. ☀️ @alamdare_313
حکیم وعارف الهی ملا محسن فیض کاشانی‌ قدس‌سره: از جمله اموری که عمده است در سلوک، حریت است، اعنی آزاد بودن از شوایب طبیعت و وساوس عادت و نوامیس عامه، چه سالک را هیچ سدی عظیم‌تر از این سه امر نیست. بعضی حکما این‌ها را رؤسای شیاطین نامیده‌اند و هر قبیحی که از هر کسی سر می‌زند چون نیکو می‌نگری، به یکی از این سه امر منتهی می‌شود. ☀️ @alamdare_313